• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #248230  autor: set80
 28 sty 2008, 23:36
Witam,
Bylem szczesliwym posiadaczem Neostrady, niestety ku mojej zgubie cos mnie podkusilo na zmiane... Problemy pojawily sie niemal od pierwszego dnia, modem co kilka godzin traci synchronizacje, non stop jakies "problemy techniczne". Nie to jest jednak dla mnie najgorsze. Zrezygnowalem z telefonu stacjonarnego na rzecz VoIPa. Niestety uzywanie bramki SIP w Multimo jest niemal nierealne. Problem jest z przekierowaniem portow. Porty sa standardowe dla VoIPa: 5060 TCP/UDP i 5004 UDP. Wiem jak je przekierowac na routerze, robilem to nie raz. Probowalem 3 (trzech!) roznych routerow, probowalem DMZ i ciagle nic, polaczenia sa zrywane po 20-25 sekundach czyli router nie przepuszcza transmisji na UDP a przynajmniej takie sa objawy. Czy ktos ma takie same problemy z Multimo? Oczywiscie oni umywaja rece a ja juz nie wiem co mam zrobic. Dodam tylko ze probowalem z easycall, halonet, newfon i betamax, zawsze to samo... czy to mozliwe ze po stronie tepsy lub multimo cos jest poblokowane lub zle przekierowane?

 #248242  autor: JayCee
 29 sty 2008, 01:38
Nie znam Multimo, ale problem o którym piszesz, to jest to problem Energisu, TP ze swoją siecią (oczywiście jeśli to nie problem synchronizacji) nie bierze udziału w stricte połączeniu internetowym. Wygląda, to na jakąś wadliwą konfigurację BRASów Multimo.

 #248288  autor: set80
 29 sty 2008, 12:18
Tez mi tak sie wydaje ze problem lezy po stronie Multimo. Dzwonilem do nich kilka razy jednak oni upieraja sie ze to moj operator VoIP jest problemem. Na nic tlumaczenie ze probowalem z kilkoma operatorami, z kilkoma routerami i z dwiema bramkami, ich odpowiedz jest jedna... to problem z operatorem VoIP.
Dzisiaj wkurzony wzialem pod pache router Zyxela ktory od nich dostalem, bramke i pojechalem do kolegi ktory ma Neozdrade. i co? Wszystko dziala rewelacyjnie! jedynie zmienilem na routerze login, to oczywiste. Reszta ustawien jest taka sama. Dzwonilem do Multimo z ta informacja a oni... TO WINA OPERATORA VoIP!! Ludzie przeciez to jakas paranoja! To ma byc pomoc techniczna Energis???? Co moge zrobic w tej sytuacji? Zalezy mi na VoIPie bo uzywam go jako telefonu domowego. Czy zostaly mi jeszcze jakies metody zeby wymusic na nich sprawdzenie dzialania ich BRASow??

 #248302  autor: JayCee
 29 sty 2008, 13:27
No chyba, że rzeczywiście OP VoIP zrzuca połączenia, które przychodzą od Energisu.

 #248378  autor: Ryszard Lubicz
 29 sty 2008, 19:46
mnie już h... strzela!!!! Cały dzien mi sie to dziadostwo rozłancza!!!!gasną te lampki i niema neta!!!!!

Grażynko wybacz...

 #248751  autor: set80
 31 sty 2008, 23:40
Echhhhh, szkoda slow na Multimo... Ciekawe jak to jest ze Neostrada moze miec synchronizacje a Multimo juz nie? Wiem, wiem, to zalezy od predkosci ale czy tylko od tego?