• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #277661  autor: loms
 16 lip 2008, 15:27
Otóż sprawa wygląda następująco, przez pół dnia nie miałem zasięgu w miejscu zamieszkania (coś nie tak było z BTSem plus gsm, z tego co widziałem nawet coś przy nim "grzebali"). Złożyłem reklamację. Odpowiedź którą otrzymałem lekko mnie zadziwiła i zastanawia mnie czy faktycznie tak jest że Play nie odpowiada w tym wypadku za to jak usługę świadczy plus gsm (jak by nie było ale myślę że zdecydowana większość klientów korzysta właśnie z tego zasięgu - sieci plus gsm). Generalnie nie chodzi nawet o brak zasięgu bo to akurat bardzo rzadko się zdarza ale na przykład plus mógłby obniżyć jakość połączeń czy stosować inne metody dyskryminujące użytkowników play'a praktycznie bezkarnie tj. bez możliwości złożenia na taką ewentualność zasadnej reklamacji i dochodzenia swoich praw.

Obrazek

Co o tym myślicie?

 #277708  autor: DejwiD
 16 lip 2008, 18:01
Zgodnie z Regulaminem:
Kod: Zaznacz cały
W przypadku przerwy w świadczeniu wszystkich Usług Telekomunikacyjnych trwającej dłużej niż 24 godziny Użytkownik może żądać zapłaty kary umownej w wysokości 1/30 wartości...
-więc nawet nie miałeś podstaw do reklamacji.

myślę, że próbowałeś coś wyciągnąć, a jak dostałeś pstryczka w nos to przybiegłeś na forum się poskarżyc.

 #277737  autor: taktakowiec
 16 lip 2008, 20:52
Miałem kilka miesięcy temu podobna sytuacje i podobna odpowiedź,dlatego zrezygnowałem (prepaid) z usług tej pseudo sieci.Co mnie obchodzi że nadajniki plusa nawaliły?Play ma mi świadczyć usługi na takim poziomie aby nie utrudniać mi korzystania z nich i wszystko.Składaj kolejną reklamację,opisz dokładnie wszystko,gdzie chciałeś dzwonić (podaj nawet numery),skąd i o której godzinie oraz poproś o jakąś gratyfikację za problemy.Jak nic nie dostaniesz to wrzuć sima do sedesu i trzymaj sie od playa z daleka ;)

 #277738  autor: jablo
 16 lip 2008, 21:07
Zgodnie z tym co napisał Dejwid przysluguje Ci 1/30 doladowan za kazdy dzien podczas ktorego nie mogłes korzystać z usług telekomunikacyjnych operatora. To bylo pol dnia. Jezeli liczysz na zwrot "w ramach satysfakcji" to lepiej sobie odpuść i nie rób z siebie ofiary na forum. Ja rozumiem ze Ciebie nie interesuje ze operator ma problemy z nadajnikami itd, tak więc po to stworzono regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych aby w przypadku takich sytuacji nie doszło do absurdalnie niezasadnych reklamacji w których klienci rządaja gwiazdki z nieba i zwrotów o niebagatelnych wysokościach. Napisałeś reklamacje, specjalista z działu reklamacji ustosunkował się do niej i dal Ci regulaminową odpowiedź. Czego jeszcze oczekujesz? Jezeli Cie to niesatysfakcjonuje, po prostu zmień operatora, tylko zanim to zrobisz dobrze zapoznaj sie z regulaminem.
Szkoda tylko ze nie pokazałes swojej reklamacji, tylko przekleiles juz odpowiedź z działu reklamacyjnego, bo tak naprawde chetnie byl zobaczyl jakiej Ty rekompensaty oczekujesz....
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 21:10 przez jablo, łącznie zmieniany 1 raz.
 #277739  autor: Marens
 16 lip 2008, 21:09
loms pisze:przez pół dnia nie miałem zasięgu w miejscu zamieszkania (coś nie tak było z BTSem plus gsm, z tego co widziałem nawet coś przy nim "grzebali").

Co o tym myślicie?

Rozumiem, gdyby to powtarzało się co jakiś czas. Nie miałeś zasięgu przez połowę dnia, lecz jak sam napisałeś Polkomtel zareagował i naprawiał usterkę. To jest złośliwość rzeczy martwych. Pewnie gdybyś miał telefon w Plusie to też dostałbyś niezasadną reklamacje. To tak jakby wszyscy zaczęli reklamować, że w nowy rok 23:50-00:15 nie mogą nigdzie się dodzwonić. Gdybyś dobrze obserwował to często w nocy sieci robią jakieś restarty, update itp. Przykładowo w MixPlusie notorycznie nie działa sprawdzanie konta ~00:15. Jakoś nikt odrazu nie reklamuje.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 21:42 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #277742  autor: widex
 16 lip 2008, 21:13
U mnie ok 21 Plus zaczął szaleć (maks sygnał za chwilę nic) gprs rozłaczał się i włączał, co chiwla Tylko Alarmowe, tak ok 5 minut, potem powtórzyło się to rano.

