• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #247706  autor: mystic
 26 sty 2008, 14:50
Witam

Chciałem poruszyć pewną kwestię, bo sił mi już brakuje, aby co miesiąc udowadniać tym ludziom, że nie jestem "jeleniem". Nie wiem na jakim systemie rozliczeniowo-księgowym pracuje ta firma, ale przepływ informacji jest tak tragiczny, że głowa boli.
Zaczęło sie od tego, że faktury wystawiane przez dział rozliczeń np. 8-go dnia miesiąca - taka informacja przychodzi mailem, "dział wysyłek" nadawał dopiero po ok 4 dniach. W m-cu listopadzie i grudniu, ich faktury dotarły do mnie dopiero po 3 tygodniach od wystawienia ! W sytuacji jaka zaistniała, niemożliwe było uiszczenia przeze mnie należności w terminie. Nigdy nie spóźniłem się z płatnością więcej niż 7 dni, a to głównie nie z powodu moich złych chęci, a z powodu, że ich faktury tak późno przychodzą. Pomimo uiszczenia przeze mnie wszelkich należności, dział rozliczeń podobno nie odnotował wpłaty na swoje konta, po telefonie przesłałem scan polecenia zapłaty z datownikiem pocztowym, potwierdzający wpłatę moich zobowiązań. Po ok tygodniu ponowny mail, po następnym kolejny, że wpłata nie doszła. Poszedłem na pocztę, złożyłem reklamację i ponownie przesłałem mail ze scanem wpłaty i scan reklamacji pocztowej. Za 2-tygodnie sytuacja się powtarza, znowu mail, że wplata nie doszła. Znowu przesłałem mailem scan z potwierdzeniem wpłaty, ale to nie wystarczyło, Multimo przekazało sprawę zewnętrznej firmie windykacyjnej, a ta nie wysyłając jakiegokolwiek zawiadomienia czy to pocztą czy mailem, non stop wydzwania do mnie, jakaś beszczelna kobieta obraźliwie twierdzi, że jestem niepoważny, że nie reguluję swoich należności, że swoje długi trzeba płacić! Jakie długi się pytam, ja mam wszystkie swoje zobowiązania uregulowane, nie mam żadnych długów, jestem poważnym człowiekiem, stać mnie na to, żeby swoje rachunki płacić sumiennie, ja naprawdę wszystkie należności mam opłacone, przesyłam, choć nie mam takiego obowiązku mailem scany potwierdzenia zapłaty. W odpowiedzi na moje reklamacje, otrzymałem odpowiedź od Poczty Polskiej, że przelewy wpłynęły na konta GTS, więc główny problem leży po stronie działu rozliczeń GTS.
Mam już dość tej, pseudo firmy, i jej wspaniałej organizacji. Jak im przez 7 m-cy wysyłałem mailem reklamacje na nieprawidłowe parametry łącza ani razu nikt nie oddzwonił ani nie odpisał na maila.
Całe szczęście że w lutym kończy mi się umowa więc by, by, będzie trzeba wrócić do neostrady. Zastanawiam się jeszcze czy też was spotkała taka sytuacja u tego providera, że jakims dziwnym trafem wasze pieniądze nie wpływają na konta. Chyba napisze jakąś skargę do UKE, niech sprawdzą procedury rozliczania należności jakie stosuje ta firma.

 #247713  autor: D@rio
 26 sty 2008, 15:24
mystic, napisz do prezesa GTS Polska...niech się tym zajmie. Bo to faktycznie skandal. A tej babce co do Ciebie wydzwania powiedz żeby spadała... ;-)

Swoją drogą, niech spróbują to wyjaśnić z Pocztą Polską. Pieczęć pocztowa ma także moc prawną.

Ale w sumie. Takie są tego efekty jak się coś wysyła e-mail'em. Każdy to zleje i świat się toczy dalej...

Obrazek

 #247718  autor: zbyszko61
 26 sty 2008, 15:45
Witam no cóz powiem szczerze że jestem niezwykle zaskoczony tym co piszesz.Ja także mam mulitimo i jak narazie nie mam zadnych kłopotów.A juz szczególnie z rozliczaniem.Robie przelewy poprzez internet i jak narazie jest gitt.Teraz aby juz mieć to z glowy zrobiłem sobie polecenie zapłaty i od tego miesiąca ubywa mi z konta odpowiednia kwota.Jesli idzie o transfer to na samym poczatku miałem kłopoty szczególnie że mam 6 mbit.Trwało to kilka tygodni ale powiem szczerze że na każda moją rekalmacje miałem odpowiedz.Mało tego, GTS narobił niezłego burdelu w TP sa gdyż pewniego dnia panowie z tej firmy mierzyli mi całą linię.Po kilku tygodniach kłopot minął i teraz juz jest okk.Pewnie !......czasem zdarza sie że net jest słabszy niz powinien ale ja przyjmuję żę do 10% strat może byc i jesli mam wynik powyżej tych 10% wtedy dzwonie do GTS.Zdarza sie to jednak niezwykle rzadko.Teraz może kilka słów na temat neostrady,która kiedys miałem.Powiem tak jesli TPsa dalej bedzie świadczyc usługi na takim poziomie jak teraz to za nic nie chcę tej neostrady .Podobno maja robic światłowody i net ma byc na światowym poziomie:)Zatem poczekam i jesli tak bedzie wtedy sie zastanowie.Pozdrawiam

