• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #302604  autor: microcom
 08 gru 2008, 23:41
możesz poprosić wystarczy zadzwonić do nas na *500 i poprosić jeżeli chodzi o jakieś dodatkowe opłaty to niema ani żadnych specjalnych warunków.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302606  autor: tropek
 08 gru 2008, 23:48
microcom pisze:możesz poprosić wystarczy zadzwonić do nas na *500 i poprosić jeżeli chodzi o jakieś dodatkowe opłaty to niema ani żadnych specjalnych warunków.
Ale jest to, jak wspomniałeś, testowy dostawca, więc podejrzewam, że mogę go wybrać na własną odpowiedzialność. Bo, skoro testowy to nie ma żadnej gwarancji, że lepszy od obecnego. Dobrze rozumiem?
A z drugiej strony jest to pocieszające, że Play coś robi w tym kierunku... :)
Ostatnio zmieniony 08 gru 2008, 23:53 przez tropek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #302607  autor: microcom
 08 gru 2008, 23:53
tropek pisze:
microcom pisze:możesz poprosić wystarczy zadzwonić do nas na *500 i poprosić jeżeli chodzi o jakieś dodatkowe opłaty to niema ani żadnych specjalnych warunków.
Ale jest to, jak wspomniałeś, TESTOWY dostawca, więc podejrzewam, że mogę go wybrać na własną odpowiedzialność. Bo, skoro testowy to nie ma żadnej gwarancji, że lepszy od obecnego. Dobrze rozumiem?
Tak napisałem że testowy ale puki co osoby które mają przez niego dostarczane faktury nie nażekają że ich nie dostają albo że dostają po terminie, no chyba że sąsiad ci podprowadzi ze skrzynki ale to inna sprawa.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302608  autor: tropek
 08 gru 2008, 23:56
microcom pisze: Tak napisałem że testowy ale puki co osoby które mają przez niego dostarczane faktury nie nażekają że ich nie dostają albo że dostają po terminie, no chyba że sąsiad ci podprowadzi ze skrzynki ale to inna sprawa.
A jak długo będą trwały te testy?
Tak jak napisałam w edytowanym powyższym poście, jest szansa, że problem ten zniknie :)

 #302612  autor: microcom
 09 gru 2008, 00:03
myśle że z poczty tak odrazu to i tak nie zrezygnujemy, myśle że do marca-kwietnia będzie już wiadomo czy będziemy korzystać z poczty czy nie.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302638  autor: Jedrker
 09 gru 2008, 10:33
microcom,
pytanie mam małe do Ciebie.
Można prosić o alternatywnego dostawcę faktur na terenie całego kraju, czy tylko w wybranych miastach ?
I kto jest tym dostawcą ?
In Post czy coś innego ?

 #302640  autor: microcom
 09 gru 2008, 10:46
można w tych miastach:
Kod: Zaznacz cały
Warszawa
Trójmiasto
Katowice
Kraków
Bytom
Siemianowice Śląskie
Tychy

Jeżeli chodzi o firme jest to PGP

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302641  autor: Jedrker
 09 gru 2008, 10:54
microcom,
szkoda, że na liście miast nie ma Częstochowy ;)
Dzięki za info

 #302642  autor: microcom
 09 gru 2008, 10:57
Jedrker pisze:microcom,
szkoda, że na liście miast nie ma Częstochowy ;)
Dzięki za info
Spoko napewno będzie docelowo mają objąć cały kraj więc wszystko w swoim czasie :)

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play
 #302674  autor: Marens
 09 gru 2008, 14:45
microcom pisze: Mamy w tej chwili 2 okresy rozliczeniowe od 1 do ostatniego dnia miesiąca oraz od 20 do 19 faktury są wystawiane 3 bądz 23 a wysyłane 4-5 bądz 24-25 wszystko zalezy czy to dzień roboczy czy nie jeżeli chodzi o termin płatności to on również zależy od tego czy niema jakichś świąt itp.
Mam okres rozliczeniowy 20.11
Fakura została wystawiona 23.11
Faktura przyszła pocztą 3.12
Termin płatności 8.12

Jestem w chwili obecnej w trakcie przechodzenia na e-fakture i polecenie zapłaty.

 #302678  autor: microcom
 09 gru 2008, 15:01
Polecam tą forme płatności oraz e-fakture oszczędność nerwów i papieru :)

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302714  autor: joasia_23
 09 gru 2008, 17:30
Ja mam duże problemy z zasięgiem 3G Playa (o czym pisałam w innych wątkach), sprawdzone na dwóch modelach telefonu. Obecnie musiałam kupić TT, zeby byc w kontakcie z ludźmi :shock:

 #302718  autor: kowcio
 09 gru 2008, 17:35
joasia_23 pisze:Ja mam duże problemy z zasięgiem 3G Playa (o czym pisałam w innych wątkach), sprawdzone na dwóch modelach telefonu. Obecnie musiałam kupić TT, zeby byc w kontakcie z ludźmi :shock:
Nie mogłaś wyłączyć w telefonie 3G i byś była w zasięgu GSM Plusa? ;-)

 #302719  autor: joasia_23
 09 gru 2008, 17:37
Hmmm będę musiała spróbować :D

 #302733  autor: Claudec
 09 gru 2008, 18:34
joasia_23, jakie to są problemy?
U mnie w moim miejscu zamieszkania zasięg 3G tak się poprawił że stale już na nim siedzę.
Wcześniej to rożnie bywało, czasami zasięg full a czasami max 2 kreski na 5 dostępnych.

 #302734  autor: joasia_23
 09 gru 2008, 18:37
Zasięg 3G mam full ( szczególnie na SE ), a nie można się do mnie dodzwonić, gdy ja dzwonię jest komunikat o zajętej sieci. Probvlem jest też z smsami.

 #302742  autor: Claudec
 09 gru 2008, 19:32
A to jest 3G z Play czy może z PLUSa?

 #302761  autor: tomko111
 09 gru 2008, 20:28
joasia_23, problem z SMSami do Ery ma co drugi abonent, nie wiem od czego to zależy...

 #302766  autor: tropek
 09 gru 2008, 20:37
Gdy czytam o tych kłopotach w Play z wykonywaniem połączeń, z smsami czy komunikaty "wybrany numer nie istnieje...", to mam dość mieszane uczucia i spore wątpliwości czy w ogóle wiązać się z Play... Bo nie wyobrażam sobie korzystania z telefonu, na który jest problem się dodzwonić... Ciekawe jak bardzo to jest powszechne i jak często zdarzają się tego typu trudności.

 #302777  autor: bolek2004
 09 gru 2008, 20:59
tropek Myślę że nie jest w play tak źle,wiadomo że zdarzają się różne przypadki ale to nie tylko w play, w innych sieciach jest podobnie, nie ma co uogólniać, jeśli coś jest nie tak zgłasza się reklamacje albo idzie do boku i tyle, osobiście sam jestem w play od ponad roku, mam dużo znajomych w play i jakoś nie słyszałem od nich że mają jakieś problemy, raczej są zadowoleni, ja też nie miałem do tej pory problemów, a stwierdzenie tego typu że smsy z play do ery dochodzą co drugi jest po prostu nie prawdą.