• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #229321  autor: rfk
 24 paź 2007, 20:17
siema

mam pytanko... jak tel. jest np. kupiony w krakowie a ja zaniose go do bazy plusa w warszawie to mi naprawia ??
ostatnio słyszałem ze potrzebny jest takze paragon ?? prawda to ?? jesli tak to po co ??

 #229325  autor: tymis
 24 paź 2007, 20:39
rfk pisze:jak tel. jest np. kupiony w krakowie a ja zaniose go do bazy plusa w warszawie to mi naprawia ??
Taką sytuację miałem około trzy lata temu, naprawili bez problemu.
rfk pisze:ostatnio słyszałem ze potrzebny jest takze paragon
Często o tym teraz słychać, sam jestem ciekawy jak to jest w praktyce. Wtedy oddawałem telefon bez paragonu, tylko z podbitą gwarancją i nie było żadnego problemu.

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #229331  autor: Prometo
 24 paź 2007, 20:54
rfk pisze:ostatnio słyszałem ze potrzebny jest takze paragon ?? prawda to ??
Ostatnio zanosiłem Nokię 6230i do naprawy i w jednym punkcie Plusa chcieli faktury a w innym wystarczyła im tylko gwarancja.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #229335  autor: Rokko
 24 paź 2007, 21:09
Najlepiej idz do Noki - tam powinna wystarczyc gwarancja.

 #229368  autor: dechomenon
 24 paź 2007, 22:26
nie do końca bo w karcie gwarancyjnej nokii masz napisane, że oddajesz tel. wraz z kartą gwarancyjną i oryginalnym dowodem zakupu!

 #229399  autor: v0lf
 25 paź 2007, 00:28
tak po pierwsze plus nie udziela Ci gwarancji tylko producent telefonu, po drugie jeśli gwarancja nie została podbita (od paru lat rzadko mi się zdarzyło mieć podbitą) wymagany jest rachunek bądź umowa o świadczenie usług/aneks gdzie będziesz miał informacje kiedy telefon kupiłeś. No i oczywiście faktura VAT/paragon.

 #229529  autor: rfk
 25 paź 2007, 15:29
to ja juz nic nie rozumiem :shock: :roll:
bez paragonu nie naprawia ??

 #229566  autor: D@rio
 25 paź 2007, 18:01
rfk pisze:bez paragonu nie naprawia ??
prawnie nie powinno. A praktycznie - ryzykuj. Jak Nokia to powinni naprawić.

Obrazek

 #229568  autor: dechomenon
 25 paź 2007, 18:03
rfk pisze:to ja juz nic nie rozumiem :shock: :roll:
bez paragonu nie naprawia ??
czasem przejdzie bez faktury, paragonu weź powiedz, że zapomniałeś wziąć...może Ci przyjmą!

 #229573  autor: Prometo
 25 paź 2007, 18:31
Tak jak już pisałem zaniosłem telefon do punktu Plusa i w jednym żądali gwarancji i faktury a w innym wystarczyła tylko gwarancja.

PS
Jak się zepsuje dwa razy ta sama część (głośnik) to gwarancja na nią wydłuża się czy nie.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl