• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #237960  autor: papszmir
 07 gru 2007, 19:12
nie jestem pracownikiem Plusa, ale mógłbym nim być, bo wysłałem już z milon maili do BOK-u i sporo wiem :) I mogę Ci powiedzieć, że w Plusie (niewiadomo czemu) niestety nie mozna przejśc z abo na kartę. Jedynie można przejść z Sim+ na abo lub mixa lub z mixa na Sim+ lub abo. Ewentualnie z innej sieci można przejść na Sim+, mix+ lub abo :)

 #237964  autor: Prometo
 07 gru 2007, 19:17
papszmir ja o tym dobrze wiem ale zobacz dlaczego napisałem posta a temat dotyczy czego innego :wink:
niccos pisze:Ja się przeniosłem z abonamentu Orange na simplusa i nie było problemu. Po prostu koniec umowy w jednej sieci i kupienie startera w lepszej :) Mam nadzieję, że twoja sytuacja się szybko wyjaśni, bo simplus naprawdę jest ok. I jeszcze się załapiesz na gwiazdkową promocję ;)

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #238150  autor: dechomenon
 08 gru 2007, 16:39
papszmir pisze:nie jestem pracownikiem Plusa, ale mógłbym nim być, bo wysłałem już z milon maili do BOK-u
to jeszcze nic nie znaczy, że wysyłałeś tyle maili, możesz zawsze złożyć podanie w punkcie handlowym i zobaczysz czy się nadajesz..

 #238530  autor: D@rio
 10 gru 2007, 13:00
dechomenon pisze:
to jeszcze nic nie znaczy, że wysyłałeś tyle maili, możesz zawsze złożyć podanie w punkcie handlowym i zobaczysz czy się nadajesz..
są takie punkty w których może prawie nic nie wiedzieć i będzie się nadawał...

Obrazek

 #240493  autor: bernix
 19 gru 2007, 07:41
Witam. Powiem krotko w sprawie migracji a abon. na simplusa.
Wlasnie konczy mi sie za 3 dni umowa - w sumie wypowiedzialem ja juz okolo m-c do tylu i zadzwonila Pani z plusa i pytala dlaczego to rezygnuje itp. powiedzialem ze chce simplusa. i wczoraj dostalem smsa ze po tym dniu numer zostanie przeniesiony do simplusa i bede mial simplusa. i nie prosilem sie o to. sami dali. jeszcze z pol roku wstecz pytalem konsulanta o to i mowil ze nie da rady. jednak da! zbyt dua konkurecja i walka o klienta.
Dodam tylko ze abonament mialem teraz najnizszy przez pol roku a wczesniej w granicach 50-60 zl. i rachunki ponizej 100 zl choc zdazalo sie i powyzej pare razy).
Wiec byc moze kazdy teraz ,moze juz przejsc z abon. do simplusa :))) pozdrawiam :lol:

 #240500  autor: Pabllo
 19 gru 2007, 08:40
Jak w sierpniu ub. kończyła mi się umowa to miesiąc wcześniej wysłałem wypowiedzenie. W czasie gdy numer powinien zostać wyłączony byłem na urlopie. Dzwonię sobie kontrolnie 2 dni po planowanej dacie deaktywacji a on działa :-D No to dzwonię 2601 dzień dobry i zjebka a babeczka mi mówi że to simplus jest teraz. Jedyna różnica że pierwsze doładowanie musiałem zrobić przez BOK. W sumie to zrobili mi miłą niespodziankę a numer używam do dziś :D

 #240535  autor: dechomenon
 19 gru 2007, 14:09
ale jak mówię to nie jest dla każdego...na pewno w punktach nie ma informacji, że klientom można to uruchomić, wybiórczo polkomtel przeprowadza taka akcję

 #241696  autor: saturnv
 25 gru 2007, 13:32
Mylisz sie. Oferta przeniesienia numeru jest dla kazdego. Wyslalem list poleceonym w ktorym na koncu listu napisalem cytuje: "Prosze w miare mozliwosci o przeniesienie numeru do uslugi przedplaconej "Simplus"".

