• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #222900  autor: dziedziel
 23 wrz 2007, 20:44
Ja zrobiłem przelew z danymi ze strony play 15 września. A co najlepsze faktury jeszcze nie otrzymałem... Mamy w domu 2 umowy z play wiec skoro play wysyła wszystko razem, to powinny one dojść jednocześnie... natomiast jednen rachunek dotarł 18 a 2gi jak pisze wyżej jeszcze nie dotarł... Chyba faktycznie to wina play, a nie PP.

Pozdrawiam Dziedziel

 #222902  autor: D@rio
 23 wrz 2007, 20:56
jahu pisze:Gdzie tak pisze? Podbnie jak w przypadku priorytowego - gdzie tak pisze?
w regulaminie świadczenia usług pocztowych dla każdej kategorii listu/przesyłki.

Może niech po prostu zaczną korzystać z InPost :)

Obrazek

 #222910  autor: TomekO
 23 wrz 2007, 21:38
Chyba jest 3 dni robocze i nie mogą przekroczyć tego terminu dla 85% dostarczonych przesyłek lub 5 dni roboczych przy 97% - jak dobrze zrozumiałem http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search? ... e=ATT0ODG1

 #222947  autor: jahu
 23 wrz 2007, 23:10
TomekO, jak najbardziej - tyle przepisy, rozporządzenia itp - praktyka - przeglądnij wyniki kontroli UKE. I zastanów się co się dzieje z tymi 3% powyżej 5 dni roboczych (a mowa tu o teorii bo w praktyce gorzej)

 #223269  autor: ozp
 25 wrz 2007, 14:59
Na pewno wprowadzenie kilku okresów rozliczeniowych sprawe by poprawiło...ale jeszcze nie mogą tego zrobić...za mała swoja sieć...

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #226933  autor: djfafa
 13 paź 2007, 14:58
W tym miesiącu rachunek otrzymałem 10-go! A moja dziewczyna 9-go! Więc może moje (i nie tylko moje) maile do BOKu pomogły! A jak Wy dostaliście? Bo nie sądze abym był ich wyjątkowym klientem :wink:

 #226939  autor: elrond
 13 paź 2007, 15:08
djfafa, moja faktura wystawiana jest 3-ego, i również doszła bardzo szybko - właściwie tak samo jak było w Erze. Też było to chyba 9, albo 10 października. Chyba coś ruszyło :-)

 #227046  autor: Fazzi
 13 paź 2007, 20:47
Ja też dostałem 10-ego rachunek więc widać że coś musieli zmienić :)

 #227095  autor: misda
 14 paź 2007, 02:27
Ja słyszałem że tylko 2-3 pierwsze faktury przychodzą z opóźnieniem a później jest już wszystko ok. Za miesiąc się przekonam o tym na własnej skórze, gdyż zdecydowałem się już na kupno telefony w Play.

 #227103  autor: djfafa
 14 paź 2007, 10:06
misda pisze:Ja słyszałem że tylko 2-3 pierwsze faktury przychodzą z opóźnieniem a później jest już wszystko ok.
A co to ma za rzeczy czy ona jest pierwsza czy trzecia? Play nie radził sobie z wysyłką faktur i tyle. Teraz widać, że ten problem mamy już z głowy.

 #227107  autor: jahu
 14 paź 2007, 10:19
No a u mnie bez zmian - może jutro czyli 15 coś się zmieni ;)

 #227188  autor: dziedziel
 14 paź 2007, 14:01
U mnie 1 rachuek w czwartek drugi w piątek. Wiec coś się ruszylo w tej sprawie, pozatym oba już zapłącone wcześniej przez neta ;)

Pozdrawiam Dziedziel

 #227192  autor: elrond
 14 paź 2007, 14:07
U mnie 1 rachuek w czwartek drugi w piątek. Wiec coś się ruszylo w tej sprawie, pozatym oba już zapłącone wcześniej przez neta :wink:
Również płace faktury wcześniej przelewem. Play mógłby sie pokusić o akcje ochrony lasów i zaproponować e-faktury. Wygodniej dla niego i klientów. Teraz moze jeszcze nie, bo sieć sie rozwija i są ważniejsze sprawy, ale w przyszłości w połaczeniu z jakimś programem partnerskim byłoby dla mnie to bardziej wygodne. Jeden śmieć w skrzynce na listy mniej :wink:

 #227193  autor: yagi
 14 paź 2007, 14:10
elrond pisze:Play mógłby sie pokusić o akcje ochrony lasów i zaproponować e-faktury.
Tak jak zrobila to Netia... Niby spolki powiazane a zero wspolnego myslenia :(

