• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #260115  autor: Stern
 04 kwie 2008, 23:29
Witam serdecznie.
Chciałbym poprosić o poradę dotyczącą usługi Chello.
Parę dni temu musiałem zakupić nowy router (stary d-link 604 został wyłączony w czasie burzy i już się nie włączył) mój wybór padł na router Netgear WGR614. Po podłączeniu i zainstalowaniu internet działał jak należy, do momentu kiedy postanowiłem uruchomić grę internetową. Po dokładniejszym zbadaniu metodą prób i błędów doszedłem do wniosku, że włączenie jakiejkolwiek usługi na innym porcie powoduje zablokowanie HTTP na dłuższy czas.
Ponieważ jest to strasznie męczące mam nadzieję, że ktoś zdoła mi coś doradzić.

 #260125  autor: Sirmark
 05 kwie 2008, 03:14
dziwna sprawa, nie znam tego sprzetu, ale na poczatek sprawdz firmware czy aby jest aktualny.
Potem zrob mu reset do ustawien fabrycznych, ustaw na tyle aby zaczal chodzic net i sprawdz czy sa objawy.

Jakby nie pomoglo to reklamacja sprzetu.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew