• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 130 z 318
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 318

 #254834  autor: maxbike
 06 mar 2008, 23:33
Prometo pisze:
yagi pisze:Ale po 24 miesiacach sie kasuje
Czy ktoś z Was wypróbował to na własnej skórze?

O zgrozo, jesteś pewien? To by oznaczało, że na koniec traci się upust i płaci się całe 30zł za pakiet? Bo taka jest standardowa cena... Czyli nagle rachunki zamiast 33zł siegnęłyby 60zł... Coś nie wydaje mi się to prawdopodobne, w umowie jest mowa, że jeżeli nie dasz wymówienia przed końcem 24 miesięcy umowa automatycznie przedłuża się, czyli obowiązuje cie ta sama zniżka. Tak samo jak dostajesz w Erze jako nowy klient (w poprzednich abonamentach) cenę promocyjną za pakiet 20zł to po 24 miesiącach ta cena zostaje a nie wraca do 30zł, czyli ich standardowej ceny za pakiet od któej naliczany jest rabat...

 #254837  autor: D@rio
 06 mar 2008, 23:58
maxbike pisze: w umowie jest mowa, że jeżeli nie dasz wymówienia przed końcem 24 miesięcy umowa automatycznie przedłuża się, czyli obowiązuje cie ta sama zniżka.
nic się automatycznie nie przedłuża. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Umowa przechodzi w umowę na czas nieokreślony czyli jest świadczenie usług na warunkach ogólnych określonych w RŚUT.

Obrazek

 #254851  autor: shadd
 07 mar 2008, 07:18
Prometo umowa kończy mi sie 22 maja.
Nie zamierzam sie poddawać, bo nie interesuje mnie obecna oferta i tyle. Wolałbym nie przenosić się do innej sieci, ale jeżeli nie dadzą mi innego wyboru ... Zastanawiam się tylko, czy w takim razie pisać ponownie maila (bo jedynie co mogę zrobić to powtórzyć argumenty - wszystko co było do napisania, napisałem w poprzednim), czy złożyć dyspozycje nie przedłużania umowy i wtedy zaczekać na reakcje.
Ciekawe jak to jest, że niektórzy od razu dostają np te 16,50 za pakiet (MihQl :) ) a innym odpisują żeby spadali na drzewo. Może trafiłem na konsultantów którzy mieli zły dzień ... :-D

 #254861  autor: Prometo
 07 mar 2008, 08:13
shadd ja wczoraj przedłużyłem kolejną umowę tym razem za 15,00 PLN brutto za jedną ofertę uniwersalną (40 min) + 1000 minut + 60 minut na dwa miesiące za dostawę kurierem, chociaż tej ostatniej opcji już niem ma. Konsultantka (bardzo miła pani)j jednak dołożyła owe 60 minut do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy. przez 24 miesiące. Zadzwoniłem do BOA po wcześniejszym telefonie od nich, którego nie mogłem odebrać bo nie korzystam z niego tylko mój rodzic. Zaproponowali mi od strzału dwie oferty uniwersalne za 16,50 PLN + 2000 minut przez 24 miesiące + SE K550i lub Nokia 3110 Classic za 1,00 PLN brutto ale ja nie skorzystałem z tej propozycji. I muszę powiedzieć, ze mnie dziwi to, że nie chcą Tobie zaproponować 16,50 PLN brutto za jedną ofertę uniwersalną.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #254868  autor: shadd
 07 mar 2008, 08:59
Prometo biorąc pod uwagę co przeczytałem w tym wątku też jestem zdziwiony, zwłaszcza, że chciałem zwiększyć liczbe ofert, ale widocznie jak napisałem wcześniej, może mam pecha ;) W każdym razie napisze jeszcze jednego maila, jeżeli nie pomoże napisze dyspozycję o nie przedłużniu umowy i tyle. W każdym razie dzięki za odpowiedź.
A tak na marginesie to w Erze konsultanki chyba generalnie są miłe :wink: tylko że w sprawie przedłużenia umowy trafiałem na facetów ... może to dlatego.

 #254884  autor: yagi
 07 mar 2008, 11:57
maxbike pisze:Tak samo jak dostajesz w Erze jako nowy klient (w poprzednich abonamentach) cenę promocyjną za pakiet 20zł to po 24 miesiącach ta cena zostaje a nie wraca do 30zł, czyli ich standardowej ceny za pakiet od któej naliczany jest rabat...
Nieprawda. Po 24 cyklach jesli nie przedluzy sie na promocyjnych warunkach aneksem kazdy pakiet kosztuje 30 zl i to masz w regulaminie. Skad masz takie info?
shadd pisze:A tak na marginesie to w Erze konsultanki chyba generalnie są miłe :wink: tylko że w sprawie przedłużenia umowy trafiałem na facetów ... może to dlatego.
Z facetami sie gorzej rozmawia na ten temat. Jak trafisz na kobiete to chetniej Ci zaoferuje lepsze warunki. Znajomy to przerabial i chyba juz bylo to wspomniane w tym watku ;)
Ostatnio zmieniony 24 cze 2008, 22:35 przez yagi, łącznie zmieniany 1 raz.

