• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #264373  autor: iSiO
 01 maja 2008, 11:36
Witajcie
Podpisałem aneks do umowy na Neostradę i wczoraj około godziny 19 Neostrada zaczęła mi się łączyć z prędkością 2496/320 (mowa oczywiście o synchronizacji) jednak prędkość ściągania danych to nadal 512 Kb/s (czyli około 64 KB/s). Czy TP coś skopała czy po prostu tak ma być? Ile sie czeka w takim wypadku na uzyskanie prędkości 2Mb/s?

 #264389  autor: Vieslav
 01 maja 2008, 14:04
Zadzwoń na infolinie i poproś o przypisanie nowej prędkości dla loginu/hasła lub poproś o nowy login/hasło. Ew. poczekaj jeszcze.

 #264442  autor: iSiO
 02 maja 2008, 11:52
Wczoraj zadzwoniłem i miły Pan powiedział ze może to być spowodowane tym że to 1 maja i jeśli do jutra (czyli do dziś) nic sie nie zmieni, żebym zadzwonił
Dziś trafiłem na taka panią, która powiedziała ze nowa prędkość będzie dopiero od 17 lipca, czyli od początku nowej umowy...załamać się można.

 #264475  autor: Marens
 02 maja 2008, 16:42
Podpisałem aneks o 14, synchronizacja była o 16, zmiana prędkości o 17 :)

 #264542  autor: roni_
 03 maja 2008, 11:59
Według regulaminu nowa prędkość zostanie wprowadzona z nowym okresem rozliczeniowym. Czyli u ciebie widocznie 17stego ;). Ale nie słuchaj ich. W 99% jest to duuużo szybciej. Dzwonienie na infolinie nie przyśpieszy tego. Będziesz musiał po prostu poczekać. Jeśli dziś nikt tego nie zrobi to prawdopodobnie gdzieś na początku następnego tygodnia.

 #265008  autor: iSiO
 06 maja 2008, 10:57
Ja to mam niefart :( do dziś nie mam szybszej prędkości. Postanowiłem zadzwonić na 0800 102 102...i wreszcie trafiłem na kogoś kompetentnego. Ten Pan orientował sie że synchronizacja jest podniesiona a na loginie jest nadal 512kb/s. Po około 3 minutach powiedział że realizacja zlecenia nie została jeszcze zamknięta i powiedział że on nic nie poradzi, trzeba dzwonić pod 9393.

[ Dodano: 2008-05-10, 19:45 ]
10 maja a prędkość nadal 512 kb/s
Na infolinii mówią że nowa prędkość będzie dopiero od końca starej umowy i nic na to nie poradzą...

Trochę mi sie nie uśmiecha tyle czekać, gdybym wiedział że tak będzie to nie podpisał bym aneksu tylko przeniósł się do GTS.

Wiecie może czy mam szanse przejść na DSL z jakaś ciekawą promocją po tym jak podpisałem ten aneks? Czy już raczej droga do jakiejkolwiek zmiany jest zamknięta?

 #268890  autor: fipii
 30 maja 2008, 16:11
I jak tam u Ciebie sie sprawy maja z ta neostrada? Bo to jakaś dziwna sprawa jest.
Ja byłem 27 maja w salonie Orange około godziny 10.00, po powrocie do domu (około 12.00) była już synchronizacja na 6 Mb/s po godzinie 17, gdy włączyłem komputer miałem już 6 mega

 #268972  autor: iSiO
 31 maja 2008, 10:49
U mnie bez zmian. Już ponad miesiąc czekam na zwiększenie prędkości. Tak na prawde to przestałem zwracać na to uwagę, będzie to będzie.
Przez ta cała sytuacje, zmieniłem zdanie o TP i Orange... :evil:

 #269492  autor: Sirmark
 04 cze 2008, 01:05
U mnie bez zmian. Już ponad miesiąc czekam na zwiększenie prędkości. Tak na prawde to przestałem zwracać na to uwagę, będzie to będzie.
Przez ta cała sytuacje, zmieniłem zdanie o TP i Orange...
a placisz za jakie lacze?

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #269531  autor: MarCjaho
 04 cze 2008, 11:33
Jak ja przyspieszałem łącze, to po godzinie już miałem większą prędkość, więc to raczej zależy od podejścia konsultanta do sprawy.

 #270225  autor: Pytlusek
 08 cze 2008, 09:47
To zalezy kiedy przyspieszacie lącze, i jaka umowe macie.
Jak w odpowiednim czsie podpiszecie ankes to moze sie zdazyc ze na drugi dzien bedzie wszystko ok,
Jeżeli podpisaliscie umowe na okreslonych warunkach to upgrade predkości moze byc dopiero przy jej zakonczeni lub po skonczonej promocji.
Radze zadzwonic na 9339 i zapytac sie o czas realizacji zamowienia, czyli do kiedy musza wlaczyc predkośc

"Vista error ' warrning, keyboard not found. press any key to continue... '"