• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #286566  autor: riddick
 03 wrz 2008, 17:10
Tylko, że malsssh zmienił na pakiet socjalny więc neo już nie wchodzi w rachubę. No chyba, że ponownie zmieni plan taryfowy w tp.

 #286580  autor: maniek
 03 wrz 2008, 18:49
riddick pisze:No chyba, że ponownie zmieni plan taryfowy w tp.
Jest to jedyna możliwość bo plan mozesz zmienic kiedy chcesz.

 #287153  autor: malsssh
 07 wrz 2008, 11:40
Zostaję przy socjalnym, wszyscy w domu i tak mają komórki i domowy służy tylko do tego żeby inni na niego dzwonili ;-) więc jednak tylko freedom

 #287278  autor: Prometo
 07 wrz 2008, 23:21
Czy Orange może mi odpowiedzieć jak będę brał usługę Orange Fredom, że nie ma warunków technicznych aby podłączyć tę usługę? Wydaje mi się, że nie bo TP SA a Orange teoretycznie to samo?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #287282  autor: JayCee
 08 wrz 2008, 00:35
Prometo pisze:Czy Orange może mi odpowiedzieć jak będę brał usługę Orange Fredom, że nie ma warunków technicznych aby podłączyć tę usługę?
Oczywiście, że tak. Nie od razu przy podpisywaniu umowy, ale po kilku dniach jak najbardziej.
Prometo pisze:Wydaje mi się, że nie bo TP SA a Orange teoretycznie to samo?
Jest to jedna grupa kapitałowa, ale umowa BSA obowiązuje w takim samym stopniu jak innych opów. Nie ma tu żadnego cichego pospólstwa ;)

 #287286  autor: Prometo
 08 wrz 2008, 08:15
JayCee pisze:Oczywiście, że tak. Nie od razu przy podpisywaniu umowy, ale po kilku dniach jak najbardziej.
Czyli jestem w pewnym stopniu skazany na Neostradę :( jeśli Orange odpowie, że nie ma warunków technicznym na świadczenie usługi Orange Freedom. Miałem taki przypadek 20 miesięcy temu jak chciałem mieć internet z Netii. Wtedy Netia zerwała umowę powołując się na brak warunków technicznych. Co za kraj :evil:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #287296  autor: JayCee
 08 wrz 2008, 10:46
Prometo, to nie chodzi o Orange czy o Netię, tylko o TP, która taką odpowiedź daje danemu operatorowi.

 #287424  autor: mystic
 09 wrz 2008, 11:53
JayCee pisze:Prometo, to nie chodzi o Orange czy o Netię, tylko o TP, która taką odpowiedź daje danemu operatorowi.
I tu się mylisz. Próbowałem przez 3 miesiące podłączyć Erę ADSL i mimo podpisanych 4 umów nie udało mi się.
Wściekły na tepsę podpisałem umowe z orange i wyobraź sobie, że jakimś cudem po 7 dniach łącze zostało aktywowane.

 #287433  autor: pumba
 09 wrz 2008, 12:43
To nie tak że tepsa może odmawiać komu chce że erze czy neti odmówi a orange nie odmówi. To wygląda tak że tepsa nie ma obowiązku udostępniania i podłączania wszystkim internetu w BSA, tepsa ma obowiązek tylko do pewnego procentu podłączać internet w BSA reszte może zachować dla siebie i możliwe że kiedy mystic próbowałeś w erze to ten limit był już wykorzystany a jak próbowałeś w Orange to coś się zwolniło, ale z drugiej strony podobno era niewiadomo dlaczego ma najwięcej nieudanych instalacji.

[ Dodano: 2008-09-09, 15:49 ]
A co do Freedoma to polecam, korzystam już od miesiąca po przesiadce z neostrady i różnicy nie widać, więc jak nie widać różnicy to po co przepłacać (czyt. mieć neostradę ;)

 #287630  autor: mystic
 10 wrz 2008, 14:55
pumba pisze: [ Dodano: 2008-09-09, 15:49 ]
A co do Freedoma to polecam, korzystam już od miesiąca po przesiadce z neostrady i różnicy nie widać, więc jak nie widać różnicy to po co przepłacać (czyt. mieć neostradę ;)
Możliwe, ze było tak jak mówisz, nie mniej jednak trochę to dziwne dla mnie. A jeśli chodzi o jakość, to również polecam, po pierwszych problemach łącze już chodzi stabilnie z zamówioną prędkością, a i chrześniak się cieszy, bo mu 30 zeta wpływa co miesiąc na komórkę w popie.

