• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #237323  autor: minifili
 04 gru 2007, 17:00
Niedługo kończy mi się umowa abonamentowa w Plusie. Przestawiona nowa oferta zupełnie mi nie odpowiadała, postanowiłem więc rozwiązać umowę i korzystać zachowując numer z odpowiadającego mi bardziej Simplusa.

I tu pojawił się problem. Pani sprzedawczyni w salonie powiedziała, że można przenieść numer do Simplusa - wymaga to jedynie wysłania pisma do centrali w Warszawie. Aby poznać dokładnie procedurę skontaktowałem się z Ebok Plusa, ale tam dostałem odpowiedź:
Uprzejmie Pana informuję, iż nie ma możliwości przeniesienia numeru z usługi abonamentowej do Simplusa lub mixPlusa.

W przypadku chęci zatrzymania dotychczasowego numeru w naszej sieci proponujemy skorzystanie z oferty lojalnościowej.
Informacje na jej temat można uzyskać, po zakończeniu warunków obowiązującej promocji, telefonicznie, w Dziale Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/

Konsultant, po uprzedniej weryfikacji danych osobowych, przedstawi pełną ofertę, dokona także optymalizacji taryf i pomoże wybrać najbardziej korzystny wariant. Kontakt telefoniczny jest niezbędny w celu uzyskania propozycji o zindywidualizowanym charakterze.

Zapraszam także na naszą stronę www.plusgsm.pl w celu zapoznania się z opisem nowych taryf i usług.
Więc jak to w końcu jest? Czy rzeczywiście nie ma możliwości migracji Plus abonament - Simplus?

 #237325  autor: dechomenon
 04 gru 2007, 17:30
bo źle zrobiłeś wysyłając pismo, jest możliwe przejście z abo na simplusa tylko w jednym przypadku, w momecie gdy kończy się Tobie okres promocyjny i złożyłeś wypowiedzenie..i wtedy wybranej grupie klientów przysyła smsa, że jeśli zasilą konto, mogą wtedy ten numer zachować w simplusie...i to jest jedyna droga...nie każdy sprzedawca o tym pamięta, niestety

 #237384  autor: minifili
 04 gru 2007, 20:49
Nie wysyłałem jeszcze żadnego pisma. Jedynie złożyłem zapytanie w Elektronicznym BOK z prośbą o przedstawienie jak wygląda procedura.

Czyli rozumiem, że jeżeli złożyłem wypowiedzenie, umowa kończy się 16 stycznia to tegoż dnia dostanę SMSa z propozycją pozostania przy aktualnym numerze w usłudze Simplus?

Wynika z tego, że EBOK kłamie, a sprzedawczyni w salonie miała po części rację - nie trzeba jednak wysyłać żadnego pisma z prośbą o zachowanie numeru...

 #237427  autor: D@rio
 04 gru 2007, 23:04
minifili, przy wycofaniu umowy jako powód musisz podać "lepsza oferta pre-paid" i ten sam powód musi być w SD wpisany. Na tej podstawie jedynie może przyjść taki SMS.

Obrazek

 #237433  autor: dechomenon
 04 gru 2007, 23:15
no ale to i tak nie gwarantuje, że dostanie tego smsa z propozycją zachowania numeru w simplusie...jednak to najlepsza z możliwych opcji...

 #237436  autor: D@rio
 04 gru 2007, 23:17
dechomenon pisze:no ale to i tak nie gwarantuje, że dostanie tego smsa z propozycją zachowania numeru w simplusie...jednak to najlepsza z możliwych opcji...
lepsze to niż nic ;-)

bo oficjalnie niestety Plus jako jedyny operator nie oferuje migracji post-paid -> pre-paid.

Obrazek

 #237440  autor: Prometo
 04 gru 2007, 23:22
D@rio pisze:bo oficjalnie niestety Plus jako jedyny operator nie oferuje migracji post-paid -> pre-paid.
Bardzo mnie to dziwi, bo przecież i tak by zarabiali kasę.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #237441  autor: dechomenon
 04 gru 2007, 23:24
można to nazwać długą fazą testów...technicznie są przygotowani, ale coś ich blokuje/albo ktoś...

