• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #242713  autor: Knight_Rider
 29 gru 2007, 21:07
Witam mam neo 1Mb na poczatku wszytko ladnie chodzilo niestety od jakiegos czasu od okolo godz 11-12 do 22-23 pretkosc spada drastycznie tragedia jak cos scigam to idzie 4-20kb/s jest to o tyle dzwine ze wlasnie wieczroem dosyc nagle wszytko wraca do normy. Myslalem ze to wirusy przeskanowalem kompa okazalo sie ze byly jakies usunelem je lecz to nie pomoglo zrobilem formata ku mojemu zdziwieniu problem nadal jest. To jest tragedia nawet na radiowce nie mialem takich sytulacji co to moze byc? Pewnie bede musial zadzwonic do TP co im powiedziec zeby to szybko zalatwic a nie tak jak ludzie pisza po forach ze ich o wirusy wypytuja wmawaja im co chwile co innego za awaria itp.

 #242730  autor: Vieslav
 29 gru 2007, 22:17
Po prostu przeciążenia i nic na to nie poradzisz. Akurat w tych godzinach najwięcej ludzi korzysta z neta. Możesz dzwonić na infolinie nawet co 15 minut i nic ci to nie da, spławią cię tekstem "w regulaminie jest napisane, że prędkość nie jest gwarantowana". Chyba, że trafisz na jakiegoś wyrozumiałego konsultanta który "przepchnie" twoją reklamację i dostaniesz jakąś zniżkę na abonament, choć takie przypadki zdarzają się naprawdę rzadko. Jedyne wyjście z sytuacji to zmiana internetu na taki nie po kablach telefonicznych lub przesiadka na DSL (ma wyższy priorytet i pakiety mają krótszy routing).

 #242763  autor: SqUn
 30 gru 2007, 09:46
Neostrada do 16 Stycznia przyszłego roku prowadzi prace remontowe swoich linii i mogą występować skoki szybkości transferów... Mam ten sam problem!

Here is the house
Where it all happens...
...It happens here
In this house...

 #242779  autor: Kaczy
 30 gru 2007, 11:35
Poczytaj sobie ten news. Problem ostatnio występuje lawinowo i wielu użytkowników odczuwa spadek prędkości.

...::: Made for loneliness :::...

 #242782  autor: maniek
 30 gru 2007, 12:06
mi net smiga az milo :wink: moze jakies prace remontowe prowadza w twojej okolicy wiec troche cierpliwosci bo telefon do tp raczej nic nie da

 #242858  autor: Vieslav
 30 gru 2007, 16:50
Mi też śmiga. A te prace remontowe to ściema taka żeby ludzie się odczepili na jakiś czas. Po prostu mają za bardzo przeciążone centrale i dlatego transfer tak drastycznie spada.

 #242906  autor: SqUn
 30 gru 2007, 21:41
Co do tego news-a! Niech się za nich wezmą :P Nie pamiętam czy kiedyś miałem lepszy transfer jak 350kb/s...!

Here is the house
Where it all happens...
...It happens here
In this house...

 #243156  autor: Marens
 01 sty 2008, 11:19
Mulder pisze:A te prace remontowe to ściema taka żeby ludzie się odczepili na jakiś czas.
Kiedy bym nie dzwonił na 0800 102 102 słychać komunikat "Przepraszamy, mamy chwilowy kłopot z oprogramowaniem dotyczącym Neostrady, prosimy o kontakt w późniejszym terminie"

Jak już rozmawiam z konsultantem to nagle jest wszystko sprawne.

 #243484  autor: Knight_Rider
 02 sty 2008, 19:41
Kiedy bym nie dzwonił na 0800 102 102 słychać komunikat "Przepraszamy, mamy chwilowy kłopot z oprogramowaniem dotyczącym Neostrady, prosimy o kontakt w późniejszym terminie"

Postanowilem zadzwonic tam i mam ten sam komunikat oni ze wczystkim maja "chwilowy klopot"

 #243517  autor: Marens
 02 sty 2008, 21:21
Knight_Rider pisze:oni ze wczystkim maja "chwilowy klopot"
Tutaj się zdziwisz, podpisałem w Sobotę aneks migracji z 1024 na 6144.

14:30 podpisanie aneksu
16:30 synchronizacja
17:30 transfer

Chyba już nie przekrosowywują linii, tylko migracja odbywa się na poziomie softwarowym.

 #243550  autor: babeo
 03 sty 2008, 07:32
Sprawdź jakimś programem, czy przypadkiem nie załapaleś jakiegoś bruda i nie wysyła Ci non stoper jakiś info, a tym samym blokuje transfer. Tak kiedyś miałem na neo.

