• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #270224  autor: homer
 08 cze 2008, 09:38
Witam
Mam taki kłopot. Przenosiłem nr z Ery do Playa, ponieważ w mieli w swojej ofercie fajny fonik od 1zł a dokładnie e51.. niestety podczas oczekiwania na przeniesienie numeru promocja się skończyła. Koleś w salonie powiedział że muszę już płacić te 300zł za tel, tak więc tej umowy nie podpisałem i mój numer jest teraz jakby w "eterze" ani w Play ani w Erze która go już oddała. I właśnie się zastanawiam czy jest możliwość jeszcze odzyskania tego numeru spowrotem w erze? Fakt że jutro mam zamiar isć do salonu Ery i popytać ale jak ktoś by dzisiaj rozjasnił sytuację w której się znajduje to będzie fajno :)
Chodziło o migracje z TakTaka do Play abonament

pozdrawiam

Heh

 #270229  autor: Prezesek
 08 cze 2008, 10:00
A zrezygnowałeś już z podpisania umowy w Play ??? Jeżeli tak, jak się nie mylę to numeru już nie odzyskasz. Jeżeli jesteś jeszcze w trakcie wybierania oferty w Play np. abonament i chcesz odzyskać numer to musiał byś wybrać w Play na Kartę, zarejestrować ją i potem znowu przenieść numer do Ery. :)

 #270231  autor: RS81
 08 cze 2008, 10:12
Kiedy zlozyles papiery do Play bo jak do 5 maja to mogles skozystac z starej i nowej promocji http://www.telepolis.pl/news.php?id=11278

 #270232  autor: yagi
 08 cze 2008, 10:14
Numer w Erze jest juz wylaczony czy aktywny?

Jesli aktywny to nie ma problemu. Wizyta w sklepie lub salonie firmowym zal;atwi to szybkim pismem ;)

Jesli jest nieaktywny to tak jak pisal przedmowca - przeniesc numer na karte. Wtedy wrocic do Ery lub czekac na lepsza promocje...

Wg mnie jest tez mozliwosc "wrocenia" tego numeru w Erze, ale o to musisz sie dopytac w punkcie Ery ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #270240  autor: Prezesek
 08 cze 2008, 10:28
Homer, powinieneś złożyć wniosek o wycofacie przenoszonego numeru, z winą operatora ( Play ), jeżeli coś takiego jest, ponieważ ty złozyłeś wniosek gdy była jeszcze starsza oferta, która ci odpowiadała, a oni po załatwieniu twoich spraw z przenoszeniem wprowadzili nową ofertę o której cię nie poinformowali !

 #270242  autor: homer
 08 cze 2008, 10:30
RS81 - pisałem o cenie tel a nie o ofertach

Numer nie jest już aktywny, gdybym podpisał umowe z playem to w ciągu kilku godzin mieli by mi go już aktywować. A z tym przejściem na Play karte to niegłupi pomysł tylko nie wiem czy to co podpisywałem wcześniej o przeniesieniu numeru nie było tam wzmianki ze jest to przeniesienie na abonament :/
No nic trzeba będzie pokombinować

edit
tutaj w pkt 10 jest tak napisane.
http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/prze ... index.html

ale to tylko chodzi jak to powiedizeł kolo w salonie o oferte promocyjną abonamentów czy coś tego rodzaju a nie ceny telefonu, trochę dziwne bo to przecież był oferta promocyjna telefonów :)

wykitrali mnie zdeczka

 #270245  autor: Prezesek
 08 cze 2008, 10:41
To podpisz abonament bezterminowy 50 zł bez fona. I umowę zerwij po kilku dniach, przejdź na Play Kartę i potem przenies numer do Ery

 #270256  autor: RS81
 08 cze 2008, 11:00
"Oczywiście, w PLAY przez 71 dni, od daty złożenia przez Ciebie wniosku, masz możliwość skorzystania z promocji/ofert, które obowiązywały w dniu kiedy składałeś wniosek (nawet jeżeli obecnie nie są one już dostępne na rynku)"

Ja bym sie na to powolywal a nie sluchal gościa z Play

 #270280  autor: homer
 08 cze 2008, 12:25
tak, tylko do kogo mam się powoływać, pokazałem mu to, przeczytał i powiedział ze to nie chodzi o ceny telefonów.. dzwonił też do centrali i tez niby cennik obowiązuje już ten nowy

 #270284  autor: tomko111
 08 cze 2008, 12:55
homer pisze:tak, tylko do kogo mam się powoływać, pokazałem mu to, przeczytał i powiedział ze to nie chodzi o ceny telefonów.. dzwonił też do centrali i tez niby cennik obowiązuje już ten nowy
Najlepiej skontaktuj się z rzecznikiem prasowym - Marcinem Gruszką poprzez e-mail:
[email protected] i poproś o wyjaśnienie sytuacji.

Gdzieś na forach czytałem, że jeżeli złożyłeś wniosek przed zmianą cennika, to przy podpisywaniu umowy możesz skorzystać albo ze starych cen, albo nowych, w zależności które bardziej są korzystne. :-D

 #270295  autor: RS81
 08 cze 2008, 13:14
Homer zawsze mozesz skorzystac z http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ oni juz beda wiedzieli do kogo sie zglosic.