• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #268161  autor: Sirmark
 27 maja 2008, 02:16
maniek pisze:To samo mają moi znajomi. Większość wybrała multimo i netię a ja zostałem w TP. Z tego co wiem to nie ma tygodnia by nie dzwonili na infolinie i zgłaszali problemy nie z niestabilnym łączem ale całkowitym brakiem internetu. Jak tylko skończą się im umowy to zapowiadają powrót do TP.
no wlasnie na TP dzialalo im, a teraz przestaje im dzialac i jest gorzej niz w TP?
Dlatego slychac takie nieoficjalne glosy sugerujace o tzw. "biodegradacji" lacza.
Szczegolnie ciekawe by bylo gdyby tym znajomym po powrocie zaczelo znow wszystko dobrze dzialac.. Wnioski nasuwaja sie same. znaczy ktos pomaga psuc sie laczu.

M.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #268169  autor: Ryszard Lubicz
 27 maja 2008, 07:33
Mi przed samym końcem umowy z multimo bardzo się zepsuła jakość neto, rwało, zanikało i tp. Nie wiedziałem o co chodzi, popytałem tu i ówdzie , powiedziano mi że tepsa "działa" abym nie przedłużał umowy z energisem...

Grażynko wybacz...

 #268249  autor: JayCee
 27 maja 2008, 13:09
Ryszard Lubicz pisze:powiedziano mi że tepsa "działa" abym nie przedłużał umowy z energisem...
Proszę Cię, bądź poważnym dyskutantem i nie przytaczaj takich bzdur na forum, albo chociaż dopisz, że w to nie wierzysz, bo się słabo robi jak się to czyta.

 #268252  autor: doktor
 27 maja 2008, 13:18
niech ktos kto ma ERE zrobu tracerote np do onet.pl

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #268279  autor: Ryszard Lubicz
 27 maja 2008, 14:20
JayCee pisze:
Ryszard Lubicz pisze:powiedziano mi że tepsa "działa" abym nie przedłużał umowy z energisem...
Proszę Cię, bądź poważnym dyskutantem i nie przytaczaj takich bzdur na forum, albo chociaż dopisz, że w to nie wierzysz, bo się słabo robi jak się to czyta.
Kolego ale to są słowa kilku poważnych ludzi z tego forum.

Grażynko wybacz...

 #268361  autor: roni_
 27 maja 2008, 18:48
A niby w jaki sposób działa? I skąd wiedzieli, że akurat kończy Ci się umowa? Myślisz, że TP ma jakąś specjalną komórkę do sabotowania operatorów alternatywnych?

 #268372  autor: yagi
 27 maja 2008, 19:12
roni_ pisze:Myślisz, że TP ma jakąś specjalną komórkę do sabotowania operatorów alternatywnych?
To sa pieniadze. Myslisz ze oni nie wiedz na jaki czas bedzie dany numer mial usluge WLR?

Wystarczy jedna osoba, ktora by sie tym zajmowala i przekazywala w dol co ma kto robic...

Na ile mialem do czynienia z TP S.A. to mnie to wcale nie dziwi...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #268377  autor: roni_
 27 maja 2008, 19:22
Ale technicznie w jaki sposób? Zmieniają synchronizację? Pogorszają parametry linii? Generują przeciążenia?
Nie twierdzę, że to jest niemożliwe, ale wiesz jaka afera by była gdyby to się wydało? I jakie kary za działanie na szkodę konkurencji?

Wydaje mi się, że zyski w porównaniu do ewentualnych strat są zbyt małe, aby gra była warta świeczki.

Inna sprawa, że w tym chorym państwie wszystko jest możliwe, tym bardziej jeśli jest to działanie w małych miejscowościach i góra niekoniecznie o tym wie.

 #268405  autor: Ryszard Lubicz
 27 maja 2008, 20:28
Ludzie ja naprawdę niewiem na jakiej zasadzie to działa, ale tak było naprawdę! Ja nawet o tym nie pomyślałem ale zasygnalizowali mi to experci. Myślę , że może to być realne, różne rzeczy w TP miały miejsce...

Grażynko wybacz...

 #268428  autor: vinc
 27 maja 2008, 21:28
yagi pisze:Na ile mialem do czynienia z TP S.A. to mnie to wcale nie dziwi...
bez kitu, mnie też to wcale nie dziwi. Na dodatek stosunek TP S.A. wobec alternatywnych jest delikatnie mówiąc "zlewcza"

Obrazek

 #268521  autor: JayCee
 28 maja 2008, 01:58
Ryszard Lubicz pisze:Kolego ale to są słowa kilku poważnych ludzi z tego forum.
Na jakich faktach są oparte te słowa?

Możemy sobie tak dyskutować, to do niczego nie prowadzi. Ale teorie spiskowe zawsze były i będą ;-) Znam to, co nieco od środka (niedawno tam jeszcze pracowałem) i nie ma w tej firmie - gdzie teraz są ciągłe cięcia i zwiększanie zysków operacyjnych - miejsca na tajne komórki do zwalczania konkurencji, proszę Was bądźmy poważni. W dzisiejszych czasach a w szczególności w tym kraju gdzie każdy każdemu patrzy na ręcę ....