 #243663  autor: Knight_Rider
 03 sty 2008, 17:51
Dzis sie dodzwonilem bez problemu dowiedzialem sie ze prowadzane sa prace na rozbudowa sieci szkieletowej czy jakos tak i ze potrwa to do 5 stycznia. Mam nadzieje ze po 5 bedzie juz wszystko ok

 #243712  autor: marinux
 03 sty 2008, 20:53
Jak zwykle prace remontowe. Oni rozbudowują. Tylko, że dopiero teraz hehehe. W wielu miejscach wogóle neo nie działa tylko tel. A tak wogóle to gdy ma ktoś adsl już skrosowany to oni z poziomu systemu mogą podnieść transfer. Wprowadzają pewne dane i już. Tak jakby kros wirtualny.....

 #243887  autor: Knight_Rider
 04 sty 2008, 20:38
U mnie nie bylo wlasnie mozliwosci zalozenia neo gdy sie do nich dzwonilo to mowili ze sie nieda na miejscu w salonie to samo ale pani obslugujaca zadzwonila do jakis gosci i sprawdzili w skrzynce i okazalo sie ze sie da.

 #243974  autor: marinux
 05 sty 2008, 12:22
A to tak zawsze jest ci na infolinii to chyba z pośredniaka są. Nie da się i już. Też się z tym spotkałem klientowi powiedzieli, że się nie da. Wcisnęli mu WiMAXa, a gdy pojechałem na miejsce okazało się, że gość ma DP pod oknem i do tego chodzi z niego 3 klientów na 10. Czyli jeszcze 7 da się podpiąć. Dlatego lepiej powiedzieć im, że żąda się żeby przyjechali technicy i sprawdzili.
Poadrawiam

 #245454  autor: saturnv
 13 sty 2008, 02:31
Nie baw sie w zadne dzwonienie na 9393 i nie zglaszaj tam reklamacji bo to nie ma sensu.
Zadzon na 9393 i popros o pin do konta w &tp. Zaloguj sie przez internet i w obsludze klienta masz reklamacje. Wybierz reklamowany typ dokumenty faktura a pozniej niska jakosc uslug. Opisz sytuacje. Napisz ze zadasz podniesienia transferu do nominalnej wartosci i zadoscuczynienia w postaci obnizenia abonamentu za niska jakosc uslug. Po miesiacu dostaniesz list z przeprosinami i 50% znizke w abonamencie za neo za reklamowany okres. Napisz sam reklamacje i nie skladaj jej na 9393 bo te panie nie maja pojecia co napisac w takiej reklamacji.

 #245498  autor: Knight_Rider
 13 sty 2008, 14:01
Tak jak pisalem mialo byc do 5 stycznia ale oczywiscie sie przedluzylo zadzwnilem znowu(8 stycznia) i otrzymalem odpowiedz ze rozbudowa nadal trwa pytajac o termin zakonczenia uzyskalem odpowiedz ze niewiedza ferie mi sie wlasnei zaczynaja a tu dalej tosamo ehh

 #245499  autor: saturnv
 13 sty 2008, 14:04
Te informacje to sciema. Mnie powiedzieli zebym sobie wpisal serwer proxy tpnetu w ustawieniach przegladarki to mi bedzie szybciej chodzic. Zenada. To ich sprawa ze maja cos sp... Masz miec predkosc taka jak w umowie. Pisz reklamacje poprzez konto &tp

 #245500  autor: Vieslav
 13 sty 2008, 14:11
Masz miec predkosc taka jak w umowie.
Coś ci się kolego pomieszało... W umowie jest wyraźnie napisane, że TP nie gwarantuje prędkości, która napisana jest na umowie.
A te rozbudowy to jest jedna wielka ściema. Wciskają kit żeby ludzie się odczepili. Problem jest na naprawdę dużą skalę i nie tylko wy jesteście "pokrzywdzeni" przez TP.

 #245510  autor: marinux
 13 sty 2008, 14:36
Tak naprawdę to nie jest ściema z tymi rozbudowami. Tu chodzi o rozbudowę central.
Poprostu mają słabe łącza doprowadzone do central. A nałapali już tyle klientów, że łącza zaczęły spowalniać. Teraz nie nadąrzają z rozbudowami. Ciągle grają na zwłokę.
Najlepiej niech przyjadą do ciebie. Powiedz, że żadasz wizyty techników, niech sprawdzą twoją linię abonencką. Do spadku transferów wystarczy słabe połączenie kabli. Niech pomierzą linię analogową i SNR lini internetowej. A może wina jest po stronie filtra przy telefonie, albo trójnika jeśli go posiadasz przy gniazdku. Zrób tak, podłącz bezpośrednio kabel od netu do gniazdka. Poprostu wypnij wszystkie badziewia z gniazdka i podłącz sam net i dopiero sprawdź.
Pozdrawiam