 #287752  autor: Vieslav
 11 wrz 2008, 07:56
Już trzeci tydzień czekam na freedoma, podpisałem już trzecią umowę (co tydzień jedna) i ciągle TP odrzuca zamówienie z powodu błędnie podanych danych. Wcześniej miałem neostradę. Teraz już 2 miesiąc jestem bez internetu (najpierw zaginęła umowa na DialNet, teraz problemy z freedomem). Chyba w końcu zrezygnuje całkiem z internetu stacjonarnego. :P

 #287754  autor: Prometo
 11 wrz 2008, 08:08
Mulder pisze:Już trzeci tydzień czekam na freedoma, podpisałem już trzecią umowę (co tydzień jedna) i ciągle TP odrzuca zamówienie z powodu błędnie podanych danych. Wcześniej miałem neostradę.
Mulder nawet mnie nie strasz bo ja chcę zrobić to samo tylko za trzy miesiące.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #287762  autor: pumba
 11 wrz 2008, 09:21
Spokojnie, przypadek Muldera to wyjątek od reguły ;) ja przechodziłem z neostrady na freedoma bezboleśnie, przerwe w dostępie do internetu miałem tylko pare dni ;) Aby uniknąć takich sytuacji jak w przypadku Muldera przy podpisywaniu umowy trzeba samemu sprawdzić czy dane tzn. miejsce instalacji na zamówieniu/oświadczeniu które podpisujemy razem z umową są zgodne z tymi co na fakturze tp, chodzi o imię nazwisko czy nie są przekręcone i czy adres jest ten sam co na fakturze tp włącznie z nazwą miejscowości jeśli jest dwu członowa to musi być tak samo na jednym i drugim i jeśli jest nazwa dwuczłonowa np. Ustroń Zdrój to jakby nie było tego Zdrój to umowa wróci do poprawy i konieczne będzie udanie się ponownie do salonu żeby jeszcze raz podppisać papierki - taki mały szczegół a ile robi problemów ;)

 #288078  autor: BL9393
 12 wrz 2008, 21:43
zadzwon do TP i zapytaj jakie dane są w systemie bo gdzieś coś się nie zgadza...

czas na Orange

 #288858  autor: Vieslav
 18 wrz 2008, 07:22
Od wczoraj cieszę się internetem z Orange. Na synchro czekałem 8 dni a na aktywację dokładnie 24h od czasu pojawienia się synchro.

 #288859  autor: kamil1221
 18 wrz 2008, 07:40
Osobiście mam dość Freedoma !
U nas przechodzi jedna umowa na pięć. Powody są różne - brak dokumentów, złe dane, zła weryfikacja w TP, a klienci obarczają nas za ten burdel w TP.

 #288896  autor: pumba
 18 wrz 2008, 13:18
kamil1221, za powody które podałeś odpowiedzialny jest sprzedawca bo jeśli klent nie ma wymaganych dokumentów to sprzedawca nie ma podstaw do podpisania umowy, jeśli chodzi o złe dane to obowiązkiem sprzedawcy jest ich zweryfikowanie przed podpisaniem umowy jak również jego obowiązkiem jest wstępna weryfikacja możliwości technicznych choć z tym ostatnim to stu procentowej pewności nigdy nie ma i jeśli umowa miała by nie przejść to jedynie z tego powodu, więc się dziwie temu co napisałeś bo ja z tym problemów nie miałem, szczerze to ja Freedoma najbardziej lubiałem spisywać ale to już przeszłość ;)

 #288946  autor: kamil1221
 18 wrz 2008, 18:20
Tylko, co ja poradzę jak w tym pierdol*** co wysyłamy freedomy gubią się dokumenty wysłane kurierem ?

Weryfikacja zawsze się odbywa - więc też nie tutaj tkwi problem.

 #289010  autor: pumba
 18 wrz 2008, 22:00
hmm to dziwne ja miałem hmm kilkadziesiąt? freedomów i nie zdażyło mi się że coś się zgubiło...

 #289019  autor: annubis17
 18 wrz 2008, 22:27
A ja już czekam na freedoma od 1 września, synchronizacje złapałem w poniedziałek, ale nadal nie aktywowali mi... PS. jaką forme ma login do freedoma? bo mam adres mailowy i jakies cyferki i nie wiem co wpisać