• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 35
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 35

 #327101  autor: yanek
 02 kwie 2009, 18:01
rfk pisze:Mam simlocka na plusa i czy bedzie mi działac na fonie play?
niby inna siec a korzystają z tego samego nadajnika
Nie będzie. Korzystają 'z tego samego nadajnika', ale zauważ, że Play ma również już swoją sieć 3G, jak i EGSM.
rfk pisze:cos sie płaci na przeniesienie nr. z simplusa do playa?
50 zł brutto, które zostanie Ci oczywiście przez Play zwrócone, nawet z nawiązką.
Kod: Zaznacz cały
Każdy, kto przeniesie numer do Play Fresh z innej sieci, dostanie przez 3 miesiące z rzędu pakiet 20 zł na konto do dowolnego wykorzystania, który się kumuluje. Dodatkowo, będzie mógł wybrać jeden z 3 pakietów, także kumulujący się i przyznawany przez 3 miesiące:
40 minut do wszystkich sieci,
60 minut do Play i na stacjonarne,
pakiet 10 zł na konto.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #327111  autor: dominik920
 02 kwie 2009, 19:40
Play a Plus to są dwie całkiem inne sieci , Play owszem korzysta z nadajników Plusa ale już rozbudowuje swoją sieć.

 #327118  autor: Dideq
 02 kwie 2009, 20:15
rfk pisze:Mam simlocka na plusa i czy bedzie mi działac na fonie play?
niby inna siec a korzystają z tego samego nadajnika
Krótko: simlock działa na kartę SIM i to że Play korzysta z nadajnika Plusa nic nie oznacza, kartę SIM masz z Play. :)

 #327370  autor: Loka
 04 kwie 2009, 16:23
Witam serdecznie, bardzo bym prosił o pomoc zakupiłem numer w "nowy Play na kartę" następnie chciałem dołączyć do Play Frash i tu zaczął się problem: wprowadziłem kod *111*33*1# i jak klikam na ziel słuchawkę to za każdym razem występuje "błąd sieci" i teraz pytanie co mam zrobić? aby migrować do oferty Play fresh
Dzięki za odpowiedz.
Pozdrawiam

 #327372  autor: Pb
 04 kwie 2009, 16:32
Niestety problem z SMS-ami wczoraj się powtórzył :roll: .Szkoda, bo to jak dla mnie jedyny mankament Play Fresh który na dodatek dotyczy chyba tylko mnie.

 #327381  autor: yanek
 04 kwie 2009, 18:07
Loka pisze:Witam serdecznie, bardzo bym prosił o pomoc zakupiłem numer w "nowy Play na kartę" następnie chciałem dołączyć do Play Frash i tu zaczął się problem: wprowadziłem kod *111*33*1# i jak klikam na ziel słuchawkę to za każdym razem występuje "błąd sieci" i teraz pytanie co mam zrobić? aby migrować do oferty Play fresh
Zaloguj się na play24 i tam zw zakładce USŁUGI na samym dole powinieneś mieć Migracja do Play Fresh. Spróbuj, może przez www zadziała.

Pozdrawiam.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #327389  autor: dominik920
 04 kwie 2009, 18:36
Spróbuj migrować przez internet a jeżeli to nie pomoże do odczekaj do poniedziałku i udaj się do salonu Play to ci zmienią taryfę.

 #327403  autor: Claudec
 04 kwie 2009, 19:30
Ja migrowałem przez stronę play24, w dziale usługi kliknąłem na "Przejdź do Play Fresh" i po 5min wszystko już działało jak trzeba w nowej taryfie.

 #327445  autor: Sławek
 04 kwie 2009, 21:36
Mam pytanko...

6. kwietnia Era ma wylaczyc moj numer, ktory przenosze do Play Fresh. Przedwczoraj dostalem telefon o aktywacji karty we wtorek, a wczoraj smsa zebym odebral karte sim. Niestety- ani przedwczoraj, ani dzis nie moglem otrzymac Fresha, poniewaz system widzi mozliwosc jedynie przejscia na Nowy Play na karte. Pan w salonie powiedzial, ze to ogolny problem w systemie i dzial techniczny pracuje nad tym, ale nie umial mi odpowiedziec czy do wtorku bedzie sprawa zalatwiona. Troche sie niepokoje- nie chce zostac odciety od swiata. Czy w razie niemoznosci przejscia na Play Fresh w poniedzialek bede mogl odwolac w Erze przeniesienie numeru?

