• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

jak oceniasz niskirachunek.pl ?

pomysł podoba mi się
6
30%
jest przeciętny
7
35%
nie podoba mi się
7
35%

 #305574  autor: protoplasta
 22 gru 2008, 22:55
Marens pisze:Ten projekt jest bez sensu. Nie obraź się, ale z mojego doświadczenia Ci którzy chcą oszczędzić to wiedzą jakich operatorów mają w zasięgu, biorą ostatnie faktury i liczą. Oprócz tego są jeszcze dodatnie i ujemne aspekty danego operatora. Jako przykład przytoczę porównanie Cyfry Plus i Cyfrowego Polsatu. Nie da się ich porównać pod względem obsługi, mam same negatywne doświadczenia z Polsatem a z Cyfrą wręcz przeciwnie.
dlatego, że się dobrze nie znam na telekomunikacji i jakiś starych nowych abonamentach taki serwis mi właśnie jest potrzebny. a co do tego, że niby JA siąde z fakturą i dłygopisikiem i zacznę liczyć jak moja babcia, która rozmawia ze swoimi koleżankami gdzie jest tańsze masło czy tez smietana to na prawde dobre. nie oszukujmy się nikt nie siedzi z fakturą i nie liczy jakiś bzdurnych stawek ktorych w wiekszosci nie rozumie, tak jak ja na przyklad :)
wlasnie dowiedzialem sie ze moge oszczedzic na telefonie 30 zł a na internecie 18,40, mam cyfre plus i w sumie pozniej porownalem sobie na stronie cyfry i polsatu ze tak naprawde programowo sie nie wiele rioznia, a oszczedze ok 18 zł,
Musicie jednak popracowac nad wiarygodnościa i widze ze jest jeszcze sporo niedorobek, a to troche.... ;/ no nie ijest dobre!

Generalnie pomysl na 6+ bardzo przydatne narzedzie

pzdr

 #305592  autor: mikage1
 23 gru 2008, 00:39
marcin_nr pisze: [ Dodano: 2008-12-22, 22:47 ]
mikage1 pisze:
marcin_nr pisze: zgadza się, na chwile obecną postanowiliśmy nie wprowadzać taryf wycofanych ze sprzedaży. Po co porównywać coś czego nie można mieć.
żeby wiedzieć, czy opłaca się ze starej taryfy zrezygnować - bo nie każdemu sie to opłaca...
Racja... ale dla chcącego nic trudnego :)

w przypadku kiedy taryfa wycofana ze sprzedaży nie jest uwzględniona w kalkulatorze, proponuje o wysłanie maila do naszego specjalisty, który szybko dokona obiektywnego wyliczenia i prześle odpowiedź zwrotną. Jeżeli sygnałów takich będzie więcej to dany abonament zostanie wprowadzony do kalkulatora - przy dotychczasowych zapytaniach jakie otrzymujemy stanowi on znikomy procent. Jeżeli chodzi o taryfę prostą ze stawką 0.40 gr za minutę lok. to nie jest ona już w ogóle konkurencyjna.
no właśnie, dla chcącego nic trudnego - i myślę, ze dla większości osób udzielających się na tym forum to nie jest problem (nieskromnie dodam, że dla mnie to nie jest problem), ale te osoby też w mniejszym stopniu sa potencjalną grupą docelową dla Waszego portalu, a ci co nie potrafią sobie znaleźć sami, nie mogąc odnieść się do tego co już mają, będą mieli problem...

a na marginesie - stawka 0.40 faktycznie nie jest konkurencyjna, ale kiedy taryfa występowała w promocji za przeniesienie numeruz tp - to stawka wynosiła 0.22 za minutę...
co więcej abo 20 PLN (brutto) dla kogoś, kto utrzynuje numer ze względu na rozmowy przychodzące i internet - jest mimo wszystko dość konkurencyjna - ale to tak na marginesie