 #237443  autor: D@rio
 04 gru 2007, 23:27
Prometo pisze:
Bardzo mnie to dziwi, bo przecież i tak by zarabiali kasę.
wiesz, bo w tej firmie jest taki trend lekko typowo "urzędowy" jeszcze. Po prostu jest parę rzeczy nad którymi trzeba by popracować. Ogólnie to jest w Polkomtelu taki problem iż oni patrzą na ilość a nie na jakość. No właśnie - na ilość. Niby twierdzą że sami dbają o swój najwyższy poziom jakości ale na jakość klienta na pewno nie patrzą.
Bo np. co mogą zaoferować takiemu klientowi co ma 1 aktywację na koncie i srednie rachunki na 500 - 600zł.? Nic...

A konkurencja może.

Oto specjalne oferty u konkurencji:

Era:
-Era Prestiż
-Era Premia Gold

Orange:
- Orange Premium
- Orange Premier

Play:
-Play abonament 150
-oferta "Wymień telefon co rok"

A Plus? Brak...

Obrazek

 #237448  autor: Prometo
 04 gru 2007, 23:34
D@rio pisze:Bo np. co mogą zaoferować takiemu klientowi co ma 1 aktywację na koncie i srednie rachunki na 500 - 600zł.? Nic...
Stoją na stanowisku, że odejdzie jeden to przyjdzie drugi a nie widzą, że konkurencja działa.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #237449  autor: D@rio
 04 gru 2007, 23:36
Prometo pisze:
Stoją na stanowisku, że odejdzie jeden to przyjdzie drugi a nie widzą, że konkurencja działa.
to też...

dla niestety, ale w Plusie to póki co lepiej mieć 5 aktywacji i na każdą średnie ARPU 100zł. niż 1 aktywację z ARPU 500zł. ;-)

Obrazek

 #237455  autor: minifili
 05 gru 2007, 00:17
D@rio pisze:minifili, przy wycofaniu umowy jako powód musisz podać "lepsza oferta pre-paid" i ten sam powód musi być w SD wpisany. Na tej podstawie jedynie może przyjść taki SMS.
Na umowie mam: Powód wypowiedzenia: Lepsza oferta Plus - Postpaid, MixPlus.

 #237456  autor: D@rio
 05 gru 2007, 00:40
minifili pisze:
Na umowie mam: Powód wypowiedzenia: Lepsza oferta Plus - Postpaid, MixPlus.
na umowie z Plusa, tak?

Obrazek

 #237458  autor: dechomenon
 05 gru 2007, 03:22
pewnie mu chodziło na druku od wypowiedzenia...jaki dostałe w POS-ie, no i teraz musisz cierpliwie czekać...może ktoś, czyta ten wątek, co zajmuje się tymi konwersjami, może uda Ci się przejść na tego simplusa...powodzenia...

 #237483  autor: castagnet
 05 gru 2007, 10:45
A jak nie dostanie sms-a? to numer nieodwracalnie przepada?

 #237485  autor: minifili
 05 gru 2007, 11:18
D@rio pisze:na umowie z Plusa, tak?
No dokładniej na wniosku o wypowiedzenie umowy. Umowa to taki skrót myślowy był. ;)

Generalnie cała sytuacja jest trochę komiczna. Czekaj cierpliwie, jak będziesz miał szczęście to operator da ci szansę być dalej jego abonentem. :)

 #237487  autor: dechomenon
 05 gru 2007, 11:37
castagnet pisze:A jak nie dostanie sms-a? to numer nieodwracalnie przepada?
_________________
tak to działa...

 #237490  autor: Prometo
 05 gru 2007, 11:49
minifili pisze:Czekaj cierpliwie, jak będziesz miał szczęście to operator da ci szansę być dalej jego abonentem. :)
To niech się pocałują za przeproszeniem w cztery litery. Nie oni są tylko na rynku.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #237874  autor: niccos
 07 gru 2007, 13:18
Ja się przeniosłem z abonamentu Orange na simplusa i nie było problemu. Po prostu koniec umowy w jednej sieci i kupienie startera w lepszej :) Mam nadzieję, że twoja sytuacja się szybko wyjaśni, bo simplus naprawdę jest ok. I jeszcze się załapiesz na gwiazdkową promocję ;)

 #237892  autor: Prometo
 07 gru 2007, 14:23
niccos tutaj chodzi o przejście z abonamentu w Plusie na kartę w Plusie :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl