• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #307594  autor: soriek
 02 sty 2009, 20:31
Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź

 #307600  autor: lesioand
 02 sty 2009, 20:49
jak wiesz tp to potęga i nic z tego musisz złożyć podanie z 2 miesięcznym wypowiedzeniem i dopiero możesz przejść do innego operatora.
można tez np,jak z siec dialog zadzwonić i oni sami załatwia przeniesienie

lesioand
www.tvsat24.pl

 #307601  autor: kowcio
 02 sty 2009, 20:53
lesioand pisze:jak wiesz tp to potęga i nic z tego musisz złożyć podanie z 2 miesięcznym wypowiedzeniem i dopiero możesz przejść do innego operatora.
można tez np,jak z siec dialog zadzwonić i oni sami załatwia przeniesienie
Autor tematu chce zmienić numer telefonu w TP, nie chce przenieść go do innego Opa.

 #307610  autor: lesioand
 02 sty 2009, 21:35
:smt006 no tak nieraz tak bywa ze sie nie czyta dokładnie , ale może to się innym przyda, a co do zmiany nr telefonu najlepiej zadzwonić i zapytać

lesioand
www.tvsat24.pl

 #307634  autor: mikage1
 03 sty 2009, 00:10
mozna przez BL; koszt 18,30; czas oczekiwania - ok 14 dni

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)
 #308226  autor: protoplasta
 05 sty 2009, 02:31
soriek pisze:Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź
Tez mnie to zainteresowało z czystej ciekawości, więc wysłełem zapytanie na bok na moje dane z prośbą żeby odpowiedzieli na to pytanie. Jak dostane od nich info to skopiuje na forum.

pzdr
 #309303  autor: bard
 08 sty 2009, 22:21
protoplasta pisze:
soriek pisze:Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź
Tez mnie to zainteresowało z czystej ciekawości, więc wysłełem zapytanie na bok na moje dane z prośbą żeby odpowiedzieli na to pytanie. Jak dostane od nich info to skopiuje na forum.

pzdr
Jestem w trakcie zmiany numeru (chyba ;) ) i jak zadzwonilem na 9393 to kazali mi do salonu tp podjechac i zlozyc podanie. W salonie napisalem odrecznie, ze chce zmienic numer i pani powiedziala, ze w ciagu dwoch tygodni przyjdzie aneks poczta. W sobote mina dwa tygodnie i na razie ani aneksu ani zmiany numeru nie widac.
Jezeli to faktycznie na 9393 daje sie zalatwic to jestem troche zly, ze specjalnie pojechalem :x

 #309457  autor: kowcio
 09 sty 2009, 22:18
bard, mógłbyś napisać, ile kosztowało Ciebie zmiana numeru w TP (wiem, że mikage1 napisał kwotę 18,30 PLN, ale to jak na TP strasznie tanio), oraz czy kwota zmiany numeru jest zależna od abonamentu?
 #309689  autor: protoplasta
 11 sty 2009, 03:11
protoplasta pisze:
soriek pisze:Witam

Mam pytanie (może ktoś będzie znał odpowiedź):
Co muszę zrobić jeśli chcę zmienić numer telefonu stacjonarnego w TP?
Czy wystarczy zadzwonić na 9393 czy coś więcej?

z góry dziekuję za odpowiedź
Tez mnie to zainteresowało z czystej ciekawości, więc wysłełem zapytanie na bok na moje dane z prośbą żeby odpowiedzieli na to pytanie. Jak dostane od nich info to skopiuje na forum.

pzdr

nie ma wyjscia trzeba zadzwonic na blekitna, na mamila nie baro chcuialo im sie odpowidac ;/ ters odpowiedzi poniezej :D


W nawiązaniu do maila informuję, że w danej sytuacji należy skontaktować się z numerem błękitnej linii 9393, gdzie doradca udzieli wszelkich informacji. Połączenie jest bezpłatne z sieci TP. Ze względu na ochronę danych osobowych, doradcy obsługujący portal tp, nie podają szczegółowych informacji z konta Klienta i nie dokonują na nim modyfikacji.

proto....