 #254887  autor: shadd
 07 mar 2008, 12:12
Zadzwon na infolinie i polacz sie z konsultantem, po wysluchaniu propozycji popros o polaczenie z dzialem rezygnacji poniewaz chcesz w taim razie zrezygnowac i jak Cie przelacza to tam porozmawiaj o odejsciu do innej sieci - powinni dac to co chcesz
Yagi, dokładnie tak zrobiłem wczoraj ;) No i dowiedziałem sie, że mam napisać dyspozycje o nie przedłużaniu umowy i wysłać na adres z faktury i tyle... Nawet się mnie nie zapytał dlaczego ani nie usłyszałem żadnej propozycji. No nic wysłałem drugiego maila, jak nie zadziała to faktycznie wyśle im tą dyspozycje i przeniose numer gdzie indziej. Tak dla zasady :twisted:

 #254888  autor: D@rio
 07 mar 2008, 12:14
Słuchajcie, to jest marketing... oni nie mogą wszystkim dawać max. zniżek. Po prostu nie mogą... mają swoje plany miesięcznie, statystyki i to się musi zamykać w biznes-planie.

Obrazek

 #254890  autor: dechomenon
 07 mar 2008, 12:41
wszędzie czytam, to każdy zaczyna od negocjacji przez telefon, potem kończy sie na wypowiedzeniu umowy, negocjacje trwają nadal:), ostatnio ktoś powiedział, jeśli kupujesz w spożywczym mleko za 3zł to mówisz im aby Ci sprzedali za 2zł ? hehe. Ja nieneguję tutaj, żadnej formy walki z operatorem, po prostu zrobiłem takie małe podsumowanie.

 #254897  autor: Prometo
 07 mar 2008, 13:13
dechomenon pisze:Ja nieneguję tutaj, żadnej formy walki z operatorem, po prostu zrobiłem takie małe podsumowanie.
dechomenon poczytaj cały temat a Twoje małe podsumowanie będzie nieaktualne :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #254908  autor: MihQl
 07 mar 2008, 14:34
shadd pisze: Ciekawe jak to jest, że niektórzy od razu dostają np te 16,50 za pakiet (MihQl :) ) a innym odpisują żeby spadali na drzewo. Może trafiłem na konsultantów którzy mieli zły dzień ... :-D
Hmm może dlatego ze trafiłem na kierownika zespołu ds. utrzymania klienta :D A w meilu napisałem, ze interesowały by mnie 3 oferty w cenie około 50 zł, bo jak nie to będe zmuszony przejść do PLAY'a ;)

A można zamówić telefon z umową do najbliższego punktu sprzedazy, a następnie w salonie odebrac i podpisac umowę? Bo raczej codziennie jestem późno w domu, więc kurier odpada...

 #254911  autor: Pawello
 07 mar 2008, 14:51
Jeśli Cały dzień jesteś w pracy, to nic nie stoi na przeszkodzie byś zamówił go właśnie tam. Ja np. tak zrobiłem, bo nie chciałem potem uganiać się za kurierem.

A jeśli chodzi o zamawianie telefonu do najbliższego punktu sprzedaży jest raczej niemożliwe, a z drugiej strony bez sensu, bo i bez zamawiania możesz pójść do takiego punktu i wziąć telefon (oczywiście o ile masz już "nagraną" ofertę specjalną czyli pakiety po 16,50 zł).

 #254914  autor: Yearman
 07 mar 2008, 15:08
Dokladnie ...ostatnio Pan w punkcie Ery powiedzial ze mozemy podpisac aneks i moge wybrac sobie telefon wg cennika ale warunkow abonamentu mi nie podal bo powiedzial ze sa dla niego nie widoczne czyli ze mam specjalna oferte.

