DejwiD pisze:a rachunek masz obowiązek opłacić, złożenie reklamacji nie zwalnia przed płaceniem.
Bzdura. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług przez Polkomtel S.A. obowiązek zapłaty kwoty kwestionowanej jest zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli odpowiedź jest pozytywna będzie wystawiona faktura korygująca, jeżeli negatywna ma się 14 dni od daty rozpatrzenia reklmacji na uregulowanie tej kwoty.
Polkomtel bardzo często stosuje taki myk, że rozpatrują reklamację negatywnie, ale w ramach indywidualnego podejścia idą abonentowi na rękę. Taka zasada, że wilk jest syty i owca cała. Operator nie przyznaje się do błędu ale klient i tak nie płaci
paragraf 14
"7. W przypadku kiedy przedmiotem reklamacji jest niewykonana
lub nienale˝ycie wykonana usΠuga lub nieprawidΠowe
obliczenie nale˝noÊci z tytuΠu Êwiadczonej
usΠugi wraz z wniesieniem reklamacji obowiàzek zapΠaty
kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu
rozpatrzenia reklamacji."
Podobnie jest w Play:
"7. Jeśli przedmiotem reklamacji jest niewykonana lub nienależycie wykonana
usługa lub nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczonej
usługi, wówczas obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony
od momentu wniesienia przez Abonenta reklamacji spełniającej wymagania
określone w ust. 5 powyżej do momentu rozpatrzenia reklamacji."
tylko w Orżnąć i w Erze reklamacja nie zwalnia z obowiązku terminowego uregulowania faktury. W Orżnąć bardzo dobitnie to podkreślili:
"5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku telefonicznego."
Pamiętajcie klienci Orange, zawsze fakturę należy regulować w całości
