• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #229263  autor: p1t3r
 24 paź 2007, 15:53
Witam, jak w temacie:
Dawno temu podpisalem w Playu umowe na czas nieograniczony (bez telefonu). Teraz chcąc wziąć jakis telefon i podpisac umowe lojalnościową okazało się, że nie ma takiej możliwości ale niedługo będzie. Ktoś z Was sie orientuje co to znaczy "niedługo"? Bo w OK nikt nie jest w stanie tego sprecyzować.
 #229445  autor: Th0mas
 25 paź 2007, 09:33
p1t3r pisze:Witam, jak w temacie:
Dawno temu podpisalem w Playu umowe na czas nieograniczony (bez telefonu). Teraz chcąc wziąć jakis telefon i podpisac umowe lojalnościową okazało się, że nie ma takiej możliwości ale niedługo będzie. Ktoś z Was sie orientuje co to znaczy "niedługo"? Bo w OK nikt nie jest w stanie tego sprecyzować.
Jak masz umowę na czas nieokreślony, to co za problem? Zerwać tą umowę i podpisać nową. CHyba, że już tak bardzo przyzwyczaiłeś się do tego numeru telefonu :P Poza tym nie mogłeś "tak dawno" podpisać umowy, bo ta sieć nie istnieje aż tak długo.

 #229525  autor: cleax531
 25 paź 2007, 15:16
Może spróbuj zerwać umowę z przeniesieniem numeru do Play Karta. Następnie spróbuj przenieść na abonament. Nie wiem czy pierwsza operacja jest możliwa do wykonania, natomiast druga jak najbardziej.

 #229601  autor: yagi
 25 paź 2007, 20:18
O ile sie orientuje to te same problemy uniemozliwiaja przejscie z takiego abo do Play Karty - i tu zaczyna sie cyrk :D

Chodzi o zapis w ktoryms regulaminie i do tej pory tego nie rozwiazali... Przypuszczam ze jest to w Regulaminie Swiadczenia Uslug Telekomunikacyjnych i boja sie takich akcji jak miala Era ;)

 #229681  autor: p1t3r
 26 paź 2007, 15:45
Jak masz umowę na czas nieokreślony, to co za problem? Zerwać tą umowę i podpisać nową. CHyba, że już tak bardzo przyzwyczaiłeś się do tego numeru telefonu Poza tym nie mogłeś "tak dawno" podpisać umowy, bo ta sieć nie istnieje aż tak długo.
nie po to przenosilem numer ktory mam juz od 7 lat zeby teraz z niego rezygnowac....
"dawno temu" to dla mnie pol roku...
Może spróbuj zerwać umowę z przeniesieniem numeru do Play Karta. Następnie spróbuj przenieść na abonament.
Nie ma takiej opcji, system nei przewiduje przenoszenia z abo na preepaida.

Podobno lada moment bedzie mozliwe przeniesienie numeru z oferty na czas nieokreslony do takiej na 24 miesiace. Poki co nie.

 #229696  autor: przemek910
 26 paź 2007, 16:43
to przenies sie do innej sieci,a zniej do playa, troche to potrwa i bedzie kosztowac ok 100 zł.

 #229698  autor: p1t3r
 26 paź 2007, 16:45
zaczne akcje z przenoszeniem i sie okaze ze w koncu przeniesc moja umowe juz mozna normalnie, bez zamieszania i co? szczerze mowiac nie widze innej opcji jak cierpliwie czekac... Gozej jak to czekanie przeciagnie sie do 2 m-cy...

 #229910  autor: yagi
 27 paź 2007, 15:35
Gozej jak to czekanie przeciagnie sie do 2 m-cy...
Ja slyszalem ze maja sie z tym uporac jakies 2 miesiace temu i albo sa juz na finiszu albo wala glowa w bambus...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #230081  autor: p1t3r
 28 paź 2007, 09:01
Oby byl to juz finisz.... Jakby ktos cos w tym temacie, bede wdzieczny za kazde info ;)

 #235920  autor: grzegrz
 28 lis 2007, 09:09
p1t3r pisze:Oby byl to juz finisz.... Jakby ktos cos w tym temacie, bede wdzieczny za kazde info ;)
NIESTETY PANOWIE TO NIE KONIEC TEJ BAJKI.

