hej,
no ja mam taki problem z TPsa. dostałem modem zte ktory nie działa prawidłowo (rozłacza co jakis czas). po wizycie techników powiedzieli mi oni ze to wina modemu i zaradzili wymiane na sagema. wymienilem modem na tej samej marki ZTE bo sagemów w TP juz nie maja i nadal wystepuje ten sam problem. zadzwonilem pod 0800102102 i zaradzili sprawdzenie modemu na innym komputerze. sprawdzilem i bylo to samo. sprawdzilem rowniez modem sagem ktory pozyczylem od kolegi na sagemie wszystko ok! dzwonie po 0800102102 i mowie o sytuacji. pani odpowidziala mi ze moge wymienic na kolejny ZTE oraz ze moze napiasac na zleceniu wymiana na sagema, ktorego jak sama przyznala juz nie maja. czyli w kółko to samo....
dzwonie pod 9393 a pan mi mowi ze moge sobie kupic jakis inny modem albo wziasc liveboxa.
czy naprawde nie da sie nic zrobic? moze moge napisac pismo o rozwiaznie umowy albo wymianie gratisową na jakis inny modem?
no ja mam taki problem z TPsa. dostałem modem zte ktory nie działa prawidłowo (rozłacza co jakis czas). po wizycie techników powiedzieli mi oni ze to wina modemu i zaradzili wymiane na sagema. wymienilem modem na tej samej marki ZTE bo sagemów w TP juz nie maja i nadal wystepuje ten sam problem. zadzwonilem pod 0800102102 i zaradzili sprawdzenie modemu na innym komputerze. sprawdzilem i bylo to samo. sprawdzilem rowniez modem sagem ktory pozyczylem od kolegi na sagemie wszystko ok! dzwonie po 0800102102 i mowie o sytuacji. pani odpowidziala mi ze moge wymienic na kolejny ZTE oraz ze moze napiasac na zleceniu wymiana na sagema, ktorego jak sama przyznala juz nie maja. czyli w kółko to samo....
dzwonie pod 9393 a pan mi mowi ze moge sobie kupic jakis inny modem albo wziasc liveboxa.
czy naprawde nie da sie nic zrobic? moze moge napisac pismo o rozwiaznie umowy albo wymianie gratisową na jakis inny modem?