• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #261333  autor: barteks2
 11 kwie 2008, 23:48
Hmm, może to przywyczajenie z radiówki. Bo tam w nocy w porywach szło ponad 500 kB/s (łącze 4Mb/s) :-D

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #261963  autor: Ryszard Lubicz
 15 kwie 2008, 13:05
Problemów z energisem ciąg dalszy.
Przyszedł mi rachunek ale zamiast 59,00 przyszło mi 116,00.
Zadzwoniłem , zapytałem dla czego? A dla tego , że w lutym nie wystawilismy faktury, wiec teraz dostał pan dwie.
Więc pytam - czy to moja wina ,że zapomnieliscie wsytawic fakturę za luty? Dla czego ja mam płacić za 2 na raz jeśli nic nie zawiniłem?
Pani odpowiedziała że wysle to do reklamacji ale raczej nic z tego nie będzie bo i tak bedę musiał zapłacic... Mam czekać 2 tygodnie.

Grażynko wybacz...

 #262018  autor: barteks2
 15 kwie 2008, 17:24
Faktura to tylko formalność, ty masz płacić co miesiąc określoną kwotę na podstawie umowy i/lub regulaminu. Niestety ale jesteś z góry na przegranej pozycji :(

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #262052  autor: mikage1
 15 kwie 2008, 21:22
mój kolega miał w orange sytuację, że nie dostał faktury, nie zapłacił i potem dostał ponaglenie - zdzwonił do nich, żeby powiedzieć, że przecież nie dostał faktury - usłyszał, że należy zapłacić niezależnie od tego czy dostał fakturę czy nie (tego akurat nie kwestionuję), więc zapytał jak ma zapłacić, skoro nawet nie wie ile (ok. mozna pójść do salonu, zadzwonić do BOK, etc. i się dowiedzieć) - odpowiedź konsultanta była powalająca - "przecież kwotę ma Pan na fakturze..." :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #263388  autor: Ryszard Lubicz
 23 kwie 2008, 13:12
Mija 14 dni jak mieli dać mi odpowiedź co do rozpatrzenia reklamacji.
Nie dali.
Dzwonię tam , pytam, a pan odpowiada , że sprawdzi to dla czego nikt się nie zajął moją sprawą... :shock:
Co ja mam zrobić? Zaraz dostanę następną fakturę i będę musiał zapłacic 3 na raz! A przecież nic nie zawiniłem!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Grażynko wybacz...

 #263497  autor: roni_
 23 kwie 2008, 21:10
Na rozpatrzenie reklamacji jest zdaje się miesiąc, 14 dni dla skarg. To nie zapłaciłeś poprzedniej? Nawet na kwotę za 1 miesiąc?

 #263540  autor: Ryszard Lubicz
 24 kwie 2008, 08:07
nie zapłaciłem nic bo przyszła mi na jednej fakturze kwota za 2 miesiące (116zł). A co lepiej zapłacić chociaż za 1 miesiąc?

Grażynko wybacz...

 #263558  autor: barteks2
 24 kwie 2008, 11:46
Ryszard Lubicz, ale o co ci chodzi :?: Nie lepiej zrobić w banku zlecenie stałe i nie martwić się czy przyszła faktura czy nie :?: A tak to jeszcze ci odsetki ustawowe naliczą za zaległe płatności...

 #263590  autor: roni_
 24 kwie 2008, 15:29
Zapłacić i tak będziesz musiał, jedyne co możesz osiągnąć to ewentualne rozłożenie na raty tej kwoty i anulowanie odsetek. Moim zdaniem powinieneś zapłacić chociaż za jeden miesiąc.

 #263718  autor: Ryszard Lubicz
 25 kwie 2008, 07:56
O to mi chodzi , że dla czego ja mam płacić za ich błędy? Zapomnieli wystawić mi fakturę za luty, po 2 miesiącach przysyłają mi za luty i marzec na raz. ja się pytam dla czego ja mam placić 2 na raz? Zapytałem na infolinii: ok jeśli jest moja wina to dla czego mi neta nie odłączacie? Zaraz będzie jak 3 miesiace nie płacę, zawsze straszyliście , że jak klient nieureguluje faktury to praktycznie po 2 tygodniach odcinacie go...Panią zamurowało , niewiedziała co odpowiedzieć.

Grażynko wybacz...

