• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #282506  autor: piwosz
 12 sie 2008, 15:15
Witam, złożyłem wczoraj reklamację przez ebok w plusie, z braku czasu nie mogłem tego zrobić osobiście w salonie. Moje pytanie brzmi, jak długo czeka się na odpowiedź i w jakiej formie ją dostanę? Listownie, telefonicznie a może smsem? Reklamacja dotyczy wyłączenia bez mojej wiedzy pakietu dodatkowych minut, przez co "ciut" nabiłem sobie rachunek! :/

:occasion5:
 #282521  autor: dechomenon
 12 sie 2008, 15:54
piwosz pisze:Witam, złożyłem wczoraj reklamację przez ebok w plusie, z braku czasu nie mogłem tego zrobić osobiście w salonie. Moje pytanie brzmi, jak długo czeka się na odpowiedź i w jakiej formie ją dostanę? Listownie, telefonicznie a może smsem? Reklamacja dotyczy wyłączenia bez mojej wiedzy pakietu dodatkowych minut, przez co "ciut" nabiłem sobie rachunek! :/
możesz dostać na email...ale na 100% musi przyjść pismo listownie...papier jest święty:)

 #282528  autor: Wiktor74
 12 sie 2008, 16:35
Reklamując coś w Simplusie mailowo, otrzymałem odpowiedź tradycyjną pocztą - list polecony, w czasie 3-4 tygodni od złożenia reklamacji.

...jeśli tylko mogę, zawsze chętnie pomagam...

kupię nokię 5800 nową, gwarancja producenta, bez locka

 #282544  autor: piwosz
 12 sie 2008, 18:10
Mojego maila nie mają, w treści reklamacji też nie podałem. Więc czekam na "święty papier" z plusa :D tylko szkoda że tyle się czeka a ten rachunek będzie duuuuuży, oj... :(

 #282561  autor: mariusz9a
 12 sie 2008, 19:03
piwosz, na Twoim miejscu reklamacje wysłałbym faxem. Odpowiedź jest wtedy bardzo szybka.

 #283253  autor: DejwiD
 16 sie 2008, 01:32
Reklamując coś w Simplusie mailowo, otrzymałem odpowiedź tradycyjną pocztą - list polecony, w czasie 3-4 tygodni od złożenia reklamacji.
znaczy się negatywa dostałeś :D
Mojego maila nie mają, w treści reklamacji też nie podałem. Więc czekam na "święty papier" z plusa tylko szkoda że tyle się czeka a ten rachunek będzie duuuuuży, oj...
termin rozpatrzenia do 30 dni. negatyw przyjdzie poleconym. pozytyw przy duzych kolejkach moze byc za 45 dni u Ciebie w domu.

a rachunek masz obowiązek opłacić, złożenie reklamacji nie zwalnia przed płaceniem.

 #283428  autor: elfrid
 17 sie 2008, 11:11
DejwiD pisze:a rachunek masz obowiązek opłacić, złożenie reklamacji nie zwalnia przed płaceniem.
Bzdura. Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług przez Polkomtel S.A. obowiązek zapłaty kwoty kwestionowanej jest zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli odpowiedź jest pozytywna będzie wystawiona faktura korygująca, jeżeli negatywna ma się 14 dni od daty rozpatrzenia reklmacji na uregulowanie tej kwoty.
Polkomtel bardzo często stosuje taki myk, że rozpatrują reklamację negatywnie, ale w ramach indywidualnego podejścia idą abonentowi na rękę. Taka zasada, że wilk jest syty i owca cała. Operator nie przyznaje się do błędu ale klient i tak nie płaci :mrgreen:

paragraf 14
"7. W przypadku kiedy przedmiotem reklamacji jest niewykonana
lub nienale˝ycie wykonana usΠuga lub nieprawidΠowe
obliczenie nale˝noÊci z tytuΠu Êwiadczonej
usΠugi wraz z wniesieniem reklamacji obowiàzek zapΠaty
kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu
rozpatrzenia reklamacji."


