DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #277133  autor: Ramirez
 14 lip 2008, 19:04
Mam takie pytanie, - czy występuje u was taki problem z wieszającymi się plikami audio i komunikatem "zasoby audio są niedostępne" ??? Z tego co można wyczytać w internecie sporo osób ma ten problem.
Czy oddawaliście telefon do serwisu gwarancyjnego z powodu tego problemu i jak to się skończyło?? Czy jakiś serwis potrafi to naprawić??? :evil:

 #277151  autor: Pb
 14 lip 2008, 20:12
Soft do zmiany.
Ew.możesz spróbować sformatować kartę pamięci wgrać wszystko od nowa i może będzie działało ok.

 #277156  autor: Ramirez
 14 lip 2008, 20:41
Normalnego softu do tego modelu chyba nie ma :twisted: To może Sagem takie buble puszcza na nasz rynek. Na pudełku pisze: model do sprzedaży na terenie Polski, Rosji, Białorusi :mrgreen:
A ten komunikat wyskakuje i na karcie pamięci jak i na pamięci telefonu;)

 #277363  autor: Pb
 15 lip 2008, 12:48
Ramirez pisze:Na pudełku pisze: model do sprzedaży na terenie Polski, Rosji, Białorusi :mrgreen:
No cóż,więc stężenie bubli musi być wyższe niż w takim np.my700x przeznaczonym także na rynki zachodnie;).
Ja bym radził Ci go sprzedać,skoroś trafił na taki bubel.

 #277368  autor: Varssaux
 15 lip 2008, 13:00
czytalem kiedys o tym i Do 600x mozna pobrac (do 800x pewnie tez) oprogramowanie oryginalne Sagema i problem znika. ( Z reszta w moim telefonie nigdy zadnych błedów nie byłlo)

 #277409  autor: Ramirez
 15 lip 2008, 17:17
To jest oryginalne oprogramowanie Sagema :? Kupiony w normalnym sklepie, bez simlocka.

Teraz sprzedawać mi się nie opłaca. Ile bym dostał?? 100 zł :twisted: jak nowy kosztuje 300, a kilka miesięcy temu dałem 500. A niech leży, ale każdemu będę odradzał Sagema. Z tego co widzę kilka osób w komentarzach na telepolis dotyczących tych modeli tez narzeka na ten sam błąd który występuje w moim egzemplarzu.


aha... niby to jest orginalne oprogramowanie sagema ale zakładka poczta głosowa w języku polskim nazywa się - poczta głosowa orange :shock: Trochę przeginają.

 #277495  autor: Pb
 15 lip 2008, 21:29
No cóz...nie wszystkie Sagemy są takie,np.ja na mojego x7 nie narzekam,chociaż ostatnio się sypie,ale 3-letni telefon ma prawo.X5-2 też zły nie był.Poprostu trafiłeś na kiepski egzemplarz;).
A oprogramowanie oryginalne po angielsku na pewno będzie działało lepiej...w 600x tak właśnie jest.

 #280268  autor: Ramirez
 30 lip 2008, 20:29
Jako ciekawostkę wklejam linka do sklepu

http://www.euro.com.pl/telefony-komorko ... 800x.bhtml


Nawet chyba w tym sklepie się poznali na tym bublu. Jeszcze 8 miesięcy temu kosztował 499 zł, cena na dzisiaj 199 zł. To już widać ze coś z tym telefonem jest nie tak :lol: Chyba najtańszy telefon an rynku o takich parametrach :mrgreen:

 #281598  autor: Vieslav
 06 sie 2008, 14:26
Zmiana softu nic nie da. Testowałem trzy softy: Orange, Vodafone i oryginalny (z którego obecnie korzystam). Na każdym występuje problem "zasoby audio nie są dostępne" jak również problem robienia czarnych zdjęć przez aparat od czasu do czasu. Taki już urok tego telefonu, ale prawdą jest, że my600x to najtańszy telefon/modem 3G na rynku.

 #281625  autor: Ramirez
 06 sie 2008, 17:10
Właśnie tak mi się wydawało, że ten telefon to jest fabrycznie niedorobiony. Częsty komunikat "zasoby audio są niedostępne" czy robienie pustych- czarnych zdjęć są typowe dla tego modelu. Na dodatek czasami telefon nie widzi karty pamięci :lol:
Osobiście czuje się oszukany, w gwarancji producent" gwarantuje prawidłowe działanie telefonu" :twisted:
ale czy wyskakujący z 2 razy dziennie komunikat- zasoby audio są... to prawidłowe działanie, z pewnością nie. Wyobrazicie sobie że ktoś do was dzwoni a tu z powodu tego błędu dzwonek się nie włącza, albo nastawiacie budzik a tu budzik się włącza ale bez dźwięku, paranoja...

Telefon już był 2 razy wysyłany do serwisu i co z tego, dostałem drugi egzemplarz... z takimi samymi wadami a za drugim razem z tekstem ze telefon jest sprawny :evil:
Ale co gorsze przecież muszą wiedzieć ze ten model to bubel a nic nie robią żeby to naprawić,chyba normalnego stabilnego softu nie potrafią zrobić. A co jest dziwne przecież my800x ma te same wady swojego poprzednika my600x....


A właśnie, a może ktoś wie, czy jest teoretycznie możliwość wymiany takiego telefonu przez serwis, na inny model telefonu o podobnych parametrach?? :|