Głupia nadzieja, że wprowadzą UMTS. Ale już najadłem się UMTS-em Plusa, Era ma od dawna i ludzie są zadowoleni,

Co do tematu. Korzystając z GSM jesteś w roamingu, czyli powinieneś też to wziąć pod uwagę.

 #277747  autor: Marens
 16 lip 2008, 21:35
Czytam sobie dalej forum, i znalazłem
Jestem w playu i od 12 dni nie mogę wysyłać smsów. Zgłaszam już sprawę na infolini, składałam reklamację. Awaria dalej trwa, co dość istotnie może wpłynąć na mój rachunek - smsy są trochę tańsze... Więc w obawie przed zbytnim zwiększaniem rachunku (może popadłam w paranoje) znacznie ograniczyłam korzystanie z telefonu (odciełam się prawie od świata;P). Czy takie ograniczanie dostarczania usługi przez operatora może być podstawą do zerwania umowy np według prawa telekomunikacyjnego (regulamin świadczenia usług przez P4 daje im same bonusy i rzadnych ograniczeń więc oczywiście o tym nie wspomnieli...). Proszę o radę
Może ten przypadek nie nadawał się regulaminowo do reklamacji. Natomiast powyższy w połączeniu z Twoim daje do myślenia. Pozdrawiam
 #277748  autor: kamil1221
 16 lip 2008, 21:49
loms pisze: że Play nie odpowiada w tym wypadku za to jak usługę świadczy plus gsm


przykład plus mógłby obniżyć jakość połączeń czy stosować inne metody dyskryminujące użytkowników play'a praktycznie bezkarnie tj.
Play nie odpowiada za sieć Plusa. Plus tylko świadczy usługi Roamingu krajowego dla Play.

Jasne, że jest "dyskryminacja". Priorytetem dla nadajników Plusa są abonenci ich sieci a następnie Play i nic z tym nie zrobisz to są ich stacje nadawcze.

 #277774  autor: dechomenon
 16 lip 2008, 23:19
no takie jest biznes, nic tego nie zmieni. Logicznym jest ze jeżeli ludzie zaczna z Play zapychać nadajniki, to kogo Plus przyblokuje ?

 #277933  autor: Marens
 17 lip 2008, 17:14
Tylko taki Simplus ma wyższy priorytet niż Play Biznes...

 #277945  autor: widex
 17 lip 2008, 18:52
Użytkownicy Play korzystają z roamingu i rządzą się prawami tak jakby byli za granicą, tyle, że w kraju. Tzn złe porównanie, ale trafniejszego nie znalazłem

 #277961  autor: loms
 17 lip 2008, 19:46
Niektórzy rozumieją meritum sprawy. Rzadko się tłumaczę ale nie interesują mnie błędne interpretacje regulaminu (regulamin trzeba interpretować jako całość a nie cytować konkretny paragraf interpretując go na swój sposób). Poza tym w moim przypadku raczej nie opłacałoby się poświęcać czasu tej sprawie dla samej rekompensaty (poświęcony czas nie byłby adekwatny finansowo w stosunku do możliwej rekompensaty). Chodzi o naświetlenie sprawy stąd post na forum, a reklamacja złożona dla zasady - płacę i wymagam.

 #277979  autor: DejwiD
 17 lip 2008, 20:37
ale dlaczego twierdzisz, że cytowane punkty są interpretowane błędnie? i co do tego ma patrzenie na całość dokumentu?
loms pisze:Poza tym w moim przypadku raczej nie opłacałoby się poświęcać czasu tej sprawie dla samej rekompensaty

loms pisze:płacę i wymagam.
dla mnie jest to tożsame...

a teraz kwestie:
Kod: Zaznacz cały
2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte 
wykonanie Umowy w  przypadku  braku możliwości  świadczenia Usług Te-
lekomunikacyjnych podczas  realizowania przez Abonenta połączeń w sie-
ciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych 
operatorów.
Kod: Zaznacz cały
Regulamin  określa  zasady  świadczenia  Usług  Telekomunikacyjnych   
na  rzecz Abonentów  przez  spółkę  prowadzącą  działalność  pod  firmą „P4
spółka  z  ograniczoną  odpowiedzialnością”,  wpisaną......, zwaną dalej „Operatorem” albo „P4”. 
Kod: Zaznacz cały
Klient niniejszym oświadcza, że otrzymał i akceptuje następujace
dokumenty, które stanowią integralną część Umowy o Świadczeniu
Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp.z o.o.:
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp. z o.o.
dla Abonentów
więc mamy tutaj:
1. Twój podpis, że akceptujesz Regulamin ś. u.,
2. Stosowny punkt określający odpowiedzialność "Operatora",
3. Definicję "Oeratora", w której nie mogę doczytać się nic o PLUS GSM.

i nie używaj zwrotu rekompensata, udokumentowanych krzywd nie poniosłeś. raczej szkody, a tutaj stosowniej użyć zwrotu odszkodowanie.

ps.
loms pisze:plus mógłby obniżyć jakość połączeń czy stosować inne metody dyskryminujące użytkowników play'a praktycznie bezkarnie
a to jest bardzo dziecinny pogląd. Play nie pozwoliłby na działanie na swoją szkodę. ma przecież jeszcze dwóch operatorów, którzy też by go przyjeli za drobną opłatą
Ostatnio zmieniony 18 lip 2008, 23:50 przez DejwiD, łącznie zmieniany 1 raz.