Po kilku dniach juz mialem odpowiedz na pismie z Plusa o takiej tresci:

"Nowosc! Zachowaj swoj numer jako Simplus"
Aby nie placic abonamentu i dzwonic bez zadnych zobowiazan:
1)nastepnego dnia po rozwiazaniu umowy wlacz telefon;
2)w ciagu 30 dni zasil Karte z Twoim numerem dowolna kwota (10, 30, 50)
W ten prosty sposob zachowasz dotychczasowy numer, ale juz jako telefon na karte bez abonamentu, bez umowy i bez zadnych zobowiazan"

Dzisiaj dostalem jeszcze smsa z numeru 2699 o tresci
"Witaj! Otrzymalismy Twoja rezygnacje z uslug, ktora zostanie zrealizowana z dniem 04/04/2008. Od 05/01/2008 Twoj numer bedzie aktywny w Simplusie, Plus"

Wystarczylo tylko to jedno zdanie w wypowiedzeniu.

 #249358  autor: minifili
 04 lut 2008, 19:44
Na koniec tematu napiszę, że w moim przypadku migracja się nie udała, a wyglądało to tak:

1) Kilka dni przed wygaśnięciem umowy rozmawiałem z Działem Utrzymaniowym 2699 i zastrzegłem, że chcę, aby numer przeszedł do Simplusa. Oczywiście konsultant powiedział, że nie ma żadnego problemu, dniu wygaśnięcia dostane SMS z prośbą o uzupełnienie konta...
2) Umowa wygasła, karta SIM stałą się nieaktywna. Dzwonie więc następnego dnia do BOK z zapytaniem, dlaczego tak się stało. Tu po rozmowie z 7 konsultantami dowiedziałem się, że "nie zgłaszałem woli przejścia do Simplusa" (!). Polecono mi złożyć reklamację. Tak też zrobiłem.
3) Po prawie 3 tygodniach dostałem pismo, że "Regulamin oraz Cennik usług nie przewiduje możliwości przejścia z usługi abonamentowej na prepaid. Ponadto obowiązujące przepisy prawa nie nakładają na Polkomtel takiego obowiązku."

Suma sumarum stary numer mogę wyrzucić do kosza i bez żalu zmienić operatora. ;)

Tak więc, jak napisał dechomenon, migracja nie jest dostępna dla każdego.


I jeszcze jedna ciekawostka z pisma (w stylu próbowaliśmy, ale rady nie daliśmy ;)):
"Informujemy, że podczas próby przenoszenia numeru X do usługi Simplus konieczna była reaktywacja ww. numeru na koncie abonamentowym Y w dniu Z. Jednak ze względu na brak możliwości dokonania konwersji ww. numer został w tym samym dniu zdeaktywowany. W związku z powyższym na fakturze VAT za okres rozliczeniowy Ż-Ź zostanie naliczona opłata abonamentowa za dzień Z, która jednocześnie zostanie zwrócona w pozycji "Rabaty"."

 #249364  autor: dechomenon
 04 lut 2008, 20:18
saturnv pisze:Mylisz sie. Oferta przeniesienia numeru jest dla kazdego. Wyslalem list poleceonym w ktorym na koncu listu napisalem cytuje: "Prosze w miare mozliwosci o przeniesienie numeru do uslugi przedplaconej "Simplus"".
jak by była dla każdego, to wierz mi news na telepolis by poszedł już dawno...sam widzisz jak kolega opisał nam sprawę, niestety nie udało mu się tego numeru przenieść do simplusa. Nie rzucaj hasłami dla każdego jeśli coś udało się Tobie zrobić.