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #305676  autor: marcin_nr
 23 gru 2008, 17:07
tak, jak najbardziej, użytkownicy forum są również potencjalną grupą docelową - dlatego zamieściłem tutaj temat. W niedługiej przyszłości portal ma zawierać informacje o wszystkich uprawnionych do świadczenia usługi WLR / BSA podmiotów - na podstawie albo umowy zawartej z TP albo odpowiedniej decyzji Prezesa UKE czyli na chwile obecną 18- stu na usługę WRL i 20 - stu na BSA. Już w tej chwili przez serwis można porównać 10 ciu / WRL i 6 ciu / BSA. Jestem przekonany, że przeglądanie stron firm telekomunikacyjnych i cenników do każdego abonamentu na nich zawartych oraz porównywanie danych jakie wyczytamy jest o wiele bardziej męczące i czasochłonne niż wyliczenie przez nasz serwis trwające parę sekund. Dodam jeszcze, że osoby posiadające w tej chwili usługi dostępne do sprzedaży są zdecydowaną większością w stosunku do tych, którzy ich nie posiadają i ta większość jest również naszą potencjalna grupą docelową. Nie wykluczam jednak faktu, że usługi wycofane ze sprzedaży będą wprowadzone do kalkulatora i w ten sposób staną się jego świetnym uzupełnieniem.

My szukamy, Ty oszczędzasz ! - darmowa porównywarka ofert.

 #305756  autor: Marens
 23 gru 2008, 23:24
annubis17 pisze: No widzisz, a ja mam wręcz odwrotne doświadczenia
Subiektywna sprawa
marcin_nr pisze:Tak naprawdę świadomość o rynku telekomunikacyjnym jest bardzo mała. Rzadko , który klient zdaje sobie sprawę z istnienia takich możliwości wyboru jakie proponuje teraz rynek. Wielu ludzi tkwi przy swoim dotychczasowym operatorze bo są do niego przyzwyczajani, boją się zmian, bądź też nie mają czasu na przeglądanie stron o firmach świadczących usługi telekomunikacyjne i porównywanie ofert
Zgadzam się z tym.
Sam mam problem z przekonaniem paru osób.
marcin_nr pisze:( Jak się również okazuje " ręczne " porównanie ofert dla wielu ludzi stanowi problem tak samo jak problemem jest prawidłowe odczytanie faktury - niestety)
No i tu się kłania czytanie ze zrozumieniem.
Kompletnie nie obchodzi mnie np. sprawa energetyki i ich migracji między "dostawcami" a jakoś potrafię przeliczyć rachunek ile jest za pierwszą taryfę a ile za drugą a jakie opłaty za przesył.
wlasnie dowiedzialem sie ze moge oszczedzic na telefonie 30 zł a na internecie 18,40, mam cyfre plus i w sumie pozniej porownalem sobie na stronie cyfry i polsatu ze tak naprawde programowo sie nie wiele rioznia, a oszczedze ok 18 zł,
Myślałem aby przenieść telefon do Netii, ale tu nie jest tak kolorowo:
- Aktywacja 100zł (faktura papierowa)
- Przeniesienie numeru z TP 61zł

abonament w TP - 50zł
abonament w Netii - 42,70

161:12mies= 13,41
42,70+13,4= faktycznie oszczędziłem

 #305785  autor: marcin_nr
 24 gru 2008, 10:21
Marens pisze:Myślałem aby przenieść telefon do Netii, ale tu nie jest tak kolorowo:
- Aktywacja 100zł (faktura papierowa)
- Przeniesienie numeru z TP 61zł

abonament w TP - 50zł
abonament w Netii - 42,70

161:12mies= 13,41
42,70+13,4= faktycznie oszczędziłem
ja bym to policzył inaczej:

a) kwestia przeniesienia numeru:

nie wiem o jakiej technologii piszesz, ale zakladam, że masz na myśli WRL. W przypadku WLR nie ma możliwości przeniesienia numeru Pozostaje klientowi tylko i wyłącznie ten sam numer co w TPSA.Dlatego też nie ma w tym przypadku żadnych kosztów
Innaczej jest w przypadku technologii LLU gdzie klient może wybrać sobie :

