Od początku marca Play pracuje nad systemem online/stroną umożliwiającym podgląd (a być może nawet złożenie wniosku) procesu przenoszenia numeru. Witryna ta znajdować się będzie pod adresem:
www.status.przejdzdoplay.pl
O każdej zmianie statusu klient będzie powiadamiany mailowo oraz smsowo. Przykładowy e-mail:
Kod: Zaznacz całyWitamy,
Dziękujemy za złożenie wniosku o przeniesienie numeru do PLAY. Wniosek został złożony w dniu 2009-04-01.
Twoje zlecenie zostało już przekazane do dotychczasowego operatora Polkomtel Sp. z o.o. i w przeciągu 3 dni poinformujemy Cię o jego decyzji.
Przypominamy o posiadaniu odpowiedniej kwoty pieniędzy na koncie, aby Twój operator mógł pobrać opłatę za przeniesienie numeru.
Zapraszamy na stronę www.status.przejdzdoplay.pl , gdzie możesz sprawdzić status sprawy przeniesienia numeru do PLAY.
Pozdrawiamy.
Zespół PLAY
Przykładowy sms:
Kod: Zaznacz całyPLAY: Dziekujemy za zlozenie wniosku o przeniesienie numeru. W ciagu 3 dni przekazemy Ci decyzje Twojego operatora. Przypominamy, doladuj konto aby dokonac oplaty!
Próbując wejść na
www.przejdzdoplay.pl niestety trzeba by podać użytkownika i hasło.
Pozdrawiam

Doładowania do wszystkich sieci-
www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c