Do Dzisiaj sprawa nie jest wyjasniona w Play. Co wiecej dzwoniac pod *500 ludzie twierdzą ze jest to możliwe tylko w PlayZone i udajac sie tam dowiedziałem sie ze jednak nie jest to mozliwe.
STRASZNY BAŁAGAN W PLAY. Nie rozumiem dlaczego udostepniajac abonament na czas nieokreslony Play nie chce aby ludzie pozostali we własnej sieci tylko kombinowali albo z rezygnacja numeru albo z przejsciem do innego operatora i z powrotem (nawet takie propozycje slyszalem).
DLATEGO PO WCZORAJSZYCH PRZYGODACH. RADZE.

PISZCIE REKLAMACJE. Z tego co wiem tylko to pomaga zeby zareagowali.
Moja sprawą zajeła się jakaś Pani I postara się coś wyjaśnić, prawdopodobnie zakończy się to jakimś aneksem choć może okazać się ża zakończy się na niczym.

Pozdrawiam i postaram sie napisać jak sprawa sie zakończyła.
DLA MNIE TO WSZYSTKO JEST SMIECHU WARTE.

POWODZENIA - DLA WSZYSTYKICH ZAINTERESOWANYCH.

 #236061  autor: yagi
 28 lis 2007, 20:01
grzegrz pisze:Nie rozumiem dlaczego udostepniajac abonament na czas nieokreslony Play nie chce aby ludzie pozostali we własnej sieci tylko kombinowali albo z rezygnacja numeru albo z przejsciem do innego operatora i z powrotem (nawet takie propozycje slyszalem).
Bo z tego co wiem to w gre wchodzilaby zmiana regulaminu (tam sa jakies wzmianki uniemozliwiajace zmiane z czasu nieokreslonego na karte lub abo na czas oznaczony, a wiecie jak to wyszlo w Erze...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #237260  autor: grzegrz
 04 gru 2007, 08:20
A jednak udało się wszystko załatwić.


Po napisanej reklamacji Pani z Play zadzwoniła do mnie po około 2 godz. i zaczeła od tego że nie da się na dzień dzisiejszy przeprowadzić takiej operacji. Tak naprawdę na tym mogłaby zakończyć się nasza rozmowa ale ja nie dałem za wygrana i opowiedziałem jej jak to wygładało wcześniej jak jedni w Play mówili że na 100% usługa jest a drudzy że na 100% jej nie ma.
Wiec powiedziała że jeszcze sie tym zajmie osobiście.
No i załatwiła na zasadzie podpisania nowej umowy z abonamentem na czas okreslony.
Dostałem telefon i wszystko zakończyło sie ok za co dziękuje tej miłej Pani.


PODSUMOWUJĄC UWAŻAM ŻE NIESTETY ALE W PLAY MAJĄ NIEZŁY BAŁAGAN I NIEDOPRACOWANE OPROGRAMOWANIE. LUDZIE KTÓRZY TAM PRACUJA TO SA BRANI Z ULICY I UCZA SIE NA SWOICH BŁĘDACH. wADAJE MI SIE ŻE PLAY PRZED ROZPOCZECIEM SWOJEJ DZIAŁALNOŚCI POWINIEN TAKIE SYTUACJE PRZEWIDZIEĆ TYM BARDZIEJ JAK WPROWADZAŁ ABONAMENT NA CZAS NIEOKREŚLONY.

POZDRAWIAM.

 #237272  autor: nazad
 04 gru 2007, 10:15
oczywiście że powinni to przewidzieć aczkolwiek zauważ że to jest jeszcze nowa sieć i takie pomyłki im się zdarzają.nie usprawiedliwiam ich w żadnym wypadku ale stwierdzam jak jest

 #237275  autor: dechomenon
 04 gru 2007, 10:46
moim zdaniem to mega rzeźnia...szkoda, że się takiego kontraktu nie podpisałem, bo praktycznie po 7 miesiącach dostałeś nową słuchawkę...gratuluję decyzji..