• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #295586  autor: ananko
 03 lis 2008, 00:51
Witam.
Na wstępie chciałbym podkreślić iż nie piszę tutaj aby skamleć;-).Ani aby uzyskać cokolwiek od operatora P4.To może się każdemu przydarzyć;-(
Pewnego dnia przestały mi działać mms w sieci play.Pomyślałem sobie iż to pewnie wina konfiguracji.Wpisywałem od nowa ręcznie a następnie automatycznie przysyłając sobie auto konfiguracje.I nic.Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się iż w innej lokalizacji działa już całkowicie normalnie.Po kilku dniach testów okazało się iż mms via gprs nie działa mi tylko w moim mieście i okolicach(jakieś 10-12km).A w reszcie kraju bardzo dobrze bez jakichkolwiek zakłóceń.Oczywiście wkładałem swoja kartę SIM do innych aparatów i było to samo. Pożniej do swojego aparatu kartę SIM innego operatora i wszystko działąło normalnie.Wiec wykluczyłem błędną konfigurację.
Testowałem też wysyłanie i odbieranie mms poprzez sieć UMTS(nadajnik play).
I działało normalnie.
Wiec diagnoza była oczywista.
Zła konfiguracja w mojej okolicy w sieci Plus.
Napisałem wiec reklamacje :
http://i124.photobucket.com/albums/p17/ ... ja-org.jpg

I otrzymałem stosowną odpowiedz:

http://i124.photobucket.com/albums/p17/ ... szenie.jpg

Oczywiście testowali jak akurat znajdowałem się w innej okolicy;-)

Mam w/g nich dwa wyjścia:
-kupić sobie aparat z UMTS( pozostaje wtedy tylko 10-12km pustkowia)
-zadzwonić do plusa i ich ładnie poprosić;-)
Oczywiście w ich regulaminie jest zapis:

2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości
świadczenia Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania
przez Użytkownika połączeń w sieciach telekomunikacyjnych
Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów.

Mi się najbardziej podobają słowa konsultanta z BOK:

"no weż pan sobie zadzwoń do plusa,oni na pewno panu to naprawią";-))))))

Poz
Ananko

 #295963  autor: dawoo1
 04 lis 2008, 22:19
No faktycznie obsługa w play to jest żenująca :evil:

 #296019  autor: ananko
 05 lis 2008, 12:48
dawoo1 pisze:No faktycznie obsługa w play to jest żenująca :evil:
Ale jest słoneczko w tunelu.
Napisałem skargę na operatora do UKE.Opisałem wszystko ze szczegółami i dołączyłem cała korespondencje. :evil: .W poniedziałek otrzymałem e-maila z UKE iż moją sprawę ze względu na rejonizacje przesłano do oddziału Wrocław.A dziś otrzymałem telefon z oddziału Wrocław z informacją iż UKE interweniował w mojej sprawie w głównej siedzibie spółki P4.I że usługa ma dziś działać na 100%.Dosłownie przez chwilką dostałem sms od sieci P4 o treści"usługa transmisji danych i mms została ponownie włączona :mrgreen: .I o dziwo działa prawie całkiem normalnie :D

I tu mogły by by się pojawić podziękowania.Ale.

Teraz usługa działa wszędzie i na prawie wszystkie numery. Oprócz numeru który podałem jako przykładowy numer na który nie mogę wysłać mms.Hahhahahah :smt005

Jak coś naprawią to drugie zepsują :smt005

To teraz cała procedura od poczatku :smt005

 #296113  autor: user_delete10
 05 lis 2008, 18:43
Ja wysyłałem 2 maile do BOKu jakiś czas temu ponieważ nie działał na mojej V3 internet i wap(nie działa do dziś,ale już się tym nie zajmuję dalej).Wszystko kierowało się w dobrą stronę po czym 3 w 3 mailu kazali mi zarejestrować się z dowodem w salonie,jako użytkownik pre-paid.Dałem sobie spokój.W Orange z różnymi sprawami technicznymi nie kierowano mnie do rejestracji wcześniejszej tylko załatwiano mnie z nr. tel i PUKiem.Może to były różne sprawy, nie wiem... ale takich formalności nie musiałem załatwiać.Dałem spokój wtedy,bo mnie tym zdenerwowali,zresztą na wiosnę wracam do Orange więc już nie będę dalej grzebać z tym netem w Play.

