djfafa pisze:Dociekliwy, ale ten problem Play musi rozwiązać! W tej chwili mają kilkadzisiąt tysięcy faktur co miesiąc do wysłania, a z miesiąca na miesiąc bedzie tego więcej, więc muszą po pierszwe pomyśleć nad wprowadzeniem kilku cykli rozliczeniowych (w tej chwili jest tylko jeden od 1-go do ost. dnia miesiąca), a po drugie wprowadzić lepszy system fakturowania, kopertowania i wysyłania faktur. Wiesz to nowa sieć, więc trzeba trochę dać im czasu, jeżeli po roku ten problem będzie występował to już będzie niedobrze

Heh, jasne, zgadzam się, że musi go rozwiązać, ale z tego nic nie wynika - niestety.
Sprawa jest taka, że może muszą wdrożyć inny system rozliczeń, zlecić przygotowanie i rozsyłanie faktur firmie zewnętrznej, wprowadzić, za jakiś dodatkowy bonus rozliczenia tylko elektroniczne - tzn. bez papierowej faktury, płatność przelewem, lub jako najlepsze rozwiązanie - polecenie zapłaty. W ERZE jestem z tego rozwiązania baaardzo zadowolony.
Czyli to jedyny "słaby" punkt póki co?
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ pod moim postem