 #278132  autor: loms
 18 lip 2008, 20:28
DejwiD pisze: i nie używaj zwrotu rekompensata, udokumentowanych krzywd nie poniosłeś. raczej szkody, a tutaj stosowniej użyć zwrotu odszkodowanie.
http://www.slownik-online.pl/kopalinski ... 7CCFFF.php

Są dwie nieograniczone rzeczy: wszechświat i ludzka głupota. Chociaż, co do tego pierwszego można mieć wątpliwości.

 #278152  autor: yagi
 18 lip 2008, 21:08
loms pisze:Są dwie nieograniczone rzeczy: wszechświat i ludzka głupota. Chociaż, co do tego pierwszego można mieć wątpliwości.
Zastanawiam sie do czego sie to odnosilo. loms, mozesz przyblizyc sens umieszczenia tego w odpowiedzi na post DejwiD'a?

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #278189  autor: DejwiD
 18 lip 2008, 22:55
mam dla Ciebie zadanie. w poniższym "dokumentach" znajdź zwrot rekomepnsata.
1.uke szczególnie zwróć uwagę na pkt. 2.4
2. play
3. plus
4. prawo telekomunikacyjne

nie jestem jakimś "legistą", ale wydawało mi się, że wytłumoczyłem Ci to jasno:
rekompensata-krzywda
odszkodowanie-szkoda

ps. znam typ ludzi takich jak Ty i wierz mi, nie darzę ich szacunkiem...

ps2. jak już zapoznasz się z moją odpowiedzią - kliknij w opcję POMÓGŁ - dzięki :-D

 #278192  autor: loms
 18 lip 2008, 23:11
Proponuje poczytać coś na temat synonimów. Skoro już jesteś tak pewny swojej racji to poprzyj ją jakimiś sensownymi argumentami a nie swoimi wyimaginowanymi teoriami językowymi.

ps." ba" ja się nawet na co dzień spotykam z takimi ludźmi jak Ty, i też nie darzę ich szacunkiem :)

[ Dodano: 2008-07-18, 23:19 ]
yagi pisze:
loms pisze:Są dwie nieograniczone rzeczy: wszechświat i ludzka głupota. Chociaż, co do tego pierwszego można mieć wątpliwości.
Zastanawiam sie do czego sie to odnosilo. loms, mozesz przyblizyc sens umieszczenia tego w odpowiedzi na post DejwiD'a?
Pewnie, że mogę. Otóż tak, człowiek, który może uważać się za inteligentnego bardzo rzadko jest "czepialski", a "czepialstwo perfidne" czyli takie w którym się "czepia czegoś" a nie ma racji już prawie na 100% świadczy o głupocie. Lata obserwacji :)

Przeczytaj pierwszy post tego delikwenta, kolejne i sam oceń, że to g****k który sam sobie przeczy.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2008, 23:32 przez loms, łącznie zmieniany 1 raz.

 #278198  autor: maniek
 18 lip 2008, 23:23
loms pisze:(regulamin trzeba interpretować jako całość a nie cytować konkretny paragraf interpretując go na swój sposób).
mylisz sie właśnie po to są te punkty żeby operator raz na zawsze pozbył sie takich klientów którzy chca kase wyciagnac i tyle. Inaczej tego nazwac nie mozna bo ile czasu nie mogłes wykonywać połączeń-minęły chociaż 24 godziny?-watpie
Jakbys czytał to co podpisujesz to bys takie rzeczy wiedzial. Ewentualna zmiana opa nic nie da bo regulaminy sa takie same albo bardzo podobne.

 #278199  autor: loms
 18 lip 2008, 23:32
A tak w ogóle, tworząc jakiś dokument, regulamin, akt prawny stawia się na jednolitość i rzadko stosuję się synonimy. Dlatego czytając np. regulamin ma się wrażenie że pewne wyrazy ciągle się powtarzają, zupełnie inaczej niż czytając jakiś artykuł prasowy, swobodną wypowiedź, bo tam używanie powtórzeń nie jest wskazane (stąd właśnie stosuję się synonimy).

 #278200  autor: DejwiD
 18 lip 2008, 23:41
loms pisze:Skoro już jesteś tak pewny swojej racji to poprzyj ją jakimiś sensownymi argumentami a nie swoimi wyimaginowanymi teoriami językowymi.

może zamiast do nauczyciela języka polskiego pójdź do prawnika. zapłacisz, przekonasz się, że jesteś w błędzie. Może zapamiętasz na przyszłość.
loms pisze:"czepia czegoś" a nie ma racji już prawie na 100% świadczy o głupocie. Lata obserwacji
a teraz spójrz na pismo z play, w którym czepiałeś się braku zasiegu, a play odpisał Ci, że Twoje roszczenia są NIEZASADNE!!

i zastanów się jeszcze raz kto okazał się głupcem.

ps. nadal czekam na "POMÓGŁ!" 8)