 #296236  autor: Tajemniczy28
 06 lis 2008, 12:39
Morał z tego taki- ludzie zachwycają się play a cóż tego że może i o kkilka groszy tańsza minuta jak często się czyta o podobnych sytuacjach że są takie numery.

 #296254  autor: tomko111
 06 lis 2008, 14:39
fenix189, niestety w Playu są takie wymagania i nic na to nie poradzisz... - musisz mieć zarejestrowany numer, jeżeli chcesz złożyć reklamację, może to i nawet lepiej bo będzie mniej anonimowców. :)

 #296382  autor: Marens
 06 lis 2008, 21:56
ananko pisze:I otrzymałem stosowną odpowiedz:

http://i124.photobucket.c...2zgloszenie.jpg
Ja dziś straciłem 1,04zł * 45min = 46,80zł aby dowiedzieć się dlaczego sami z siebie zablokowali mi numer.

Akurat w TVN leci reklama "W Play jest taniej do wszystkich sieci" :|

 #296385  autor: express100
 06 lis 2008, 22:12
No cóżananko, mnie tak samo obsługują. Może kiedyś się też wkurzę i napiszę do UKE :twisted:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #296434  autor: tomko111
 07 lis 2008, 10:20
Marens pisze: Ja dziś straciłem 1,04zł * 45min = 46,80zł aby dowiedzieć się dlaczego sami z siebie zablokowali mi numer.

Akurat w TVN leci reklama "W Play jest taniej do wszystkich sieci
1,04zł? Gdzie takie stawki są za minutę? Telefon stacjonarny? :shock:

 #296957  autor: ananko
 10 lis 2008, 21:46
Tajemniczy28 pisze:Morał z tego taki- ludzie zachwycają się play a cóż tego że może i o kkilka groszy tańsza minuta jak często się czyta o podobnych sytuacjach że są takie numery.
Ale można sobie wybrać;-).Niższe stawki i beznadziejna obsługa albo droższe stawki i lepsza obsługa;-) :-D

 #296973  autor: abramek92
 10 lis 2008, 22:48
Niestety ja też mam problem z Playem i Motorolą/RR serwis.
Motorola V6 Maxx - 13.12.07 zakupiłem i od tego momentu zaczął się mój koszmar. W ogóle mnie nie słychać jak rozmawiam z kimś etc. Telefon jeździ po serwisach, już była raz wymiana na nowy i nadal to samo. Problem z zastępczymi telefonami jest i Pani w punkcie Play powiedziała, że jak napisze pismo złotówki zostaną mi zwrócone. Od 3(słownie TRZECH) miesięcy(sic!) piszę maile z Playem i odpowiedz ciągle negatywna - gdyby to chodziło o kwotę 10 złotych olałbym, ale tu chodzi o kwotę rzędu 150+ PLN. Odpowiedz: miałem kartę SIM i mogłem sobie dzwonić - nie no super, tylko z czego? Tak Play załatwia sprawy.

 #297087  autor: Marens
 11 lis 2008, 13:45
tomko111 pisze:1,04zł? Gdzie takie stawki są za minutę? Telefon stacjonarny? :shock:
TP

[ Dodano: 2008-11-11, 13:47 ]
abramek92 pisze:Od 3(słownie TRZECH) miesięcy(sic!) piszę maile z Playem i odpowiedz ciągle negatywna
Napisz pismo i wyślij poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru na
Kod: Zaznacz cały
Adres korespondencyjny:

skrytka pocztowa 4,
62-056 Komorniki P204
koszt ok 8zł

 #297090  autor: Kempa
 11 lis 2008, 14:00
abramek92 pisze:Niestety ja też mam problem z Playem i Motorolą/RR serwis.
Motorola V6 Maxx - 13.12.07 zakupiłem i od tego momentu zaczął się mój koszmar. W ogóle mnie nie słychać jak rozmawiam z kimś etc. Telefon jeździ po serwisach, już była raz wymiana na nowy i nadal to samo. Problem z zastępczymi telefonami jest i Pani w punkcie Play powiedziała, że jak napisze pismo złotówki zostaną mi zwrócone. Od 3(słownie TRZECH) miesięcy(sic!) piszę maile z Playem i odpowiedz ciągle negatywna - gdyby to chodziło o kwotę 10 złotych olałbym, ale tu chodzi o kwotę rzędu 150+ PLN. Odpowiedz: miałem kartę SIM i mogłem sobie dzwonić - nie no super, tylko z czego? Tak Play załatwia sprawy.
Powiedzą Ci, że mogłeś liczyć na telefon zastępczy. Wpisałeś się na listę oczekujących ?
I tego telefonu prawdopodobnie Ci nie naprawią musiałbyś spróbować jak działa w innej sieci np. Orange lub przejechać się do jakiejś innej miejscowości. Telefon prawdopodobnie źle współpracuje z niektórymi odbiornikami. (mam tak u siebie).