* albo pozostaje przy swoim numerze TPSA (i to nazywa się przeniesienie numeru) wtedy płaci 61 zł do TPSA a Netia oddaje klientowi tę kwotę w formie darmowych rozmów.
* albo nie chce już numeru TPSA i otrzymuje od Netii nowy numer...za który nie płaci (standardowy numer)

czyli w obu technologiach klient wychodzi na o kosztów

b) faktura:

jeżeli chodzi o aktywację telefonu w Netii to koszt wynosi 1 zł brutto a abonament za Lepszy telefon do wygadania to 42.70 zl brutto. Nie ma tutaj znaczenia czy wybierzesz standartową ( papierową ) formę faktury czy EOF ( elektroniczny obraz faktury ). W cennikach PDF na stronie Netii jest podany koszt aktywacji 100 zl, ale rownież wówczas abonament za Lepszy telefon do wygadania wynosi 50 zl brutto - dlatego, że jest to oferta standartowa. Zawsze sa jednak jakieś promocje, ktore obniżają koszty aktywacji i abonamentu w tej chwili obowiązuje promocja - U nas nic się nie marnuje.


Moje wyliczenia są takie:
1 zl : 12 m-cy = 0.08 groszy - jezeli już mamy liczyć tą aktywacje.....
50 zl TP - 42.70 Netia = 7.30 * 12 = 87.60 na samym abonamencie przez 12 m-cy

dodatkowo
TP ma 60 minut (lok,mm - jeśli masz na mysli TP 60 ) a Netia 120
60 minut więcej * 12 mcy = 720 minut więcej

tak więc:
za 87.60 mniej rocznie masz 1440 minut a nie 720

i jest to oszczędność.

My szukamy, Ty oszczędzasz ! - darmowa porównywarka ofert.

 #305821  autor: aga
 24 gru 2008, 14:18
To wyliczanie nie do końca działa. Wzięłam rachunek z Dialogu, gdzie są ładne wykresy dotyczące połączeń (ile połączeń, ile minut itd.). Mam do zapłacenia niecałe 52 zł, a wg wyliczeń porównywarki powinnam zapłacić prawie 90 zł. W abonamencie nie ma żadnych darmowych minut, więc nie powinno być żadnych problemów z policzeniem wysokości opłaty. Rachunek jest prosty - abonament plus połączenia. Nie sprawdza się to nawet w przypadku samych połaczeń lokalnych. Też podaje jakąś astronomiczną kwotę.

 #305822  autor: kowcio
 24 gru 2008, 14:27
Projekt jest bardzo dobry, byleby nie był zależny od żadnego z Operatorów, oraz wymaga dopracowania. Sam projekt oceniam na 5.

 #305823  autor: Marens
 24 gru 2008, 14:29
marcin_nr pisze: jeżeli chodzi o aktywację telefonu w Netii to koszt wynosi 1 zł brutto a abonament za Lepszy telefon do wygadania to 42.70 zl brutto. Nie ma tutaj znaczenia czy wybierzesz standartową ( papierową ) formę faktury czy EOF ( elektroniczny obraz faktury ). W cennikach PDF na stronie Netii jest podany koszt aktywacji 100 zl, ale rownież wówczas abonament za Lepszy telefon do wygadania wynosi 50 zl brutto - dlatego, że jest to oferta standartowa. Zawsze sa jednak jakieś promocje, ktore obniżają koszty aktywacji i abonamentu w tej chwili obowiązuje promocja - U nas nic się nie marnuje.
To dlaczego jak chce zamawiać przez internet i odznaczam elektroniczną fakturę wyskakuje mi 100zł? Zastanawiam się nad Netią i mam tydzień na wybór.

Faktycznie jestem niedoinformowany i myślałem, że płacimy dodatkowo za przeniesienie numeru. Stawia to ofertę Netii w nieco innym świetle.

 #306177  autor: marcin_nr
 27 gru 2008, 09:14
sprawdziłem parę razy pod https://www.netia.pl/hp,dla_domu,sprawdz.html pewne adresy i za każdym razem pokazywało 1 zł za aktywację. Mam cały czas informację o złotówce i przed chwilą je potwierdziłem. Internet w Netii miałem przez 2 lata i nie spotkałem się z niczym co negatywnie wpłynęłoby na moją opinie o tej firmie.

