• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #301834  autor: adek
 05 gru 2008, 12:09
Ja mam podobny problem. Tyle że czasem udaje mi się uzyskać połączenie, błędy mi nie wyskakują, ale rozłącza mnie co jakiś czas mimo że dioda od linii świeci się ciągle!!!! Mam ZTE. Próbowałem zamiast tego podpiąc router z modemem ADSL ale nici z tego. Router wogóle nie może się zalogować do sieci!!! A jeżeli juz mu się to uda to tylko na 5 minut i potem OUT !!!!! Ponowne jego połączenie następuję po jakiś 10 minutach lub kilkunastu próbach połączenia!!!
W BOK twierdza że wszystko OK. A tak nie jest. Złożyłem zawiadomienie o problemie maja mi dać dopowiedz do 72 godzin. Ciekawe czy podeślą mi technika w celu sprawdzenia. Bo w BOK twierdzili że mam źle skonfigurowane komputery. Albo przeglądarka mi nie obsługuje, albo za duże pliki ściągam. Albo sami nie wiedzą!!!
P.S. Miałem dostać sms z informacją że łącze jest aktywne ale nadal go nie dostałem!!

 #302747  autor: derekpl
 09 gru 2008, 19:42
Ze swoich doswiadczen moge polecic ci odrazu zlozyc roznolegle do zgloszenia technicznego reklamacje za platnosci
Chodzi o to ze o ile na rozpatrzenie reklamacji orange ma (w ich przypadku) tylko 30 dni o tyle zgloszenia techniczne nie sa w zaden sposob ograniczane, mi jeszcze nie udalo sie wszystkiego doprowadzic do konca ale mam nadzieje jestem bliski konca
Tak czy inaczej jesli nawet orange skonczy to wlasnymi silami to tak czy inaczej sprawe wysle do UKE

 #302800  autor: pawlisko123
 09 gru 2008, 22:32
a moja sytuacja to męczyłem się z nimi 2 miesiące żeby mi włączyli internet.W końcu się udało,pisałem do UKE więc może to pomogło bo może bym jeszcze czekał...
A teraz mam tak że internet po południu np. od 16-17 nie działa tzn. mam zamiast 2Mb to 0,1-0,4Mb i tak do 22 a o 22 nagle internet działa z pełną prędkością więc nie wiem czym to idzie.Na razie po 1 reklamacji telefonicznej nie naprawili powiedzieli że tak to już jest,że może kable złe,albo za daleko od centrali ( skoro by tak było to internet po 22 i w nocy nie działał by z maksymalną prędkością....) lub ze za duży ruch ( to już szybciej ale codziennie od 2 tygodni nagle o 22 ruch ustaje? ) narazie napisałem e-mail do boku i wysłałem go do UKE może coś pomoże...

 #303234  autor: derekpl
 12 gru 2008, 10:00
No nareszcie moja przygoda z orangowym internetem sie zakonczyla - rozwiazali ze mna umowe na moj wniosek bez ponoszenia oplat karnych, czekam teraz na zwolnienie linii, a puzniej biore neo

[ Dodano: 2008-12-12, 14:53 ]
Jescze jedno pytanie w temacie
Ile w praktyce zajmuje procedura zwalniania portow w TP
Orange wczoraj wyslalo do TP pismo w tej sprawie

 #303859  autor: adek
 15 gru 2008, 08:08
No i mnie czeka rozwianie umowy z orange ;/ 2 tygodnie temu zgłosiłem problem techniczny. Technik sprawdził linię i okazało się że nie będzie u mnie działał internet 1mb/s. Choć dzień po tym zgłoszeniu internet jakimś cudem zaczął działać przez tydzień normalnie. Nic nie zrywało. Aż tu nagle pięknego poranka nie mogłem sie połączyć. Tel do Bok'u wyjaśnił mi wszystko. Moja linia jest w trakcie uwalniania ..... choć nikt się ze mną nie kontaktował i nie poinformował mnie o tym!! Ale Bok twierdzi że umowa zostanie rozwiązana. Teraz tylko jak to będzie wyglądało jak długo to potrwa, czy będą jakieś problemu i czy ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie??

 #303865  autor: maniek
 15 gru 2008, 09:35
derekpl pisze:Ile w praktyce zajmuje procedura zwalniania portow w TP
jak nie będzie bałaganu przy całej procedurze to miesiąc
adek pisze: Aż tu nagle pięknego poranka nie mogłem sie połączyć. Tel do Bok'u wyjaśnił mi wszystko. Moja linia jest w trakcie uwalniania ..... choć nikt się ze mną nie kontaktował i nie poinformował mnie o tym!!
A wysłałeś rezygnację?
adek pisze:Choć dzień po tym zgłoszeniu internet jakimś cudem zaczął działać przez tydzień
Chodzi o to że zamówiłeś internet ze stałym dostępem a tego operator nie może ci zapewnić więc rozwiązuje z tobą umowę.

 #303888  autor: adek
 15 gru 2008, 12:03
maniek pisze:jak nie będzie bałaganu przy całej procedurze to miesiąc
no to fajnie;/ Miesiąc bez neta.
maniek pisze:A wysłałeś rezygnację?
Nie, nie wysyłałem rezygnacji. Tylko zgłoszenie techniczne. Ale dzwoniłem do BOK'u i powiedzieli ze ma przyjść informacja o rozwiązaniu umowy. Ja już nic nie muszę robić tylko czekać.

