witam
nieszczęśliwie mój nowy siemens trafił do serwisu i tak z Gdyni poleciał do Gdańska później do Warszawy i teraz nawet nie wiem co sie z nim dzieje, jednak nie o to chodzi, piszą oni że naprawa musi być dokonana w ciągu 14 dni
Jakie mam prawa jeżeli jest 14 dzień i telefonu nie ma? (kolejne dni.....)
Mija termin i czego moge żądać a czego mi nie wolno?
Czy jeżeli oddałem im nowy telefon (dzień wcześniej wzięty z salonu) miał być tylko soft zmieniny, a okazało sie coś innego poważniejszego (taki dostałem) i telefon wraca do mnie już z elementami używalności np. brak foli na wyświetlaczu (dodaje że dałem telefon tak jak odebrałem z salonu) to czego moge żądać? ??
nieszczęśliwie mój nowy siemens trafił do serwisu i tak z Gdyni poleciał do Gdańska później do Warszawy i teraz nawet nie wiem co sie z nim dzieje, jednak nie o to chodzi, piszą oni że naprawa musi być dokonana w ciągu 14 dni
Jakie mam prawa jeżeli jest 14 dzień i telefonu nie ma? (kolejne dni.....)
Mija termin i czego moge żądać a czego mi nie wolno?
Czy jeżeli oddałem im nowy telefon (dzień wcześniej wzięty z salonu) miał być tylko soft zmieniny, a okazało sie coś innego poważniejszego (taki dostałem) i telefon wraca do mnie już z elementami używalności np. brak foli na wyświetlaczu (dodaje że dałem telefon tak jak odebrałem z salonu) to czego moge żądać? ??