[ Dodano: 2008-12-27, 09:18 ]
kowcio pisze:Projekt jest bardzo dobry, byleby nie był zależny od żadnego z Operatorów, oraz wymaga dopracowania. Sam projekt oceniam na 5.
Dziękuje za opinie. Serwis jest w pełni obiektywny.

[ Dodano: 2008-12-27, 09:20 ]
aga pisze:To wyliczanie nie do końca działa. Wzięłam rachunek z Dialogu, gdzie są ładne wykresy dotyczące połączeń (ile połączeń, ile minut itd.). Mam do zapłacenia niecałe 52 zł, a wg wyliczeń porównywarki powinnam zapłacić prawie 90 zł. W abonamencie nie ma żadnych darmowych minut, więc nie powinno być żadnych problemów z policzeniem wysokości opłaty. Rachunek jest prosty - abonament plus połączenia. Nie sprawdza się to nawet w przypadku samych połaczeń lokalnych. Też podaje jakąś astronomiczną kwotę.
Czy mogłabyś podesłać mi wartości z rachunku ? Mam namyśli ilości i czasy rozmów z podziałem na rodzaje. Sprawdzę wyliczenie i będę wiedział już coś więcej na ten temat.

My szukamy, Ty oszczędzasz ! - darmowa porównywarka ofert.

 #306198  autor: elkanguro
 27 gru 2008, 13:15
Coś jednak liczy nie tak:
wpisałem 45 minut lokalnych + 3 minuty na komórki (tyle miałem ostatnio poza 60 minut z abo tp 60)

W moim tp 60 policzył rachunek na kwotę około 57zł (prawie się zgadza było 58,xx)

Ale przy Netia Lepszy telefon do wygadania wykazał 61,15 czyli tak jakby te 45 minut było poza abonamentem w Netii a przecież tam bym się zmieścił w kwocie abonamentu (42,70 / 0,35 = 122 minuty)

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #306230  autor: tajniak
 27 gru 2008, 16:25
elkanguro, o tym właśnie cały czas mówię. Dlatego uważam to za bezwartościowy kalkulator.

 #306236  autor: protoplasta
 27 gru 2008, 17:13
Panowie z nr w sumie tutaj koledzy z forum mają trochę racji, musicie jakoś uwzględniać w tych kalkulacjach darmowe minuty np. widzę ze tabeli podawana jest ilość darmowych minut, nie możecie zatem podzielić ich na polowe lub 60% - lokal/40% - miedzymiasto i odpowiednio pomnożyć razy stawkę za jedna minute a następnie odjąć od całości "wysokości rachunku"???? i po sprawie, moja propozycja wydaje się być sensowna.

Oczywiście każdy użytkownik może wykorzystywać lokalne i międzymiastowe w rożnych proporcjach ale jakiś standard na pewno trzeba przyjąć to już ewentualnie pozostawiam wam.

Kalkulator według mnie wymaga wprowadzenia tych zmian, nie można jednak twierdzic że jest bezużyteczny kolego.
Poprawcie to a bedzie dobrze.

 #306243  autor: tajniak
 27 gru 2008, 18:04
protoplasta pisze:Kalkulator według mnie wymaga wprowadzenia tych zmian, nie można jednak twierdzic że jest bezużyteczny kolego.
Mówię, że póki co jest bezużyteczny. Bo co daje takie porównywanie? Wg mnie nic. Co najwyżej posłużyć może jako przegląd operatorów, ale ktoś nieznający się na rzeczy może kompletnie zgłupieć. Co do tego problemu, który poruszał mój przedmówca: nie można tak to rozwiązać jak mówisz, bo my (rodzina moja) dzwonimy tylko na lokalne, a pewna osoba dzwoniąca do nas - prawie tylko międzymiastowe. Należy także przyjąć godzinę i dzień wykonywania połączeń, ponieważ są różne opłaty o różnych porach dniach + są plany typu "darmowe wieczory i weekendy". Kolejną sprawą są pakiety dodatkowe obniżające koszt połączeń, które występują m.in. w TP i Netii. Dlatego UKE konstruując kalkulator telekomunikacyjny prowadzi szerokie konsultacje. Pomysł jest wg mnie bardzo dobry, jednak póki co, w obecnym kształcie, nieuwzględniający wszystkich parametrów, co prowadzi do przekłamań.