 #303919  autor: maniek
 15 gru 2008, 15:26
adek pisze:Nie, nie wysyłałem rezygnacji. Tylko zgłoszenie techniczne. Ale dzwoniłem do BOK'u i powiedzieli ze ma przyjść informacja o rozwiązaniu umowy. Ja już nic nie muszę robić tylko czekać.
Oni muszą w TP zwolnić łącze bo bez tego nie będziesz miał nigdzie internetu. Z tego co wiem to powinieneś wysłać rezygnację do orange a oni przekazują TP potwierdzenie twojej rezygnacji. Być może w orange mają inne procedury :wink: .

 #304166  autor: adek
 16 gru 2008, 10:03
maniek pisze:Oni muszą w TP zwolnić łącze bo bez tego nie będziesz miał nigdzie internetu.
Raczej internetu poprzez ADSL to na dzień dzisiejszy nie będzie u mnie działał. Zbyt daleka odległość od centrali, i jakość kabli.
Teraz pozostaje mi wrócić do internetu radiowego.....
maniek pisze:Z tego co wiem to powinieneś wysłać rezygnację do orange a oni przekazują TP potwierdzenie twojej rezygnacji. Być może w orange mają inne procedury
Jak powiedzieli że nie musze nic robić to nic nie robię :D
I tak nie bede juz miał neta poprzez ADSL.

 #306119  autor: derekpl
 26 gru 2008, 18:13
No ja prezent na swieta dostalem
Wlasnie wczoraj udalo mi sie uruchomic neostrade, po niespelna 4 miesiacach problemo z Orange freedom
Co prawda z neostrada tez byl malutki porblem - bo po otrzymaniu informacji o uruchomieniu uslugi nie mialem synchronizacji ale po zgloszeniu na infolinii nastepnego dnia usterke usunieto (czyli uruchomienie zajelo jakies 4 dni od podpisania umowy orange nie potrafillo sobie poradzic przez 4 miesiace) jedyna mala uwage ktora mam do TP to fakt ze po usunieciu usterki mogli by wysylac np. sms'a z informacja o tym

Pozdrawiam wszystkich a szczegulnie tych ktozy maja wszelakie problemy z moim ulubionym telekomem (orange) aby mieli wystarczajaco sily aby dociekac swego , czasami moze to potwrac - jak np. u mnie 4 miesiace.

Wesolych swiat

 #306128  autor: jleszek
 26 gru 2008, 19:03
U mnie (odpukać w niemalowane) Freedom działa lepiej niż poprzednio - Neostrada(megainternet),która w piątki po południu baaardzo muliła.
Przeniosłem się do ORANGE i od tej pory z jednym wyjątkiem jest warty polecenia.
Wyjątkiem było to ,że pewnego dnia (w piątek) włączam kompa i internet bardzo muli ... odrazu za telefon na 510(infolinia) -zgłosiłem problem ,zweryfikowali i przeprosili,że coś tam mają przeciązone łącza i przyślą rachunek w tym miesiącu z 50% rabatem.Po weekendzie prędkość powróciła do normalnej -czyli 2048 mb/s. a rachunek faktycznie przyszedł z rabatem.
Byćmoże mam niedaleko do centrali TP.
Nigdy nie miałem przekonania do marki Orange, ale jak do tej pory nie mam negatywnych doświadczeń.
No i te darmowe minuty/złotówki na komórkę są fajne.
Pozdrawiam.
 #307178  autor: jaki69
 31 gru 2008, 16:15
Witam wszystkich........mam problem-od tygodnia posiadam Orange Freedom i jestem niezadowolony z wyboru sieci.Muli okropnie,slaby zasieg i otwarcie stron-- zgroza.dzwonilem do operatora ma ten problem wyjasnic.wirusow nie mam skanowalem avasem.Co robic.....? Mysle o zerwaniu umowy.Ma ktos wiedze na ten temat.Z gory dzieki. :smt006 moja predkosc-------------24kb/s--------14kb/s

jaki69

 #307180  autor: kowcio
 31 gru 2008, 16:27
jaki69 pisze:Orange Freedom
jaki69 pisze:slaby zasieg
Jakoś jedno do drugiego nie pasuje... :roll:

Zadzwoń do nich i powiedz im o tym. Jaką prędkość wybrałeś? Pewnie coś na centralce przestawią i będzie ok ;)

 #307677  autor: tajniak
 03 sty 2009, 11:34
jaki69, na forum czytałem, że modem dołączany do freedom jest denny. Może trzeba go zmienić?

 #307708  autor: kowcio
 03 sty 2009, 13:40
jaki69, na forum czytałem, że modem dołączany do freedom jest denny. Może trzeba go zmienić?
To zależy. Ja mam z freedoma ZTE ZXDSL852 i jestem zadowolony. Zero problemów z nim, a on dziennie dużo chodzi- nawet 15h jest połączony z Internetem non stop na dobę ;-) Ale jak są jakieś problemy, to Orange wymienia modem na nowy (wątpię, żeby serwisowali je).

 #307720  autor: kamil1221
 03 sty 2009, 14:28
Dokadnie - modemy od ręki się wymienia w salonie tam gdzie zakupiło się go.

 #312438  autor: blizna
 23 sty 2009, 17:09
Do jaki69. Miałem ten problem co Ty. Rozmowy z BOK nie pomogły, cały czas sugerowali wymiane modemu. Problem został rozwiązany gdy za moją namową pracownik punktu sprzedaży(w którym podpisałem umowe ale to chyba bez znaczenia) wysłał pisemne zgłoszenie źle działającej usługi orange freedom. Pingi nadal są wysokie bo rzedu 120-160 ms ale download i upload jest ok. Pozdro dla wszystkich orange i tp męczenników :)

FEDOR MMA HL