Tak dla potomnych opisze moje ostatnie przejścia z usługa net24 na łączu TPSA.
Od 1,5 roku internet w tej konfiguracji działał wyśmienicie (dowload 1Mb). Trzy dni temu internet przestał działać. Po kilku godzinach rozmów z różnymi konsultantami z obu firm wiem tyle. TPSA poinformowało Netię, że nie mogą dalej świadczyć usługi dla mnie bo zmieniły się warunki techniczne dla tej linii i max co mogą dać to 512kb. Oczywiście Netia nie poinformowała mnie o tym tylko ale to szczegół. Zaproponowano mi aneks do umowy i zmniejszenie prędkości. Dzwonię do TPSA - działu technicznego i pytam jakie są warunki techniczne i z jaką szybkością mógłbym mieć Neostradę np. - sprawdzają i odpowiedź 2Mb!!!.
W Netii poradzili mi, żebym wymusił to od TPSA na piśmie to oni wtedy załatwią mi taką szybkość jak miałem. Tak mnie tym wszystkim zirytowali, że dzisiaj już nie jestem klientem, żadnej z tych firm (tzn w TPSA jeszcze miesiąc ten socjalny muszę mieć).
Wniosek - w technologii ADSL możliwości techniczne nie zależą tylko od odległości od centrali ale także od firmy korzystającej z łączy

Jeśli tak TPSA przygotowuje miejsce dla BSA Orange to ja już nie chcę mieć nic wspólnego więcej z tą firmą.
Pozdrawiam
Piotrek