(dodam jeszcze, ze pani w salonie Ery nie miala pojecia czy da sie odwolac przeniesienie).

 #327446  autor: Tomek_19
 04 kwie 2009, 21:40
Sławek, jeżeli złożysz w Erze oświadczenie, że nie chcesz przenosić numeru i że wycofujesz wniosek o jego przeniesienie, to możesz odwołać w Erze przeniesienie numeru. Jest nawet taki punkt w zaświadczeniu od Play.

 #327449  autor: Sławek
 04 kwie 2009, 21:46
Tak, wiem. Tylko do kiedy? Czy na dzien przed wylaczeniem tez? No i czy dostane zwrot oplaty za przeniesienie? ;)

 #327450  autor: widex
 04 kwie 2009, 21:46
Pan rzecznik powiedział, że nalezy przejśc do nowy play na kartę, a oni w ramach "szybkiej" rekklamacji dadzą bonusy. Po prostu po przeniesieniu nalezy ręcznie przełączyć do play fresh.

Ja podczas przenoszenia byłem skazany tylko na jeden starter, żaden nie chciał im "pyknąć". Tylko jeden z jakiejś nowej serii ;)

P.S. Zwrotu za przeniesienie nie dostaniesz. Po zabraniu kwoty operator nie zwraca pieniędzy.

Numer z przeniesienia można wycofać w każdej chwili, dopóki nie zostanie wyłączony u obecnego operatora ;)

 #327453  autor: Sławek
 04 kwie 2009, 21:55
widex pisze:P.S. Zwrotu za przeniesienie nie dostaniesz. Po zabraniu kwoty operator nie zwraca pieniędzy.
Czyli kradnie? :)) No to niezle ;)
Jak mozna brac oplate za towar, ktorego ostatecznie nie kupiono?

A z tym przejsciem do Fresha to niezle jaja. Jak mam zareklamowac ten stan rzeczy, zeby dostac bonusy? Mailem czy telefonicznie?

 #327454  autor: Tomek_19
 04 kwie 2009, 21:57
widex pisze:P.S. Zwrotu za przeniesienie nie dostaniesz. Po zabraniu kwoty operator nie zwraca pieniędzy.
Teoretycznie operator powinien oddać pieniądze, jeżeli wycofało się wniosek o przeniesienie numeru, bo nie może pobrać opłaty za niewykonanie usługi. Jak jest w praktyce, nie wiem.

 #327455  autor: widex
 04 kwie 2009, 21:58
no zapomniałem napisać, że zazwyczaj jest problem z odzyskaniem z tego co słyszałem.

Przepraszam jeżeli wprowadziłem w błąd.

 #327456  autor: Tomek_19
 04 kwie 2009, 22:00
Sławek, napisz najlepiej do obsługi klienta po przeniesieniu numeru albo złóż reklamację telefonicznie, bo wtedy będzie najszybciej. Te sprawy mają być ponoć tak czy siak szybciej rozpatrywane. Jeżeli to nie pomoże, to zawsze możesz skontaktować się z rzecznikiem Gruszką :arrow: [email protected]

 #327459  autor: Sławek
 04 kwie 2009, 22:07
Jak widze, przenoszenie numeru wciaz nie jest tak przyjemne i bezproblemowe, jak mogloby sie wydawac... : /
Gdybym wiedzial, ze tak to bedzie wygladac, to zastanowilbym sie dluzej nad przeniesieniem.

 #327460  autor: Tomek_19
 04 kwie 2009, 22:10
Sławek pisze:Jak widze, przenoszenie numeru wciaz nie jest tak przyjemne i bezproblemowe, jak mogloby sie wydawac... : /
Podejrzewam, że Play się trochę przeliczył i system nie wyrabia z obsługą tylu migrujących na Fresha, zarówno nowych klientów, klientów uciekających z innych sieci jak i dotychczasowych klientów. Dzisiaj cały dzień nie mogę wejść w ogóle do menu pod *111#

 #327465  autor: Sławek
 04 kwie 2009, 22:26
Ciekawe ilu klientow przybedzie Play'owi dzieki wprowadzeniu Fresha :D Inna sprawa, ze to beda raczej malo rentowni klienci ;)

 #327472  autor: Claudec
 04 kwie 2009, 22:52
Sławek, przenieść numer do Nowy Play na Kartę i później migruj na Fresha przez stronę play24.pl
Chyba można takie coś zrobić?
  • Strona 24 z 35
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 35
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 35