 #247773  autor: hainasz
 26 sty 2008, 18:37
Z UKE powinieneś się dawno skontaktować jeśli zlewają Twoje maile - tzn że nie odpowiadają na reklamacje w 30 dniowym terminie. Tym samym zgadzają się z Twoimi żądaniami.
Oprócz tego zadzwoń lub napisz do działu PR lub prezesa jak pisze Dario (ale lepiej zadzwoń skoro oni na Ciebie nasyłają windykatorów ;-)

hainasz

 #247784  autor: mystic
 26 sty 2008, 19:05
Chyba napiszę do tego prezesa bo zapewne człowiek nie wie co sie w jego firmie dzieje.
Na szczęście kończy mi sie umowa a widzę że era wchodzi na kable tpsa i ma być bardzo szybko za niewiele, więc pewnie sie skuszę.
Jeśli w umowie mam napisane "umowa zawarta dnia 30.01.2007" to mam prawo już ją wypowiedzieć, tak ? Czy liczy się okres od włączenia usługi i pierwszego zalogowania ? Jestem raczej pewien, że tak jak jest w umowie, ale może macie doświadczenie w prawie telekomunikacyjnym.

 #247785  autor: D@rio
 26 sty 2008, 19:07
mystic pisze:Jeśli w umowie mam napisane "umowa zawarta dnia 30.01.2007" to mam prawo już ją wypowiedzieć, tak ?
tak.
mystic pisze:Czy liczy się okres od włączenia usługi i pierwszego zalogowania ?
okres rachunku rozliczeniowego.

Obrazek

 #247789  autor: mystic
 26 sty 2008, 19:25
To niefajnie, bo pierwszy rachunek przyszedł bodaj w kwietniu jak dobrze pamiętam, ponieważ aktywacja miała miejsce chyba pod koniec lutego albo w pierwszych dniach marca, zapewne pamiętacie co się wtedy działo, a dodatkowo jeszcze pierwszy miesiąc miałem za złotówkę ze względu na własny router i obciążenie za ten 1 zł przyszedł na pierwszej fakturze za pełny okres rozliczeniowy. Więc wypowiedzieć umowę mogę na jaki dzień ?

 #247791  autor: D@rio
 26 sty 2008, 19:26
mystic pisze:To niefajnie, bo pierwszy rachunek przyszedł bodaj w kwietniu jak dobrze pamiętam, ponieważ aktywacja miała miejsce chyba pod koniec lutego albo w pierwszych dniach marca,
zobacz na jakimkolwiek rachunku jaki masz okres rozliczeniowy. To powinno być tam napisane.

Obrazek

 #247793  autor: mystic
 26 sty 2008, 19:31
Na rachunku jest:

"Opłaty naliczane w okresie 08/01/2008 - 07/02/2008"

dla informacji dodam, że na ostatniej fakturze widnieje:
poprzednie saldo: 128,10
wpłaty: 0,00
do zapłaty: 192,15

dacie wiarę, szok !!! znaczy się w dalszym ciągu nie odnaleźli moich wpłat !!!

 #247800  autor: D@rio
 26 sty 2008, 19:44
mystic pisze:"Opłaty naliczane w okresie 08/01/2008 - 07/02/2008"
czyli masz od 8 do 7 każdego miesiąca...

Obrazek

 #247802  autor: maniek
 26 sty 2008, 19:48
nie no to jest po prostu MASAKRA!!! uciekaj z tej firmy jak mozesz bo widac masz pecha-widocznie na kogos musialo trafic ale tak byc nie powinno :wink:

 #247805  autor: mystic
 26 sty 2008, 19:59
@Dario
Nie wiesz może kiedy era uruchomi BSA czy jak to sie nazywa, dla ogółu ? bo podobno na razie testują w zamkniętym gronie.

 #247806  autor: D@rio
 26 sty 2008, 20:01
mystic pisze:Nie wiesz może kiedy era uruchomi BSA czy jak to sie nazywa, dla ogółu ? bo podobno na razie testują w zamkniętym gronie.
+/- 30dni

Obrazek

 #247824  autor: mystic
 26 sty 2008, 21:21
THX za info, wobec tego przemęczę się jeszcze ten miesiąc, a w miedzy czasie napiszę mały donosik do Pana Prezia.
Zna ktoś może z szanownych kolegów i koleżanek e-mail do prezesa GTS-Energis ?