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #227352  autor: Prometo
 15 paź 2007, 09:11
Poczytajcie tutaj o Play.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #227374  autor: elrond
 15 paź 2007, 14:48
Prometo, zawierając moją pierwszą umowę z Erą - regulamin przeczytałem. Jednak w Play, chyba automatycznie, stwierdziłem że to to samo i nie czytałem. A szkoda. Myślę, że udałoby się to wyłapać.
Gazeta Prawna pisze:Paragraf 12 pkt 5 stanowi, że zgodnie z jego treścią, nawet jeżeli operator nie dostarczy abonentowi rachunku telekomunikacyjnego lub dostarczy go ze znacznym opóźnieniem, klient musi terminowo uregulować należność względem operatora. Konsekwencją takiej redakcji paragrafu jest to, że operator - jeżeli nie opłacimy rachunku w terminie - będzie mógł naliczać nam odsetki karne z tytułu nieterminowej płatności.
No i mamy uzasadnienie wyłaczania telefonu po 2 tyg od wystawienia rachunku...
Gazeta Prawna pisze:Duży niepokój wzbudza także treść pkt 6 par. 12 regulaminu. Znalazł się w nim zapis mówiący o możliwości uwzględniania przez operatora w bieżącym rachunku opłat za wykonane usługi telekomunikacyjne także tych, które nie zostały uwzględnione w rachunkach za poprzednie okresy rozliczeniowe. Takie rozwiązanie, ze względu na ogólne sformułowanie, daje operatorowi dużą dowolność w zakresie przenoszenia opłat do następnych okresów rozliczeniowych.
Doswiadczyłem tego na własnej skórze. Pisałem chyba kiedyś o tym: koniec okresu rozliczeniowego wypada 1-ego i wtedy dostaje się złotówki, w Erze jak i u innych opów było to jednoznaczne z wystawieniem faktury. Ale nie w Play. Tutaj, na wystawienie trzeba poczekać do 3-ego i wszystkie co wyda sie ponad Złotówki- będzie na starej fakturze. Ponieważ miałem poprzedni rachunek mocno przeciążony, Pakiet Player aktywowałem 1-ego i... przeciążony rachunek zrobił sie większy o kolejne 30zł. Przestało byc tak miło :wink:

 #229212  autor: djfafa
 24 paź 2007, 10:53
http://www.gsmonline.pl/portal/news/new ... ,sieci,Era

Proponuję aby Play też takie "coś" wprowadził! Wielu by to ucieszyło, mnie także.

 #232400  autor: adass
 10 lis 2007, 03:05
co do przetwarzania rachunkow to jest kwestia sieci nie sadzicie ze play sam drukuje i kopertuje te fakturki? niestety jest to mozolny i czasochlonny proces a przy ilosci kilkuset tysiecy faktur jest to prawdziwy problem. lecz jesli na liscie jest data nadania 8 to na poczte list trafia dzien wczesniej wieczorem badz w tym samym dniu. czyli cala wina w niedostaczeniu przesylki lezy po stronie poczty ktora za jeden list pobiera oplate w wysokosci 1,35 zl. poprostu oddzial pocztowy sie nie wyrabia z segregowaniem i wysylaniem listow. choc jezeli play wie ze jest taka sytuacja to powinni wypisac klauzule na faktorze ze w zwiazku z niedostrczeniem na czas rachunku termin platnosci przesuwa sie o tydzien :mrgreen:

 #232630  autor: D@rio
 11 lis 2007, 00:21
adass pisze:co do przetwarzania rachunkow to jest kwestia sieci nie sadzicie ze play sam drukuje i kopertuje te fakturki?
ja nie sądzę.
adass pisze:czyli cala wina w niedostaczeniu przesylki lezy po stronie poczty ktora za jeden list pobiera oplate w wysokosci 1,35 zl. poprostu oddzial pocztowy sie nie wyrabia z segregowaniem i wysylaniem listow.
myślę że mniej pobiera bo za pewne mają oddzielną umowę i nie stosują cennika dla klientów detalicznych. Aha - i wątpię że to PP ma problem z wysyłką i segregacją listów ;-) wolne żarty...

Obrazek

 #232961  autor: adass
 12 lis 2007, 20:12
D@rio uwiez ze pobierają po 1,35 a za polecony 3,5 (co do poleconego to nie jestem pewien do konca roznica ewentualnie kolo 25 gr) i PP maja problemy wiem bo sam rachunkami sie zajmuje tylko ze nie playa tylko czegos innego :)