Podobnie jest w Play:
"7. Jeśli przedmiotem reklamacji jest niewykonana lub nienależycie wykonana
usługa lub nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczonej
usługi, wówczas obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony
od momentu wniesienia przez Abonenta reklamacji spełniającej wymagania
określone w ust. 5 powyżej do momentu rozpatrzenia reklamacji."

tylko w Orżnąć i w Erze reklamacja nie zwalnia z obowiązku terminowego uregulowania faktury. W Orżnąć bardzo dobitnie to podkreślili:
"5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku telefonicznego."
Pamiętajcie klienci Orange, zawsze fakturę należy regulować w całości :-D

 #283439  autor: Wiktor74
 17 sie 2008, 12:35
DejwiD pisze:
Reklamując coś w Simplusie mailowo, otrzymałem odpowiedź tradycyjną pocztą - list polecony, w czasie 3-4 tygodni od złożenia reklamacji.
znaczy się negatywa dostałeś :D
Nie, reklamacja rozpatrzona pozytywnie, dosłownie co do grosza :mrgreen:

(nie ma to jak Orange - tam dają więcej niż się należy i reklamacje też są rozpatrywane szybciej i bez papierków, wystarczy mail, czy telefon)

...jeśli tylko mogę, zawsze chętnie pomagam...

kupię nokię 5800 nową, gwarancja producenta, bez locka

 #283560  autor: DejwiD
 17 sie 2008, 23:06
elfrid pisze:DejwiD napisał/a:
a rachunek masz obowiązek opłacić, złożenie reklamacji nie zwalnia przed płaceniem.

Bzdura.
to przeczytaj jeszcze raz swoje cytaty... kwestionowana kwota to nie cały rachunek.
elfrid pisze:tylko w Orżnąć i w Erze reklamacja nie zwalnia z obowiązku terminowego uregulowania faktury.
gaz, elektorczność.. w sumie wszystkie media..
elfrid pisze:Polkomtel bardzo często stosuje taki myk, że rozpatrują reklamację negatywnie, ale w ramach indywidualnego podejścia idą abonentowi na rękę. Taka zasada, że wilk jest syty i owca cała. Operator nie przyznaje się do błędu ale klient i tak nie płaci
jeżeli negatywnie.. to do jakiego błędu?? a takie odpowiedzi mają zazwyczaj inną motywację.. coś w stylu: szkoda zachodu, masz i spi... :twisted:

 #285443  autor: piwosz
 28 sie 2008, 14:38
dostałem dziś odpowiedź z plusa, ni to negatywne rozpatrzenie, ni to pozytywne...), najpierw długie wyjaśnienie że nic złego nie zrobili, potem:

"(...)mając na uwadze naszą współprace, w drodze indywidualnego podejścia do spraw naszych klientów postanowiliśmy, że do faktury (...) zostanie wystawiona faktura korygująca uwzględniająca PAKIET DO SIECI PLUS I SIECI STACJONARNYCH WIECZORAMI I W WEEKENDY. wspomnianą korektę otrzyma pan w terminie późniejszym(...)"

czyli ok :mrgreen:

[ Dodano: 2008-08-28, 14:40 ]
elfrid pisze: Polkomtel bardzo często stosuje taki myk, że rozpatrują reklamację negatywnie, ale w ramach indywidualnego podejścia idą abonentowi na rękę. Taka zasada, że wilk jest syty i owca cała. Operator nie przyznaje się do błędu ale klient i tak nie płaci :mrgreen:
hehehe... cwaniaki :wink:

[ Dodano: 2008-08-28, 14:41 ]
a rachunek muszę zapłacić taki co przyszedł i czekać na fakturę korygującą z tego co zrozumiałem.

 #285455  autor: piotr10
 28 sie 2008, 15:55
Ten myk przez Polkomtel jest często stosowany ja dostałem negatywną odpowieź od nich, ale mając indywidualne podejście do sprawy zwrócili mi to co mi przepadło, a że Polkomtel robił jakoś promocję chyba ostatnio to dostałem 10 zł gratis.