 #297973  autor: abramek92
 16 lis 2008, 15:32
Tylko testowałem telefon w paru lokalizacjach i to samo. Najpierw zgłosiłem reklamacje o nadajnik - niby wszystko ok.

UMTS Plusa, Playa - wszystko ok
GSM Plusa - przerywa - kumpel co ma Playa obok mnie wszystko ok, kumpel z Plusem też wszystko ok.

Inni ludzie z V6 to samo.

 #298398  autor: ananko
 18 lis 2008, 18:15
tomko111 pisze:fenix189, niestety w Playu są takie wymagania i nic na to nie poradzisz... - musisz mieć zarejestrowany numer, jeżeli chcesz złożyć reklamację, może to i nawet lepiej bo będzie mniej anonimowców. :)
Uwaga,uwaga nowe info od P4.Ale się uśmiałem.Nie żebym się czepiał.Ale proszę zwrócić uwagę na tekst podkreślony na czerwono :-D

http://i124.photobucket.com/albums/p17/ ... /002-1.jpg

Podpowiem...brakuje "nie".
:lol: :lol: :lol:

 #298422  autor: tomko111
 18 lis 2008, 20:03
ananko, czepiasz się. :D Każdemu zdarzają się pomyłki. Hehe :)

 #303203  autor: ananko
 11 gru 2008, 23:02
tomko111 pisze:ananko, czepiasz się. :D Każdemu zdarzają się pomyłki. Hehe :)
A wiec czepiam się i dodaje nowe fakty dla zainteresowanych.
Odpowiedz od UKE:
http://s124.photobucket.com/albums/p17/ ... azwy-1.jpg
Plus odpowiedz P4 do UKE:
http://s124.photobucket.com/albums/p17/ ... nt=1-2.jpg

http://s124.photobucket.com/albums/p17/ ... nt=2-1.jpg

A wystarczyło wykazać tylko dobrą wole.A czego się można po nich spodziewać.
Miałem już iść z dokumentami do powiatowego rzecznika praw konsumentów,kiedy nagle mnie olśniło;-)
Przypomniało mi się iż kiedyś koleżanka ze studiów mówiła iż jej mąż pracuje w centrali Polkomtela.Pomyślałem warto spróbować;-)
Dziennik:
dzwonie do niej i wyjaśniam o co chodzi-za około 5 minut oddzwania jej mąż-znów mówię o co chodzi-obiecuje że się tym za raz zajmie-myślę zobaczmy czy mnie nie spławia- za 3-4 minuty dzwoni pan z działu technicznego plusa-miał bardzo dużą wiedzę o sprawach technicznych-obiecuje że za chwilkę to zrobi-za dosłownie chwilkę wylogowuje mnie z sieci na 2-3 minuty,loguje ponownie i pojawia się ikonka transmisji danych-za chwile otrzymuje pustego mms-dzwoni pan z działu technicznego i prosi o wysyłanie jakiegoś mms- wysyłam kilka-każdy został wysłany i dostarczony-za chwilkę otrzymuję kilka mms pustych-znów dzwoni pan z działu technicznego plusa-stwierdza iż teraz jest wszystko w porządku i wina leży po stron ich konfiguracji-pan mówi że gdyby sieć p4 zwróciła się do nich o sprawdzenie tego to by naprawili w ciągu kilku godzin-że bardzo rzadko się zwracają do nich;-).

Domyślam się tylko iż Polkomtel pewnie solidnie ich kasuje;-D.Dlatego nie ma dla nich znaczenia czy masz play na kartę czy play abonament 150zł. I tak cię będą zbywać.

W tym miejscu chciałbym bardzo serdecznie podziękować panom z plusa za szybką i sprawną naprawę usługi transmisji danych na mim koncie.Wcale nie musieli tego robić.
Jeszcze raz dziękuje.

Ps.Podobno czytają te forum;-D

Poz
Ananko