 #250009  autor: Timor
 07 lut 2008, 22:56
dechomenon pisze:
saturnv pisze:Mylisz sie. Oferta przeniesienia numeru jest dla kazdego. Wyslalem list poleceonym w ktorym na koncu listu napisalem cytuje: "Prosze w miare mozliwosci o przeniesienie numeru do uslugi przedplaconej "Simplus"".
jak by była dla każdego, to wierz mi news na telepolis by poszedł już dawno...sam widzisz jak kolega opisał nam sprawę, niestety nie udało mu się tego numeru przenieść do simplusa. Nie rzucaj hasłami dla każdego jeśli coś udało się Tobie zrobić.
racja, z tego co ja wiem, to jest to opcja nadal testowana ..nie wiedzieć czemu , i nie każdy będzie miał opcję przenieść się do SIMPLUSA, najlepiej przed złożeniem rezygnacji zadzwonić do BOK i spytac czy ta karta SIM znajdzie sie w tej puli z możliwością przeniesienia...choc to już kilka osób wspomniało.

a przy rezygnacji opcja : lepsza oferta PREPAID Simplus/Mixplus

i 3mac kciuki :)

@Dario:
wracając do wątku o nie dbanie o klienta,ekhm, zamożnego

a oferta ELASTYCZNA VIP 500?

i fakt przy indywidualnej ofercie to oferta leży ...

 #250014  autor: D@rio
 07 lut 2008, 23:05
Timor pisze:, najlepiej przed złożeniem rezygnacji zadzwonić do BOK i spytac czy ta karta SIM znajdzie sie w tej puli z możliwością przeniesienia...choc to już kilka osób wspomniało.
i takiej informacji Ci nikt nie udzieli bo nie ma tego jak sprawdzić.
Timor pisze:@Dario:
wracając do wątku o nie dbanie o klienta,ekhm, zamożnego

a oferta ELASTYCZNA VIP 500?

i fakt przy indywidualnej ofercie to oferta leży ...
1. nie ma takiej taryfy.

2. poprawna nazwa taryfy to BiznesKlasa VIP

3. nie jestem idiotą żeby płacić 610zł. miesięcznie i podpisywać umowę na 24 miesiące.

4. mam lepszą alternatywę - EraPrestiż300 lub EraKomfortVIP. Abonament 300zł./msc. i wymiana telefonu co 12 miesięcy.

Obrazek

 #250019  autor: Timor
 07 lut 2008, 23:20
co do sprawdzenia czy można czy nie można w EBOK'u ...to chyba jednak można skoro klienci przychodzą i mówią że chcą zakończyć umowę i zostać przy Simplusie, i że dzwonili do BOK aby się upewnić, i oczywiscie dostali takie zapewnienie.
no ale skoro wiesz lepiej... :roll:
D@rio pisze:
1. nie ma takiej taryfy.

2. poprawna nazwa taryfy to BiznesKlasa VIP

3. nie jestem idiotą żeby płacić 610zł. miesięcznie i podpisywać umowę na 24 miesiące.

4. mam lepszą alternatywę - EraPrestiż300 lub EraKomfortVIP. Abonament 300zł./msc. i wymiana telefonu co 12 miesięcy.
no racja , oferta ERA wydaje się lepsza..bo przyznam szczerze nie znam dokładnie tej oferty, ale jedno co wiem, to że widnieje w systemie jako ELASTYCZNA VIP 500! ;)

postaram się dowiedzieć coś więcej na ten temat.

 #250026  autor: D@rio
 07 lut 2008, 23:32
Timor pisze:co do sprawdzenia czy można czy nie można w EBOK'u ...to chyba jednak można skoro klienci przychodzą i mówią że chcą zakończyć umowę i zostać przy Simplusie, i że dzwonili do BOK aby się upewnić, i oczywiscie dostali takie zapewnienie.
no ale skoro wiesz lepiej...
w E-BOK'u?
Timor pisze:to że widnieje w systemie jako ELASTYCZNA VIP 500!

postaram się dowiedzieć coś więcej na ten temat.
to podeślij regulamin. Z góry dzięki.