 #285481  autor: elfrid
 28 sie 2008, 18:08
tylko to jest bardzo cwane, bo pozniej moglibyscie chciec rozwiazac umowe z winy operatora powoulujac sie na pozytywnie rozpatrzone reklamacje. w tym przypadku juz tak byc nie moze, bo plus jest w porzadku i jecze idzie klientom na reke. w kazdej odpowiedzi na reklamacje wala ten sam szablon.

 #285487  autor: dechomenon
 28 sie 2008, 19:08
elfrid pisze:tylko to jest bardzo cwane, bo pozniej moglibyscie chciec rozwiazac umowe z winy operatora powoulujac sie na pozytywnie rozpatrzone reklamacje. w tym przypadku juz tak byc nie moze, bo plus jest w porzadku i jecze idzie klientom na reke. w kazdej odpowiedzi na reklamacje wala ten sam szablon.
a wyobrażasz sobie pisać dla każdego z osobna inny tekst? każda wielka firma wali szablon...allegro, itd...muszą miec jeden standard bo by oszaleli...jak jest mała firemka to moze sobie pozwolić na pisanie za każdym razem indywidualnej odpowiedzi, nieszablonowej.

 #285632  autor: elfrid
 29 sie 2008, 09:48
a wyobrażasz sobie pisać dla każdego z osobna inny tekst? każda wielka firma wali szablon...allegro, itd...muszą miec jeden standard bo by oszaleli...jak jest mała firemka to moze sobie pozwolić na pisanie za każdym razem indywidualnej odpowiedzi, nieszablonowej.
dechemon prosze... przeciez kolega napisal ze uzasadnili bardzo dokladnie dlaczego rozpatruja reklamacje negatywnie. mi kiedys naliczyli oplate 20zł bo za nieuregulowanie rachunku w terminie. i tez przyszlali dlugi tekst podwazajacy moje argumenty. nie chodzi o szablon, tylko o schemat postepowania: kazda reklamacje rozpatrujemy negatywnie, ale czasami idziemy klientowi na reke.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2008, 20:23 przez elfrid, łącznie zmieniany 1 raz.

 #285636  autor: dechomenon
 29 sie 2008, 10:19
elfrid pisze: kazda reklamacje rozpatrujemy negatywnie, ale czasami idziemy klientowi na reke.
to już w ogóle jest wyimaginowane, oderwane od rzeczywistości, nie ma tak, że każda jest negatywnie...że niektórym tak sie trafiło to się tak trafiło...

 #285670  autor: mariusz9a
 29 sie 2008, 13:11
dechomenon pisze:
elfrid pisze: kazda reklamacje rozpatrujemy negatywnie, ale czasami idziemy klientowi na reke.
to już w ogóle jest wyimaginowane, oderwane od rzeczywistości, nie ma tak, że każda jest negatywnie...że niektórym tak sie trafiło to się tak trafiło...
ja jak dotąd składałem jedną reklamację w Plusie, uznali mi ją nie pisząc tego bełkotu. Po prostu napisali że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i w ramach rekompensaty proponują... itd...

 #293099  autor: SANJU
 17 paź 2008, 13:00
witam ja wlanise chcialm napisac reklamcje do plusa ale nie moge znalesc meila do nich pod ktory mam wyslac mozecie mi podac

[ Dodano: 2008-10-17, 13:04 ]
ja kiedys skladam reklamacje i tez mi uznali i takie samo pismo jak u piwosza i przestroga nie probujcie nic reklamowac u konsultantow zostalam wprowadzona w blad 2 razy tego samego dnia w blachej sprwie i stratna na 2 zl za dzwonienie do nich moze to tylko 2 zl ale za co za klamstwa no coz raz na 2 lata musze miec z nimi problem.a teraz biore sie za pisanie skargi na konsultantow

 #293150  autor: jablo
 17 paź 2008, 17:59
SANJU pisze:a teraz biore sie za pisanie skargi na konsultantow
Spróbuj napisać bez błędów ortograficznych i stosując interpunkcje, to może nawet ktoś ją przeczyta i nie wyrzuci od razu do niszczarki.