 #306357  autor: marcin_nr
 28 gru 2008, 11:31
elkanguro pisze:Coś jednak liczy nie tak:
wpisałem 45 minut lokalnych + 3 minuty na komórki (tyle miałem ostatnio poza 60 minut z abo tp 60)

W moim tp 60 policzył rachunek na kwotę około 57zł (prawie się zgadza było 58,xx)

Ale przy Netia Lepszy telefon do wygadania wykazał 61,15 czyli tak jakby te 45 minut było poza abonamentem w Netii a przecież tam bym się zmieścił w kwocie abonamentu (42,70 / 0,35 = 122 minuty)
dzięki, cenne spostrzeżenie. Dokładnie właśnie tak to policzył - nie uwzględnił 120 min, które są na lok i mm. Dokonamy malej zmiany w uwzględnianiu minut wliczonych w abonament i w abonamentach z bezpłatną pulą minut będzie to uwzględniane. Czy masz jeszcze jakieś sugestie ?

[ Dodano: 2008-12-28, 11:45 ]
protoplasta pisze:Panowie z nr w sumie tutaj koledzy z forum mają trochę racji, musicie jakoś uwzględniać w tych kalkulacjach darmowe minuty np. widzę ze tabeli podawana jest ilość darmowych minut, nie możecie zatem podzielić ich na polowe lub 60% - lokal/40% - miedzymiasto i odpowiednio pomnożyć razy stawkę za jedna minute a następnie odjąć od całości "wysokości rachunku"???? i po sprawie, moja propozycja wydaje się być sensowna.

Oczywiście każdy użytkownik może wykorzystywać lokalne i międzymiastowe w rożnych proporcjach ale jakiś standard na pewno trzeba przyjąć to już ewentualnie pozostawiam wam.

Kalkulator według mnie wymaga wprowadzenia tych zmian, nie można jednak twierdzic że jest bezużyteczny kolego.
Poprawcie to a bedzie dobrze.
Twoja propozycja jest bardzo sensowna i godna uwagi. Idziesz dobrym tropem. Dokonamy pewnych zmian. Może nie zastosuje akurat takich proporcji w podziale rodzajów połączeń, ale przedstawione przez Ciebie rozwiązanie jest jakimś pomysłem na rozliczanie bonusów jakie są zawarte w abonamentach. Co do standardu, o którym piszesz to pojawiły się pewne koncepcje, ale ze względów oczywistych nie będę przytaczał ich forum ani w żadnej innej formie. Chętnie za to przedyskutuje wyniki jakich wprowadzone rozwiązania dostarczą.