 #263722  autor: maniek
 25 kwie 2008, 08:56
Ryszard Lubicz pisze:Zadzwoniłem , zapytałem dla czego? A dla tego , że w lutym nie wystawilismy faktury, wiec teraz dostał pan dwie.
I w czym widzisz problem? Masz usługę? działa? to logiczne ze trzeba płacić. Przecież operator ma prawo uwzględnić opłatę za miesiąc w którym faktura nie była wystawiona lub wystawić 2 faktury. Poza tym zobacz na faktury ktore juz masz i tam masz numer konta na ktory mozesz dokonac wpłaty-kazdy klient ma indywidualny numer wiec nie ma mozliwosci pomylki
roni_ pisze:110-115kB/s = 880-920kbit/s
na modemie usb to bardzo dobrze
Ryszard Lubicz pisze:że jak klient nieureguluje faktury to praktycznie po 2 tygodniach odcinacie go
Nie przesadzaj. Sa klienci ktorzy nie płacą nawet 9 miesięcy i mają internet ale to się zmienia :wink:

 #263928  autor: roni_
 27 kwie 2008, 16:41
A tak wogóle to jeśli nie zapłaciłeś za poprzedni miesiąc to znaczy, że pieniądze zostały ci w ręku. Zostały więc mogłeś je zainwestować. Jeśli nie chciałeś inwestować to mogłeś odłożyć do skarpety i zapłaciłbyś je w natępnym miesiącu (tak wiem, że jeśli ma się pieniądze to nie wydawać ich jest naprawdę trudno ;D). Tak czy siak nie widzę powodu dlaczego miałbyś się aż tak burzyć.

 #264053  autor: barteks2
 28 kwie 2008, 18:18
No i miałem kolejny problem. Padła synchronizacja i przez 5 dni nie miałem internetu, kiedy pilnie go potrzebowałem :evil: Zgłosiłem od razu sprawę do GTS-u, po 5 dniach (!!!) przyjechał technik z tepsy, wykonał 1 telefon prosząc o restart portu. Po minucie miałem już internet.... Normalnie wkurzyłem się jak nie wiem co... tyle czekania a można było to załatwić w kilka minut.

Chciałem złożyć teraz reklamację, żeby mi zwrócili kasę za te kilka dni. Tylko zastanawiam się czy zwrócą mi 5/30 z 3zł (za I m-c płacę 3zł w Multimo) czy 5/30 z 69zł (tyle mam do zapłaty normalnie).... :roll:

 #264127  autor: Ryszard Lubicz
 29 kwie 2008, 08:10
dzwonię wczoraj do multimo:
-dzień dobry chciałem się dowiedzieć co się dzieje z reklamacją którą złożyłem 10 kwietnia, podałem imię i nazwisko konsultantki która to przyjmowała , godzinę itp.
multimo: już sprawdzam , niestety żadna reklamacja nie została u nas złożona...
RL: przecież 23 kwietnia dzwoniłem się jeszcze upewnić czy została przyjęta, potwierdziliscie że tak.
multimo:niestety nie mamy takiej reklamacji.
RL: ale podobno nagrywacie wszystkie rozmowy więc mozna sprawdzić.
multimo: tak już sprawdzam. Niestety nic nie mamy nagranego. może teraz pan złoży reklamacje na tamtą fakturę?
RL: ku... , h..... , !@#$%^&^*(&^$#@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
multimo: lepiej niech pan nie klnie bo my nagrywamy rozmowy...
Niech ktoś mi odpowie czy to jest normalne?

Grażynko wybacz...

 #264129  autor: Prometo
 29 kwie 2008, 08:20
Ryszard Lubicz złóż reklamację pisemnie i wyślij listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #264132  autor: Ryszard Lubicz
 29 kwie 2008, 08:39
Chyba sam taksówką zawioze....

Grażynko wybacz...

 #264194  autor: roni_
 29 kwie 2008, 16:49
Nie zapomnij wspomnieć o tym, że dostałeś potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Skoro to nagrywają to może uda ci się jeszcze jakieś dodatkowe profity uzyskać.

 #264814  autor: barteks2
 05 maja 2008, 02:02
maniek pisze:
roni_ pisze:110-115kB/s = 880-920kbit/s
na modemie usb to bardzo dobrze
Uważasz, że modem USB gubi te brakujące 15kB/s :?:

 #264817  autor: maniek
 05 maja 2008, 08:44
Trudno powiedzieć na prędkość składa się wiele innych czynników ale wiadomo modem za 1zl to nie router i cudów nie można od niego oczekiwać :wink: Niektórzy składają reklamacje nawet jak mają 1064kbit/s a umowę mają na 1024 :) . Należy pamiętać że żaden operator nie gwarantuje 100% transferu. To samo dotyczy pingów. Można reklamować tylko po co jeśli mamy średnio 30-50ms to do oglądania stron wystarczy. Znajomy ciagle nęka infolinię że ma pingi na poziomie 25ms i dziwi się że mu nie uwzględniają reklamacji.

 #264914  autor: roni_
 05 maja 2008, 18:16
ale wiadomo modem za 1zl to nie router i cudów nie można od niego oczekiwać
Za 1zł bo jest w promocji. Poza tym zapewniam, że modemy usb nie zjadają kilobajtów.
Należy pamiętać że żaden operator nie gwarantuje 100% transferu
A przynajmniej nie za takie pieniądze.