• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #269891  autor: Woocash91
 06 cze 2008, 08:10
Otoz, niedawno dostalem SMS'a iz otrzymalem wiadomosc MMS. Aby ja odczytac musze wejsc na stronke mmcp.era.pl, wpisac swoj numer telefonu i kod ktory byl podany w SMS'ie. Chcac obadac co to za MMS, wchodze na ta stronke, wpisuje swoj numer i ten kod a tu mi sie cos nie chce zalogowac...
Wie ktos co moze byc przyczyna?
Dodam, ze na neta wchodzilem z kompa a nie z telefonu.

I jeszcze takie pytanko;

Czy MMS'a nie powinienem mogl odczytac na telefonie bez zadnych pierdol typu wchodzenie na ta stronke? To wina Ery czy mam cos w telefonie nie skonfigurowanego?

 #269897  autor: Kaczy
 06 cze 2008, 08:45
Woocash91 pisze:Czy MMS'a nie powinienem mogl odczytac na telefonie bez zadnych pierdol typu wchodzenie na ta stronke? To wina Ery czy mam cos w telefonie nie skonfigurowanego?
Na pewno masz nieskonfigurowany telefon. Jak wszystko byłoby OK to MMS normalnie pobrałby się do telefonu.

...::: Made for loneliness :::...

 #270032  autor: yagi
 06 cze 2008, 20:51
Raczej usluga MMS nie jest w ogole aktywna na tym numerze. Gdyby to byla tylko konfiguracja to dostalby "naglowek" do telefonu i bylby blad przy probie pobrania.

Woocash91, masz abonament czy Tak Tak?

Jak Tak Tak to zadzwon na 9797 i zgodnie z opcjami wlacz sobie pakietowe dane GPRS. MMS'y powinny sie wlaczyc razem z tym automatycznie ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #270611  autor: Cyrrus
 10 cze 2008, 10:53
Yagi ma rację. Albo usługa jest całkowicie nieaktywna, albo czasem może się ,,zawiesić'', w szczególności przy nowych umowach, bądź jak ktoś nigdy wcześniej nie korzystał z MMS. Telefon do BOU/BOA i info, iż otrzymujesz SMS kierujące na stronę internetową, zamiast typowego MMS i w pół godziny sprawa będzie załatwiona.