Obrazek

 #250030  autor: Timor
 07 lut 2008, 23:37
D@rio pisze:
Timor pisze:co do sprawdzenia czy można czy nie można w EBOK'u ...to chyba jednak można skoro klienci przychodzą i mówią że chcą zakończyć umowę i zostać przy Simplusie, i że dzwonili do BOK aby się upewnić, i oczywiscie dostali takie zapewnienie.
no ale skoro wiesz lepiej...
w E-BOK'u?

już nie łap za słówka..chodziło mi o BOKA oczywiście ;)

Timor pisze:to że widnieje w systemie jako ELASTYCZNA VIP 500!
D@rio pisze:
Timor pisze: postaram się dowiedzieć coś więcej na ten temat.
to podeślij regulamin. Z góry dzięki.
z checią sam go poczytam, bo juz u kilku klientow z rachunkami po miedzy 400-600 to widziałem.

 #250034  autor: D@rio
 07 lut 2008, 23:43
Timor pisze:
z checią sam go poczytam, bo juz u kilku klientow z rachunkami po miedzy 400-600 to widziałem.
to podeślij na e-mail'a jak coś.

Choć mówię, ja nie widzę takiej taryfy w ofercie...

Obrazek

 #250035  autor: Timor
 07 lut 2008, 23:46
D@rio pisze:
Timor pisze:
z checią sam go poczytam, bo juz u kilku klientow z rachunkami po miedzy 400-600 to widziałem.
to podeślij na e-mail'a jak coś.

Choć mówię, ja nie widzę takiej taryfy w ofercie...
inf. na temat tej oferty nie ma praktycznie w żadnym medium Polkomtela, widziałem ją tylko w PERSIE a dostępna jest tylko dla handlowców Polkomtela, miejmy nadzieję że się uda znaleźć u kogoś z Polkomtela ;)

 #250036  autor: D@rio
 07 lut 2008, 23:49
Timor pisze:inf. na temat tej oferty nie ma praktycznie w żadnym medium Polkomtela, widziałem ją tylko w PERSIE a dostępna jest tylko dla handlowców Polkomtela, miejmy nadzieję że się uda znaleźć u kogoś z Polkomtela
trata tata :-)

i dziwię się, że tę ofertę widziałeś akurat w PERS'ie... :-) ciekawe...

Obrazek

 #250038  autor: Timor
 07 lut 2008, 23:54
D@rio pisze:
Timor pisze:inf. na temat tej oferty nie ma praktycznie w żadnym medium Polkomtela, widziałem ją tylko w PERSIE a dostępna jest tylko dla handlowców Polkomtela, miejmy nadzieję że się uda znaleźć u kogoś z Polkomtela
trata tata :-)

i dziwię się, że tę ofertę widziałeś akurat w PERS'ie... :-) ciekawe...
ano mnie też to zdziwiło..bo przy jednym kliencie nie była np. dostępna żadna oferta z elastycznej +N95 ...prócz właśnie 500+N95 , po krótkich konsultacjach okazało się że tylko opiekunowie kont mogą to oferować ...

TA DAM

jusz na dziś starczy,oki? bo rano musze wstac :mrgreen:

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2008-02-07, 23:55 ]
Nie skomentuję bo i nie ma nawet co...

 #250070  autor: minifili
 08 lut 2008, 10:53
Timor pisze:co do sprawdzenia czy można czy nie można w EBOK'u ...to chyba jednak można skoro klienci przychodzą i mówią że chcą zakończyć umowę i zostać przy Simplusie, i że dzwonili do BOK aby się upewnić, i oczywiscie dostali takie zapewnienie.
no ale skoro wiesz lepiej... :roll:
Że się wtrącę. W BOK powiedzieli mi, że nie ma możliwości migracji. Wcześniej sprzedawca w salonie poinformował, że jednak jest. Na koniec konsultant z działu utrzymaniowego zapewnił, że numer zostanie przeniesiony. Więc upewniać się możesz...