 #254920  autor: shadd
 07 mar 2008, 16:14
Hmm może dlatego ze trafiłem na kierownika zespołu ds. utrzymania klienta A w meilu napisałem, ze interesowały by mnie 3 oferty w cenie około 50 zł, bo jak nie to będe zmuszony przejść do PLAY'a
Chyba masz MihQl racje, bo na drugiego maila też mi kierownik zespołu ds. utrzymania klienta odpisał i zaproponował 3 oferty za 49,50 zł, ale w sumie wziałem sobie 4 oferty za 66 zł i E51 za 199 zł - czyli dostałem co chciałem :mrgreen:

 #254947  autor: dechomenon
 07 mar 2008, 19:27
Prometo pisze:
dechomenon pisze:Ja nieneguję tutaj, żadnej formy walki z operatorem, po prostu zrobiłem takie małe podsumowanie.
dechomenon poczytaj cały temat a Twoje małe podsumowanie będzie nieaktualne :wink:
starałem się przeczytać cały:) ale to już jakis czas temu, teraz jest to nie wykonalne, z braku laku:)

 #254962  autor: biricchina
 07 mar 2008, 22:44
dechomenon pisze:wszędzie czytam, to każdy zaczyna od negocjacji przez telefon, potem kończy sie na wypowiedzeniu umowy, negocjacje trwają nadal:), ostatnio ktoś powiedział, jeśli kupujesz w spożywczym mleko za 3zł to mówisz im aby Ci sprzedali za 2zł ? hehe. Ja nieneguję tutaj, żadnej formy walki z operatorem, po prostu zrobiłem takie małe podsumowanie.
Mi jak ktoś stosuje argumenty typu jestem w sieci już 2 lata i muszę dostać super warunki, telefon za darmo i w ogóle nie wiadomo co jeszcze to pytam czy jak ma ulubioną piekarnie gdzie kupuje bułeczki od paru lat to czy teraz dostaje je za darmo czy płaci normalną cenę?
Skutkuje.

Btw też jestem ciekawa co mi Era zaproponuje. Umowa kończy mi się we wrześniu, to co teraz mam to w ogóle szkoda gadać. Płacę 60zł i mam 40 minut do wszystkich i darmowy numer... :roll:

 #254965  autor: Kostek
 07 mar 2008, 23:04
Prometo pisze:
yagi pisze:Ale po 24 miesiacach sie kasuje
Czy ktoś z Was wypróbował to na własnej skórze?


Tak! Ja... Pierwszy aneks podpisałem 9.02.2006 - obecny 20.02.2008 i na fakturze, która przyszła widniało 90zł za abonament (mam 3 pakiety). Napisałem do nich i mi odpisali, że po 2 latach traci się upust - mam nadzieję, że przyjdzie mi jakieś wyrównanie za tą fakturę - w końcu podpisałem aneks :)

 #254977  autor: D@rio
 08 mar 2008, 00:55
biricchina pisze:Mi jak ktoś stosuje argumenty typu jestem w sieci już 2 lata i muszę dostać super warunki, telefon za darmo i w ogóle nie wiadomo co jeszcze to pytam czy jak ma ulubioną piekarnie gdzie kupuje bułeczki od paru lat to czy teraz dostaje je za darmo czy płaci normalną cenę?
bardzo głupie i nietrafne porówanie. A wiesz dlaczego? A bo ja bym Ci odpowiedział tak:

"Szanowna Pani, czy uważa Pani iż kupując bułki w ulubionej piekarni podpisuję okres karencji na min. 2 lata? Zakup bułek daje mi nieograniczoną możliwość wyboru konkurencji jak i taryf (gdzie piekarni jest pewnie z 20 na miasto a i ceny mogą być nieznacznie różne). Ponadto, ceny bułek nie podlegają pod żadne regulaminy, usługi dodatkowe jak i nadzór regulacyjny. No i w piekarni nie liczy się lojalność kliencka, nie prowadzi sie statystyk CHURN, ARPU itp. itd. Więc, Szanowna Pani - rożsmieszyła mnie Pani tym stwierdzeniem i jak że marnym porónaniem" :D

Obrazek

 #254990  autor: yagi
 08 mar 2008, 08:35
D@rio pisze:bardzo głupie i nietrafne porówanie. A wiesz dlaczego? A bo ja bym Ci odpowiedział tak:
Na jakies 95% klientow to podziala we wlasciwy sposob. Ale najlepiej powiedziec:
"Operator komorkowy nie jest organizacja charytatywna a telefonow nie dostaje sie od producenta za darmo. W sieci nie pracuja roboty a siec nadajnikow za cos trzeba utrzymac" ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #254992  autor: ziomel
 08 mar 2008, 09:40
zbliza mi sie wymiana i mam pytanie o co moge walczyc? rachunki w grnicach 70-90 zloty 3 oferty staz 4lata czy moge cos wymagac wiecej niz to co na stronie ery??...i jeszcze jedno pytanie czy moge probowac skrocic czas oczekiwania na oferte przedluzeniowa z nowym telefonem??..zaproponowali mi juz oferte bez telefonu jednak na nowym najbardziej mi zalezy a do konca umowy zostaly 3,5miesiaca?
  • Strona 130 z 318
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 318
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 318