 #247827  autor: hainasz
 26 sty 2008, 21:33
Prezes to Jaromir Łaciński adresy mailowe kończą się na [email protected] spróbuje imie i nazwiska, z kropką, cała imię, pierwsza litera itd. Albo po prostu wyślij list polecony. Ewentualnie do działu PR - [email protected]

hainasz

 #247874  autor: Ryszard Lubicz
 27 sty 2008, 09:17
ja płacę za multimo zawsze z ok. 2 tygodniowym opóznieniem, żadnych problemów nie mam, czasem tylko maila przypominającego przyślą. A po zatym nierób przelewów przez pocztę, oni biora kase , wpłacaja do banku na kilkanascie dni a dopiero potem wykonują przelew.
Za miesiąc konczy mi się umowa z multimo - zastanawiam sie czy przedłużyc...Płace 59,00 za 512, dialog oferuje 1mb za 62,00, gdy dzwoniłem do multimo zapytac czy mi dadza nową ofertę to oni nic nie wiedzieli. Wogóle jakies takie wrazenie jak by za bardzo im się niechciało walczyc o klienta...

Grażynko wybacz...

 #247898  autor: mystic
 27 sty 2008, 11:34
Nie widzę nic złego w tym, żeby dokonywać wpłaty przez pocztę, jest to dopuszczalna przez operatora forma zapłaty za usługę, w końcu nie wszyscy mają konta www lub lubią jak bez ich wiedzy ściągane są pieniądze z rachunku. Mam powód aby tak robić, ponieważ firma refunduje mi koszty łącza internetowego, po prostu taką fakturę i zapłatę jest mi bardzo łatwo rozliczyć. Zresztą idę raz w m-cu na pocztę i płace wszystkie opłaty. Wszystko byłoby ok, gdyby organizacja w GTS była prawidłowa, bo wystarczy aby fakturę wysyłąć od razu po wydrukowaniu a nie z 4 dniowym opóźnieniem i skoro mają podpisaną umowę przycisnąć pocztę, aby ich faktury dochodziły priorytetowo, a nie po 2 tygodniach od datownika na kopercie. Skoro np. TPSA może sobie poradzić z tak błahą sprawą to chyba GTS też mógłby, prawda ? To tylko kwestia prawidłowej organizacji i wyciągnięcia konsekwencji od osoby odpowiedzialnej. A skoro nie moga dać sobie z tym rady i dojść do ładu i składu, niech sie ludzi nie czepiają, albo niech wydłużą termin płatności skoro 50% terminu płatności mija zanim faktura zostanie wysłana, a drugie 50% zanim list dojdzie do adresata.
Ryszard Lubicz pisze: Za miesiąc konczy mi się umowa z multimo - zastanawiam sie czy przedłużyc...Płace 59,00 za 512, dialog oferuje 1mb za 62,00, gdy dzwoniłem do multimo zapytac czy mi dadza nową ofertę to oni nic nie wiedzieli. Wogóle jakies takie wrazenie jak by za bardzo im się niechciało walczyc o klienta...
Jak dla mnie ocena jest taka, że mają zero marketingi i PR. Widać wychodzą z założenia, że klient zostanie aby tylko nie wracać do tepsy. Słyszałem, że ERA będzie wchodzi z ofertą na internet na kablach tpsa i podobno ma być to dbd oferta. Przy łączu 4-6 Mb, ma byś kwotowo porównywalnie do 1 Mb w neostradzie, a @Dario pisze, że w ciągu miesiąca ma być dostepna dla wszystkich więc warto poczekać.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, 14:59 przez mystic, łącznie zmieniany 2 razy.

 #247913  autor: Ryszard Lubicz
 27 sty 2008, 12:25
Tylko że moja centrala obsługuje maxymalnie 1mb, ale jednak zaczekam na oferte ery.

Grażynko wybacz...

 #248186  autor: mystic
 28 sty 2008, 19:33
No i właśnie po ostatniej rozmowie kiedy kobieta z GTS do mnie zadzwoniła i nie chciała słuchać mnie, że rachunki wszystkie mam zapłacone i aby sprawdziła moje odpowiedzi, na ich maile z wezwaniem do zapłaty, zawierające potwierdzenia moich wpłat, zaczęła znów mnie straszyć i obrzucać inwektywami. Na co tak się wkurzyłem, i odłożyłem słuchawkę. Przychodzę do domu a internet odłączony. Dzisiaj skanuję jeszcze raz wszystkie moje wpłaty i reklamacje jakie złożyłem do Poczty Polskiej i wysyłam skargę do UKE.

 #248199  autor: Ryszard Lubicz
 28 sty 2008, 20:46
Mnie denerwuje trochę multimo, mieli mi dać modem, oprogramowanie, powiedzieli że jednak nie dadzą , takie olewanie klienta, chociaż na jakość usługi nie narzekam, działa lepiej niż nerwostrada.

Grażynko wybacz...