 #268536  autor: maniek
 28 maja 2008, 10:02
Ale przeciez nikt nikogo za reke nie zlapal. Nie ma dowodow nie ma sprawy :-D Inna sprawa i to wydaje sie byc logiczne ze technicy tp w pierwszej kolejnosci zajma sie awaria u klienta tp a dopiero w drugiej kolejnosci problemem abonenta np. multimo Niestety delikatnie mowiac tp nie przyklada sie tak samo do naprawy awarii neostrady i np. multimo. Oto przykład:

Sytuacja jaka miala miejsce wczoraj u kumpla(ma multimo):
Pytanie pierwsze od technika: Ma pan neostrade? Jeśli tak to sprawdzamy łącze i kompa i telefon, bedzie dzialac. Ale kumpel mówi że ma multimo. I co? Odpowiedź technika:domniemam ze na cetrali już wszystko dobrze, to wina GTS. Mamy nastepne zgłoszenie.

Chciałem sie was zapytać na jakiej podstawie technik tp stwierdza że to jest usterka po stronie np. GTS a nie TP skoro nawet kabla nie sprawdził :-D

 #268557  autor: roni_
 28 maja 2008, 12:31
Monterzy to jest całkiem inna kwestia. Oni potrafią sobie lecieć w ch*ja i olać zgłoszenia awarii (nawet z TP). Dopiero za n-tym razem łaskawie się zjawią u klienta :/ Takich kombinatorów to ciężko gdzie indziej znaleźć :/

 #268927  autor: elmer7
 30 maja 2008, 22:57
Witam po raz kolejny.

Oto ciąg dalszy mojej przygody z internetem z Ery i kłodami jakie podkłada nam pod nogi TP.

Wynikł kolejny problem. Jak już wcześniej wspominałem od niecałego tygodnia korzystam z Ery 2MB ale co się okazuje. Dzwoni do mnie pracownik z BOA i mówi, że niestety nie będe miał internetu ponieważ TP napisała do nich, że moja linia nie spełnia parametrów na 2 MB pomimo tego, że od paru dni 2 MB działa ( tyle tylko, że stronki wolno się ładują ale transfery są w porządku ), Na co ja odpowiadam, że wszystko działa itd. Pracownika doslownie zatkalo.
Ale jaki jest mój problem... Mianowicie, konsultant powiedział, że w tym wypadku iż moja linia rzekomo nie spełnia owych warunków, muszę albo:
1) Calkiem zrezygnować z ich internetu
2) Przejść na 1MB
3) Działać dalej na tym co mam.

Uzgodniłem z nim, że on napisze do TP, że internet pracuje normalnie, że 2 MB jest zwracając jednak uwagę na to, że strony ładują się wolno(jak na 2 MB ! )
Co Wy na to? Będzie trzeba przejść na 1 MB ?

 #268985  autor: roni_
 31 maja 2008, 11:41
Po pierwsze to nie 2MB tylko 2Mb. Uwierz mi różnica jest kolosalna. Mniej więcej jak liczbą 16, a 2.
Po drugie trudno powiedzieć czy napisali tak bo rzeczywiście mieścisz się na styk w parametrach linii i w razie gorszej pogody jakby co ostrzegali, czy są na niej przeciążenia i najprościej było tak napisać, czy może nic im się nie chciało sprawdzać i dlatego tak odpisali.

 #269005  autor: JayCee
 31 maja 2008, 14:01
elmer7, jeśli nie minęło 14 dni od aktywacji, to porozmawiaj z nimi żeby przekazali jeszcze raz sprawę do TP, ale w trybie interwencji a nie uszkodzenia jak to zrobili zapewne teraz, takie przypadki powinny być dokładniej sprawdzane.

 #269028  autor: maniek
 31 maja 2008, 17:48
elmer7 pisze:moja linia nie spełnia parametrów na 2 MB pomimo tego, że od paru dni 2 MB działa
działa do czasu, jak będzie jakas awaria to powiedza ze linia nie spełnia parametru przepływu i moga zaproponować zmniejszenie na mniejsza np. 1024
elmer7 pisze:Będzie trzeba przejść na 1 MB ?
lepiej przejść na 1Mb ale decyzja nalezy do ciebie(chociaz jesli jestes zadowolony z tej predkosci która masz to mozesz przy niej pozostac)
elmer7 pisze:TP napisała do nich
TP to takie rzeczy potrafi wymyslec że głowa boli. Tym co pisza to bym sie tak bardzo nie sugerował. TP potrafi odpisac ze modem abonenta uszkodzony ale u abonenta internet działa :-D

[ Dodano: 2008-05-31, 17:50 ]
JayCee pisze:takie przypadki powinny być dokładniej sprawdzane
wiele innych przypadków powinno być też dokładniej sprawdzanych

 #270654  autor: annubis17
 10 cze 2008, 17:26
A czy komuś już TP odmówiło aktywacji Ery?

 #271188  autor: yagi
 13 cze 2008, 10:38
90% osob z okolic Szczecina ktore mialy do tej pory Neo ze wzgledu na brak mozliwosci technicznych :smt005 Sprawa jest w UKE... Ja znam przypadek ze klientowi odmowili 2 Mb/s ale zasugerowali 1 Mb/s. Wtedy dalo rade ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)