 #309710  autor: mikage1
 11 sty 2009, 11:11
kowcio pisze:bard, mógłbyś napisać, ile kosztowało Ciebie zmiana numeru w TP (wiem, że mikage1 napisał kwotę 18,30 PLN, ale to jak na TP strasznie tanio), oraz czy kwota zmiany numeru jest zależna od abonamentu?

http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358183/C ... 779878.pdf

strona 7, pozycja 5 (usługi nie są związane z konkretnym planem, tylko z linią)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #309909  autor: bard
 12 sty 2009, 09:25
kowcio pisze:bard, mógłbyś napisać, ile kosztowało Ciebie zmiana numeru w TP (wiem, że mikage1 napisał kwotę 18,30 PLN, ale to jak na TP strasznie tanio), oraz czy kwota zmiany numeru jest zależna od abonamentu?
W praktyce nie wiem ile bedzie to kosztowalo, bo nie zmienili mi jeszcze numeru, nie przyslali aneksu, nie przyslali nic do zaplaty :(
Natomiast jak dzwonilem na 9393 gdy chcialem zmienic numer to pani powiedziala, ze kosztuje to 18,30zl, ale trzeba sie fatygowac do salonu zlozyc podanie...
Nie mam pojecia czy istnieje zaleznosc od kwoty abonamentu - w moim przypadku chodzilo o abonament socjalny

 #310334  autor: BL9393
 13 sty 2009, 23:07
Zmiana numeru zawsze kosztuje 18,30zł. Można ją zamówić w salonie jeśli numer ma być zastrzeżony lub na BL jeśli bez zastrzeżenia.

Pozdrawiam

czas na Orange

 #310343  autor: hainasz
 13 sty 2009, 23:46
Jeśli zmieniasz numer to możliwe, że przez to że korzystanie z dotychczasowego było uciążliwe, a zmiana wtedy jest bezpłatna.

Oto podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych - Dziennik Ustaw - rok 2006, nr 42, poz. 290 z dnia 2006-03-14

Jeśli to przez uciążliwość - napisz, że prosisz o zmianę ze względu na uciążliwość, podaj ze 2 terminy wystąpienia uciążliwości. Oddaj pismo w dowolnym punkcie TP, ale koniecznie poproś o kserokopie z potwierdzeniem przyjęcia z data pieczątką i danymi przyjmującego. Jak w ciągu 3 tygodni masz nowy nr, a jak nie to skarga mailem do UKE.

Proste (uważaj na konsultantów 9393 - pewnie mało który słyszał o tym rozporządzeniu)

hainasz

 #310351  autor: BL9393
 14 sty 2009, 05:07
teraz to tylko reklamacja, bo proces zmiany jest w trakcie ;)
a co do uważania na konsultantów to sobie zadzwoń i sprawdź czy ta informacja się pojawia... zanim ocenisz kogoś o kim nic nie wiesz :P

czas na Orange

 #310369  autor: hainasz
 14 sty 2009, 10:23
Oj zdziwiłbyś się ile wiem, zgadza się są ludzie kompetentni i Ci tu zaglądają, ale jest też sporo takich co... szkoda gadać. Sprawdź ile z Twoich kolegów z pracy zna to rozporządzenie. Na pewno Panie które pracują 20 lat i one dobrze wiedzą ;-).
Z jaskrawszych przykładów podam, że konsultant upierał się że nie można mieć różnych preselekcji dla połączeń krajowych i międzynarodowych, nawet po konsultacjach z technikami i kierownikami upierał się przy swoim.
Pocieszę Cie jednak, że dziś w porównaniu do reszty stacjonarnych operatorów w TP panuje miód.

hainasz

 #310417  autor: BL9393
 14 sty 2009, 15:23
oj z tymi stałymi pracownicami to też różnie bywa ;) a tak szczerze to wiem ze zmiana jest bezpłatna, ale nie znam tego rozporządzenia bo ta wiedza jest zbędna. Klienta interesuje co i jak zrobić by było taniej i za darmo. Jeśli doradca powie iż zgodnie z rozporządzeniem... co to da? Rozmowa jest taka "automatyczna"... dla mnie takie informacje są osobiście zbędne. Z drugiej strony niewiedza bierze się z systemu szkoleń oraz informowania pracowników w firmie ;)

Pozdrawiam ;)

czas na Orange