• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #306450  autor: Veit
 28 gru 2008, 17:37
Cytat z strony plusa
Karta rejestracyjna

Kupując Simplusa, otrzymałeś Kartę Rejestracyjną. Wypełnienie Karty trwa chwilkę, a dzięki niej Simplus będzie mógł przygotować promocje specjalnie dla Ciebie! To się naprawdę opłaca.

* Pobierz Kartę Rejestracyjną dla Użytkownika indywidualnego w formacie zip lub pdf.
* Pobierz Kartę Rejestracyjną dla Firmy w formacie zip lub pdf.

(kliknij prawym klawiszem myszy na linku i wybierz opcję "zapisz jako")

Prześlij Kartę Rejestracyjną na adres podany na kopercie zwrotnej:

Polkomtel S.A.
Biuro Obsługi Klienta Simplus
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa

Załączona koperta umożliwia przesłanie Karty Rejestracyjnej na koszt odbiorcy.

Karta Rejestracyjna zawiera podstawowe dane Klienta, numer telefonu i numer seryjny karty Simplus, który składa się z 13 cyfr i jest wydrukowany na karcie. Możesz także po prostu odkleić pasek z numerem seryjnym znajdujący się na kartce z kartą Simplus i przykleić go w odpowiedniej rubryce Karty Rejestracyjnej.

Po wpisaniu wymaganych informacji do Karty Rejestracyjnej sprawdź, czy wszystko się zgadza.

Gdy zwrócisz się z prośbą o pomoc, tylko prawdziwe dane zostaną prawidłowo zidentyfikowane przez konsultantów Biura Obsługi Klienta Simplus.
Pamiętaj

Jeżeli nie przyślesz Karty Rejestracyjnej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia korzystania z Simplus, Polkomtel S.A. może zawiesić świadczenie usługi. W razie jakichkolwiek pytań Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 z telefonu komórkowego sieci Plus lub 0-601102555 z każdego telefonu.
A więc pytanie pierwsze jest takie wypełnił ktoś to i wysłał?
Pytanie drugie co się stanie jak się nie zgodzę z punktami na karcie?
Pytanie trzecie co mi grozi jak nie wyślę karty?

 #306466  autor: Artur051
 28 gru 2008, 18:29
Veit pisze:Pytanie trzecie co mi grozi jak nie wyślę karty?
Praktycznie rzecz ujmując - może ci nie przysługiwac prawo do ewentualnych reklamacji oraz w pewnych sytuacjach po zgloszeniu jakiegos problemu Polkomtel może cię po prostu zignorowac.
Veit pisze:Pytanie drugie co się stanie jak się nie zgodzę z punktami na karcie?
Karta rejestracyjna może zostac odrzucona przez Polkomtel.
Veit pisze:A więc pytanie pierwsze jest takie wypełnił ktoś to i wysłał?
Jedni użytkownicy wysyłają, inni nie, lecz gdy nie ma problemu ci, co wysłali są obsługiwani tak samo jak ci, którzy nie wysłali. Różnica pojawia się, jeśli trzeba składac reklamacje.

 #306699  autor: Spiite
 29 gru 2008, 17:15
Jeśli nie zarejestrujesz nie masz także możliwości zachowania numeru przy przejściu do innej sieci. Jednak w każdej chwili można zarejestrować więc się tym za bardzo nie przejmuj. Mam simplusa prawie dwa lata i jeszcze nie rejestrowałem.

 #306726  autor: dechomenon
 29 gru 2008, 19:07
rejestracja jest też potrzebna do wyrobienia duplikatu karty...problem moze się pojawic wtedy gdy mamy karte juz dośc długo...i zgubimy ja (nie mając zarejstrowanej) wtedy idąc do Plusa nic nie zrobimy bo HLR nikt Ci nie poda...a on jest niezbędny do wymiany karty sim.

 #306767  autor: Veit
 29 gru 2008, 20:19
Spiite muszę cię zmartwić:
Pamiętaj

Jeżeli nie przyślesz Karty Rejestracyjnej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia korzystania z Simplus, Polkomtel S.A. może zawiesić świadczenie usługi. W razie jakichkolwiek pytań Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 z telefonu komórkowego sieci Plus lub 0-601102555 z każdego telefonu.

 #306850  autor: piwosz
 29 gru 2008, 23:47
Veit pisze:Spiite muszę cię zmartwić:
Pamiętaj

Jeżeli nie przyślesz Karty Rejestracyjnej w ciągu 7 dni od rozpoczęcia korzystania z Simplus, Polkomtel S.A. może zawiesić świadczenie usługi. W razie jakichkolwiek pytań Kontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 z telefonu komórkowego sieci Plus lub 0-601102555 z każdego telefonu.
jakoś miałem kilka kart simplusa niezarejestrowanych i plus nie zawiesił numeru.

problem rzeczywiście może się pojawić ale tylko przy próbie wymiany sim i reklamacji.

:occasion5:

 #306857  autor: mariusz9a
 30 gru 2008, 00:17
piwosz pisze:jakoś miałem kilka kart simplusa niezarejestrowanych i plus nie zawiesił numeru.
Era to robi. Nigdy nie wiadomo co Plusowi odbije podczas czyszczenia bazy pre-paid lub gdy kupimy starter i bez doładowania będziemy korzystać z usług obniżających koszty.

 #306877  autor: piwosz
 30 gru 2008, 00:43
mariusz9a pisze:
piwosz pisze:jakoś miałem kilka kart simplusa niezarejestrowanych i plus nie zawiesił numeru.
Era to robi. Nigdy nie wiadomo co Plusowi odbije podczas czyszczenia bazy pre-paid lub gdy kupimy starter i bez doładowania będziemy korzystać z usług obniżających koszty.
spoko, nie bawie się w tasowanie kartami. poza tym mam abonament ;)

heyah tak nie robi a jest od ery? miałem niezarejestrowaną karte heyah ze względu na mobilneGG, korzystałem dość długo, kilka miesięcy a na koniec zrobiłem "mały" debet i wywaliłem karte :D urok braku rejestracji i błąd w sposobie naliczania opłat ;)

ale mieliśmy kiedyś zarejestrowaną kartę w simplusie, niestety zaginęła razem z telefonem, a czytałem gdzieś że jak się chce przestać korzystać z numeru prepaid to po wyłączeniu numeru w ciągu 7 dni należy wysłać informacje o tym do operatora. nie zrobiliśmy tak ale nic się nie stało.

:occasion5:

 #306966  autor: vinc
 30 gru 2008, 15:07
mariusz9a pisze:piwosz napisał/a:
jakoś miałem kilka kart simplusa niezarejestrowanych i plus nie zawiesił numeru.

Era to robi.
W każdej sieci zdarzają się przypadki. Jednak z tego co pamiętam Era robi to dla nowych kart jak wykupi się pakiety i uaktywni CLIR. Jednak jeśli takiego combo nie zastosujemy to bez rejestracji karty można żyć ;)

Obrazek

 #307019  autor: Spiite
 30 gru 2008, 19:02
Veit, Jest taki zapis ale nie spotkałem się jeszcze z taką sytuacją w żadnej sieci.
Zapis "może" oznacza że wcale nie muszą zawiesić. A i zawieszenie karty jest do odkręcenia po rozmowie z konsultantem lub po reklamacji.

OT:
Z ciekawości przed chwilą odpaliłem eBOK i moja karta jest zarejestrowana a o tym zapomniałem. Zrobiłem to jakiś miesiąc temu bo chciałem zachować numer w innej sieci ale nie przeszedłem. Rejestracja trwała jakieś 3 minuty i nie było żadnych problemów.