• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #287059  autor: zsoi3
 06 wrz 2008, 17:58
Nie dziala mi telefon w UPC (6 wrzesnia 2008). Otrzymalem informacje, zi podobno to awaria oglonopolska - wiecie cos wiecej?

Pozdrawiam,

 #287069  autor: tomko111
 06 wrz 2008, 20:02
Mam telefon w UPC i wszystko działa w porządku, a więc konsultanci wprowadzili Cię w błąd.

 #287072  autor: zsoi3
 06 wrz 2008, 20:27
nie wprowadzili mnie blad bo telefon nie dzialal - a na innym forum rowniez znalazaly sie osoby, ktorym telefon nie dzialal. juz dziala - tak wiec spozniles sie z diagnozą i Cie - cale szczescie - to ominelo.

 #287075  autor: tomko111
 06 wrz 2008, 20:36
zsoi3, cały dzień telefon mi działał, nie było żadnej awarii...

 #287076  autor: zsoi3
 06 wrz 2008, 20:45
w takim razie - albo akurat po poludniu nie zauwazyles tego (nie wiem; 2-3 godziny); albo Twoj rejon obyl sie bez awarii i wtedy faktycznie nie byla to awaria ogolnopolska :)

no niewazne - grunt, ze dziala. przy zgloszeniu konsultant z UPC od razu wiedzial o awarii i poinformowal o problemie; wiedzial nawet, ze lampki na modemi od telefonow dziwnie migaja. tak wiec - znali problem.

a przy okazji - zadowlony jestes z telefonu UPC? pytam - bo ja mam od tygodnia :)

 #287077  autor: tomko111
 06 wrz 2008, 20:53
zsoi3 pisze:w takim razie - albo akurat po poludniu nie zauwazyles tego (nie wiem; 2-3 godziny); albo Twoj rejon obyl sie bez awarii i wtedy faktycznie nie byla to awaria ogolnopolska :)

no niewazne - grunt, ze dziala. przy zgloszeniu konsultant z UPC od razu wiedzial o awarii i poinformowal o problemie; wiedzial nawet, ze lampki na modemi od telefonow dziwnie migaja. tak wiec - znali problem.

a przy okazji - zadowlony jestes z telefonu UPC? pytam - bo ja mam od tygodnia :)
Jestem bardzo zadowolony. Posiadam 3 oferty w UPC: internet, kablówkę i telefon.
Nie dość, że abonament za telefon w UPC jest dwa razy tańszy niż w TP, to otrzymuję wiele gratisów. Telefon prawie zawsze działa, nie ma zakłóceń, generalnie wszystko jest ok.. :)

 #287078  autor: zsoi3
 06 wrz 2008, 20:56
a jakie gratisy jesli to nie tajemnica? :) ja tez mam 3 uslugi (w tym tv cyfrowe)

 #287079  autor: tomko111
 06 wrz 2008, 21:00
zsoi3 pisze:a jakie gratisy jesli to nie tajemnica? :) ja tez mam 3 uslugi (w tym tv cyfrowe)
Np. w weekendy rozmawiam za darmo i od pn-pt od godziny 18. :D

 #287085  autor: maniek
 06 wrz 2008, 23:07
telefon stacjonarny powinien działać non stop :wink: ale w upc pewnie jest voip i to moze dlatego. A mam pytanie jak net działa bez zarzutu czy sa czeste awarie? Jesli tak to jak dlugie sa przerwy?

 #287087  autor: tomko111
 06 wrz 2008, 23:15
maniek pisze:A mam pytanie jak net działa bez zarzutu czy sa czeste awarie? Jesli tak to jak dlugie sa przerwy?
Net generalnie działa bez zarzutu, czasami - bardzo rzadko występują przerwy w dostępie do internetu, jednak bardzo szybko zostają naprawione - u mnie prawie zawsze do godziny max. :mrgreen:

 #287111  autor: zsoi3
 07 wrz 2008, 08:09
mam w UPC internet od roku - wpierw 2Mb teraz 10Mb

dziala bardzo dobrze, trzyma predkosc - awarie byly moze dwie/trzy - raz siadl prad i w calym rejonie nie bylo, raz padl modem - wymienili szybko. no i raz moze jakas przerwa - ale to wszystko krotkotrwale.

jestem bardzo zadowolony z internetu - ale domyslam sie, ze moze to zalezec od rejonu (kwestia jakosci kabli, ilosci userow/ etc...)