hehe może rzeczywiście namieszałem, ale bywa ze nie wyrażam się w sposób klarowny w związku z tym opiszę w pkt:
1. Skończyła mi się umowa w Erze i przeszła na czas nieokreślony
2. Udałem się do Play powiedzmy 1 marca z podaniem o przeniesienie numeru do Play
3. Miałem okropne przejścia z obsługą w Play (niby można iść podpisać umowę, ale potem się okazało ze nie można i 4 osoby z BOA mówiły co innego itp.)
4. Po głębszym zastanowieniu postanowiłem jednak nie iść do Play ale do Plusa
5. Dostałem fakturę wzbogaconą o 50 zł za przeniesienie i pisemko od Ery, że mogą oddać numer.
6. Udałem się do Salonu Ery z prośbą o wycofanie podania o przeniesienie numeru do Play i dowiedziałem się od owego "nieuka" że mi kasy zwrócić nie chcą
7. Udałem się do Salonu Plusa, z podaniem o przeniesienie numeru z Ery do Plusa
EDIT:
8. Dzwoniłem do Ery, gość z reklamacji powiedział, że już korekta została naliczona, i że nie ma problemu.
Wniosek:
Następnym razem będąc w salonie Ery i powiem owemu "nieukowi" (wyrażając się bardzo oględnie), że jest nieukiem, a przy okazji nadmienię komuś o jego impertynencji i braku podejścia do klienta.
Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie
EDIT:
dziś gość z BOA zaproponował specjalna dla mnie ofertę: N66 za 499 zł i abo 120 za 60 zł przez rok i 100 do końca. Wcześniej proponowali mi to samo tyle ze z tel obniżonym o 50%.
1. Skończyła mi się umowa w Erze i przeszła na czas nieokreślony
2. Udałem się do Play powiedzmy 1 marca z podaniem o przeniesienie numeru do Play
3. Miałem okropne przejścia z obsługą w Play (niby można iść podpisać umowę, ale potem się okazało ze nie można i 4 osoby z BOA mówiły co innego itp.)
4. Po głębszym zastanowieniu postanowiłem jednak nie iść do Play ale do Plusa
5. Dostałem fakturę wzbogaconą o 50 zł za przeniesienie i pisemko od Ery, że mogą oddać numer.
6. Udałem się do Salonu Ery z prośbą o wycofanie podania o przeniesienie numeru do Play i dowiedziałem się od owego "nieuka" że mi kasy zwrócić nie chcą
7. Udałem się do Salonu Plusa, z podaniem o przeniesienie numeru z Ery do Plusa
EDIT:
8. Dzwoniłem do Ery, gość z reklamacji powiedział, że już korekta została naliczona, i że nie ma problemu.
Wniosek:
Następnym razem będąc w salonie Ery i powiem owemu "nieukowi" (wyrażając się bardzo oględnie), że jest nieukiem, a przy okazji nadmienię komuś o jego impertynencji i braku podejścia do klienta.
Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie
EDIT:
dziś gość z BOA zaproponował specjalna dla mnie ofertę: N66 za 499 zł i abo 120 za 60 zł przez rok i 100 do końca. Wcześniej proponowali mi to samo tyle ze z tel obniżonym o 50%.