[ Dodano: 2008-12-28, 12:16 ]
tajniak pisze:
protoplasta pisze:Kalkulator według mnie wymaga wprowadzenia tych zmian, nie można jednak twierdzic że jest bezużyteczny kolego.
Mówię, że póki co jest bezużyteczny. Bo co daje takie porównywanie? Wg mnie nic. Co najwyżej posłużyć może jako przegląd operatorów, ale ktoś nieznający się na rzeczy może kompletnie zgłupieć. Co do tego problemu, który poruszał mój przedmówca: nie można tak to rozwiązać jak mówisz, bo my (rodzina moja) dzwonimy tylko na lokalne, a pewna osoba dzwoniąca do nas - prawie tylko międzymiastowe. Należy także przyjąć godzinę i dzień wykonywania połączeń, ponieważ są różne opłaty o różnych porach dniach + są plany typu "darmowe wieczory i weekendy". Kolejną sprawą są pakiety dodatkowe obniżające koszt połączeń, które występują m.in. w TP i Netii. Dlatego UKE konstruując kalkulator telekomunikacyjny prowadzi szerokie konsultacje. Pomysł jest wg mnie bardzo dobry, jednak póki co, w obecnym kształcie, nieuwzględniający wszystkich parametrów, co prowadzi do przekłamań.
skoro jest to start-up to wiadomo, że pewne rzeczy będą się zmieniały.Jestem przekonany, że nawet póki co nie jest on do końca bezużyteczny. Oczywiście możne służyć jako przegląd operatorów a nawet powinien, ponieważ min. po to ten portal powstał. Jak narazie jedynym niedopracowaniem jakie zostało przytoczone na forum jest nieprecyzyjne rozliczenie bezpłatnych minut z abonamentów. wszystkie pozostałe funkcjonalności działają prawidłowo - co mnie bardzo cieszy. Nie chce oczywiście bagatelizować problemu, ale wiem, że nie jest to rzecz, która będzie zganiała mi sen z powiek. Co do rozliczania połączenia ze względu na dzień i godzinę opłaty uzależnione są od "taktowania" impulsu a to zostało już opracowane i wdrożone. Jeśli brać pod uwagę pakiety dodatkowe obniżające koszt połączeń to w Netii akurat tak bym tego nie nazwał. Są to 4 pakiety z których jeden faktycznie obniża - zmienia cenę lokalnych, ale wszystkich. Netia po prostu zamiast w nowej ofercie tworzyć kolejne abonamenty stworzyła jeden podstawowy zamiast 5 ciu osobnych znacznie upraszczając swoją propozycję. W ten sposób oferta tego operatora jest po prostu czytelniejsza. Należy zwrócić również uwagę, że dostępne są jeszcze stare abonamenty Netii takie jak Lepszy tel CC lub Lepszy tel WiW, które mają wyższe opłaty stałe miesięczne ale tańsze minuty. To co jest teraz jest uproszczoną formą poprzedniej oferty w związku z czym wystarczy do kalkulatora wprowadzić dodatkowe abonamenty Netii z wyższymi opłatami stałymi i innymi cenami połączeń - sprawa rozwiązana. Zaznaczę jeszcze, że pozostajemy w kontakcie z UKE w kwestii kalkulatora i liczymy na rozwiniecie tej współpracy.

My szukamy, Ty oszczędzasz ! - darmowa porównywarka ofert.

 #306589  autor: protoplasta
 29 gru 2008, 04:26
tajniak pisze:
protoplasta pisze:Kalkulator według mnie wymaga wprowadzenia tych zmian, nie można jednak twierdzic że jest bezużyteczny kolego.
Mówię, że póki co jest bezużyteczny. Bo co daje takie porównywanie? Wg mnie nic. Co najwyżej posłużyć może jako przegląd operatorów, ale ktoś nieznający się na rzeczy może kompletnie zgłupieć. Co do tego problemu, który poruszał mój przedmówca: nie można tak to rozwiązać jak mówisz, bo my (rodzina moja) dzwonimy tylko na lokalne, a pewna osoba dzwoniąca do nas - prawie tylko międzymiastowe. Należy także przyjąć godzinę i dzień wykonywania połączeń, ponieważ są różne opłaty o różnych porach dniach + są plany typu "darmowe wieczory i weekendy". Kolejną sprawą są pakiety dodatkowe obniżające koszt połączeń, które występują m.in. w TP i Netii. Dlatego UKE konstruując kalkulator telekomunikacyjny prowadzi szerokie konsultacje. Pomysł jest wg mnie bardzo dobry, jednak póki co, w obecnym kształcie, nieuwzględniający wszystkich parametrów, co prowadzi do przekłamań.
Racja tylko wydaje mi się, że kalkulatora pod każego indywidualnie przygotowac nie można, bo chyba twórcy nie zamieszcza tam rubryki: w jakich godzinach dzwonisz do babci/cioci |Jadwigi :) więc trzeba to chyba jakoś ustandaryzować, a moja propozycja wydaje się być słuszna, i niejako jedyną podpowiedzią w tym topiku, że tak mało skromnie wspomnę (nie miejcie za złe). Zatem jak ty byś to widział? Wiadomym jest, iż krytykować jest łatwo, jednak konstruktywna i twórcza krytyka już nie jest taka łatwa....... co zresztą widać po wypowiedziach co poniektórych. (nie generalizuję, żeby nie było)

 #306677  autor: marcin_nr
 29 gru 2008, 15:03
Dziękuję wszytskim za opinie i sugestie. Dzisiaj zostaną wprowadzone zmiany, o których dyskutowaliśmy.

