• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #259850  autor: barteks2
 03 kwie 2008, 12:49
Witam!

Właśnie dostałem modem Multimo, podłączyłem i przy próbie połączenia z Internetem wyskakuje błąd 678 "Komputer zdalny nie odpowiedział". Ktoś spotkał się z takim problemem?

Dzwoniłem na infolinię ale coś im chyba padło bo w ogóle sygnału nie ma.

 #259866  autor: Ryszard Lubicz
 03 kwie 2008, 14:49
Zadzwoń tu:
224830801

Grażynko wybacz...

 #259868  autor: barteks2
 03 kwie 2008, 14:54
Już dzwoniłem. Infolinia dopiero zaczęła działać od 14:00... dziwne...

Powiedziala mi babka, że "ścieżki nie są poprawnie zestawione"... cokolwiek to oznacza i że oni złożą reklamację do TPSA, będzie to trwało max. 3 dni robocze :x

re

 #259871  autor: amadeo
 03 kwie 2008, 15:45
Powiedziala mi babka, że "ścieżki nie są poprawnie zestawione"... cokolwiek to oznacza i że oni złożą reklamację do TPSA, będzie to trwało max. 3 dni robocze
ale ci babka naściemniała :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BŁAD 678-rozwiązanie

1
jesli korzystasz z aplikacji multimo -odinstaluj ją i zainstaluj ponownie

2
jesli masz dane połączenia login hasło utwórz tz DIAL-UP

3
Wejdz we własciwości modemu-KONFIGURACJA- TRYB DOSTĘPU -Ustawiamy własciwy modem z którego chcesz korzystać


ps
GRATULUJE INFOLINII MULTIMEDIA :smt005

Obrazek

 #259884  autor: barteks2
 03 kwie 2008, 16:46
Dzięki :!: Działa, powiem szczerze, że zanim przeczytałem posta to zdążył się u mnie pojawić technik z tepsy :shock: i poradził zrobić to samo :-D

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

rer

 #259891  autor: amadeo
 03 kwie 2008, 17:31
niema jak infolinia Multimo :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005

Obrazek

 #259926  autor: Ryszard Lubicz
 03 kwie 2008, 20:45
tez z nimi miałem trochę problemów...Zadzwoń tam jeszcze raz i powiedz , że babka jest niekompetentna !

Grażynko wybacz...

 #259932  autor: maniek
 03 kwie 2008, 21:46
Ryszard Lubicz pisze:Zadzwoń tam jeszcze raz i powiedz , że babka jest niekompetentna !
nie dziw sie bo maja nowych ludzi na call center i minie troche czasu zanim wszystko ogarna :wink:

 #259935  autor: Ryszard Lubicz
 03 kwie 2008, 21:54
Nowych? Już ponad rok.

Grażynko wybacz...

 #259938  autor: barteks2
 03 kwie 2008, 22:12
Spoko, nie będzie na nikogo skarżyć ;) I tak nie wiem jak ta panienka się nazywała :P W sumie jestem zadowolony, że od monentu wysłania umowy do dzisiaj minęło jakieś 10 dni (z tego 7 dni papiery trzymała tepsa) i internet wreszcie działa :)

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #259944  autor: Prometo
 03 kwie 2008, 22:30
Panowie pamiętacie jakie szopki były swego czasu na Błękitnej linii w TP SA.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #259945  autor: Ryszard Lubicz
 03 kwie 2008, 22:32
Ja jestem z multimo naprawdę zadowolony, zwłaszcza gdy przeszedłem na 1mb, ale co do obsługi to mają naprawdę słabą...Mogli by dawać im punkty jak w erze.

Grażynko wybacz...

 #259953  autor: mikage1
 04 kwie 2008, 00:09
To samo jest w Netii - usługi w porządku, ale załatwianie spraw w telefonicznym BOK - porażka...

Co ciekawe, byłem ostanio w UKE, żeby "szturchnęli" nieco Netię w pewnej sprawie (co okazuje się w praktyce mało wykonalne...) i dowiedziałem się, że (o dziwo :shock: ) najbardziej elastycznym i ugodowym operatorem (jeśli chodzi o załatwianie reklamacji oraz interwencje w sprawach klientów ze strony UKE) jest tp...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #259960  autor: maniek
 04 kwie 2008, 10:19
Ryszard Lubicz pisze:Nowych? Już ponad rok.
energis zmienil firme ktora obsluguje call center i stad takie problemy :wink: nowi ludzie szkolenia itd

re

 #260260  autor: amadeo
 05 kwie 2008, 21:51
Prometo pisze:Panowie pamiętacie jakie szopki były swego czasu na Błękitnej linii w TP SA.
co Blekitna kazala komputer wymienic??? ,wszelkie szpoki byly typu medialnego... warto wspomieć ze na blekitnej sa etatowi pracownicy którzy napewno a to zaręczam klienta nie spuszczą po brzytwie...

Obrazek

 #260270  autor: Prometo
 05 kwie 2008, 22:58
amadeo przestań już bronić TP SA bo kiedy tylko ktoś powie o Twojej firmie złe zdanie to jest zły i niedobry. Minęły już czasy, że na rynku była tylko jedna dominująca firma telekomunikacyjna, zdzierająca jak za woły.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #261035  autor: barteks2
 10 kwie 2008, 18:10
OK, mam jeszcze pytanie przy okazji jakie powinny być pingi na łączu 1Mb/s :?: Mi wychodzi w tej chwili około 120ms do onetu. Chyba trochę dużo.... :roll:

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #261307  autor: roni_
 11 kwie 2008, 21:02
Nie ma znaczenia czy jest to 1Mbit, 512kilo czy 6Mbit, pingi powinny być tak samo dobre. Za to zależy czy masz wifi, router, modem adsl...
120 to nie jest rewelacyjny wynik, ale jeśli nie grasz przez neta to wystarczający.
Jeśli wina wysokich pingów jest po stronie operatora to nic z tym nie zrobisz (żaden operator nie ma w umowie zapisu, że gwarantuje niski pingi, no może jakbyś miał pingi w wysokości pareset milisekund czy nawet ponad tysiąc to wtedy uznali by to jako awarie).

 #261310  autor: barteks2
 11 kwie 2008, 21:11
Modem USB od GTS-a.

Prędkość ściągania plików z noc.gts.pl to średnio 110-115kB/s. Tu chyba za mało....

 #261312  autor: roni_
 11 kwie 2008, 21:16
110-115kB/s = 880-920kbit/s
Jest dobrze nienarzekaj. Żaden operator nie gwarantuje prędkości łącza (no czasem oferuje, ale jest to cholernie drogie), a te 5kB cię nie zbawi.
Nie przejmuj się tym czego nie możesz zmienić ;)