Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
57
Rejestracja
20 mar 2006, 17:21
Model telefonu
K750i
Nie mogłeś poprosić o modem zastępczy? Teraz pozostaje czekać na modemlestek10 pisze:Co tu robić? Internet jest potrzebny, abonament się płaci, a tu nic się nie dzieje.
Można to jakoś zakończyc?
jak ma to zrobic, jak juz jest po tzw. 'ptakach'? modem oddany, pozostaje czekac, az laskawie go oddadza.IK`ey pisze:A po co czekałeś na podbicie gwarancji? Zrób niezgodność towaru z umową. Pozdr
A jak jest to faktura fiskalna na osobe prywatna tak jak wystawia Era w firmowkach oraz na kuriera to tez nie?IK`ey pisze:jeżeli ma fv to na 99% nie może skorzystać z niezgodności
Bez przesady każdy szanujący się punkt musi mieć na stanie zastępczy modem, a już nie wspomnę o firmówkachdmdash pisze:po pierwsze primo - cięzko jest znaleźć gdziekolwiek modem zastępczy.
Wybacz, a salony firmowe Plusa...dmdash pisze:Gdzie wyslac taki modem? Przeciez poprzez oddanie do dowolnego punktu dostaniemy tylko ekspertyzę, ale sprzedawca jest inny, prawda?
od kiedy tylko pamietam jezeli skorzysta z gwarancji na te konkretna usterke to z niezgodnosci z umowa nie moze na te usterke sie powolywac.IK`ey pisze:Od kiedy skorzystanie z gwarancji wyłącza skorzystanie z niezgodności towaru z umową?
Pozdr
Ja jak moge to biore bo paragon po pol roku to czysty kawalek papieru...IK`ey pisze:Dlatego napisałem na 99% bo ile konsumentów bierze fv?
thonka pisze:od kiedy tylko pamietam jezeli skorzysta z gwarancji na te konkretna usterke to z niezgodnosci z umowa nie moze na te usterke sie powolywac.
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)
Art. 13. 1. Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie, odnoszących się do towaru konsumpcyjnego; określa ono obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy właściwość sprzedanego towaru nie odpowiada właściwości wskazanej w tym oświadczeniu. Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków gwaranta.
2. Sprzedawca udzielający gwarancji wydaje kupującemu wraz z towarem dokument gwarancyjny; powinien także sprawdzić zgodność znajdujących się na towarze oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan plomb i innych umieszczonych na towarze zabezpieczeń.
3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze. Jednakże uchybienie tym wymaganiom pozostaje bez wpływu na ważność gwarancji i nie pozbawia kupującego wynikających z niej uprawnień.
4. [b]W dokumencie gwarancyjnym należy zamieścić podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń z gwarancji, w tym w szczególności nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej. Ponadto powinno być w nim zawarte stwierdzenie, że gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową[/b].