My szukamy, Ty oszczędzasz ! - darmowa porównywarka ofert.

 #306678  autor: MADMAX
 29 gru 2008, 15:04
Tak sobie czytam i zastanawiam się czy da się zrobić by takie porównania dokonywane przez automat były wiarygodne.
Czy istnieją podobne serwisy działające z powodzeniem za granicą?

Chyba jednak łatwiej o wykonanie porównywarki ofert operatorów satelitarnych, bo w tym przypadku nigdzie nie dzwonimy, z nami się nikt nie kontaktuje, tylko oglądamy w ustalonej przez dostawcę cenie programy ,które nas interesują i tyle. :)

Pozdrawiam

 #306798  autor: protoplasta
 29 gru 2008, 21:52
MADMAX pisze:Tak sobie czytam i zastanawiam się czy da się zrobić by takie porównania dokonywane przez automat były wiarygodne.
Czy istnieją podobne serwisy działające z powodzeniem za granicą?

Chyba jednak łatwiej o wykonanie porównywarki ofert operatorów satelitarnych, bo w tym przypadku nigdzie nie dzwonimy, z nami się nikt nie kontaktuje, tylko oglądamy w ustalonej przez dostawcę cenie programy ,które nas interesują i tyle. :)
zrobiłem mały research u wujka googla, owoce moich poszukiwań, wygląda na to że sporo tego jest i chyba całkiem nieźle przędą:

www.MoneySupermarket.com - obroty firmy siegnely 150 mln GBP i 52 mln GBP zysku operacyjnego. WOWAWIWA :shock: niezle
http://www.beatthatquote.com/ - kolejny brytyjski

www.verivox.de - najwiekszy w niemczech
http://www.preisvergleich.de/ - tez niemcy

Kurde sporo tego, jeżeli marcin chcecie stworzyć coś na wzór i podobieństwo wymienionych przeze mnie serwisów, to życzę powodzenia, bo może nieźle na tym zarobicie. Jednak żeby dorównac tym serwisom długa przed wami droga, ij długa, ale nie jest źle!!! powodzenia i do roboty, będę z zaciekawieniem obserwował rozwój tego serwisu

 #307145  autor: marcin_nr
 31 gru 2008, 11:57
MADMAX pisze:Chyba jednak łatwiej o wykonanie porównywarki ofert operatorów satelitarnych, bo w tym przypadku nigdzie nie dzwonimy, z nami się nikt nie kontaktuje, tylko oglądamy w ustalonej przez dostawcę cenie programy ,które nas interesują i tyle. :)
Co masz konkretnie na myśli pisząc o operatorach satelitarnych ? na chwile obecną mamy również porównywarkę usług telewizji cyfrowej czterech operatorów. Zapraszam do zapoznania się :)

My szukamy, Ty oszczędzasz ! - darmowa porównywarka ofert.

 #307153  autor: MADMAX
 31 gru 2008, 13:16
marcin_nr pisze:mamy również porównywarkę usług telewizji cyfrowej czterech operatorów. Zapraszam do zapoznania się
Zapoznałem się, dziękuję za info :-)

Chodziło mi właśnie o to, że porównywarka dot. telewizji satelitarnej (dostawcy, oferty itd.) zwraca bardziej wiarygodne wyniki od podobnego systemu dot. telefonii stacjonarnej. Są to bowiem często dużo mniej skomplikowane oferty, w których łatwiej się połapać niż w przypadku ofert telefonii stacjonarnej (że o komórkowej nie wspomnę) ;-)

Przy okazji; czy porównywarka dot. telewizji satelitarnej uwzględnia także aktualne promocje? Np. jakieś upusty na korzystanie z danej usługi przez pierwszych kilka miesięcy itp. ?

Pozdrawiam