Tajemniczy28 pisze:u.
Zaraz to wczesniej 60 min + 150 a teraz zamiast 150 tylko 100?(byc może to pakiet 24 h doba a nie na wekendy ale bez stacj.) to troche dziwne.aż boje sie zajrzeć do swojej oferty przedłużeniowej.najlepiej brac umowe na rok,wtedy można wiecej ugrać(wiecej minut),albo po prostu starać się coś ugrać więcej w ten sposób że np.złożyć do play wniosek o przeniesienie nr(na 1.5 mies przed końcem umowy około),wtedy zaczną wydzwaniać i sobie przypomną. generalnie konsultant ma profit z tego że przedłuży z kimś umowie i można mu to wypomnieć że jeśli tak to niech coś lepszego zaproponuje. w końcu można zadzwonić pod 2699,oni chyba się zajmują właśnie osobami które chcą bądź zmienić sieć,zrezygnować, itp i ich celem jest utrzymać takie osoby.
Napisał przecież, że w ofercie do minut z abonamentu dodawane jest jeszcze 100 minut do Plusa i STACJONARNYCH i są to minuty do wykorzystania przez cała dobę a nie WiW.
Oleńka jeśli mama dzwoni np. dużo do paru osób w Plusie to jest też oferta na rok, że przy abonamencie za 40zł jest 60 minut do wszystkich+pięciolinia czyli 5 darmowych numerów do Plusa i na stacjonarne ale tam z limitem 500 minut.
Tajemniczy a Tobie się wydaje, że konsultant to może dać Ci Bóg wie co tylko nie chce?
To się mylisz, bo to jest wyznaczone, są oferty i pakiety i wśród nich trzeba coś dopasować klientowi.
Tajemniczy28 pisze:To sądzimy (tzn.ja sądzę)że dałeś się trochę oskubać. 120 zł to tam tyle sms ile jest w starej taryfie 75. więc kolego szanowny na 2 lata uziemiony jesteś.
A może woli rozmawiać, co?;)