• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35

 #214539  autor: mamba
 21 sie 2007, 23:21
era nieodpuszcza aby zminimalizować straty, a swoją drogą mam nadzieje ,ze erze nie ujdzie to "bezkarnie".

 #214548  autor: [email protected]
 21 sie 2007, 23:36
mamba pisze:era nieodpuszcza aby zminimalizować straty, a swoją drogą mam nadzieje ,ze erze nie ujdzie to "bezkarnie".
robia wszystko aby nie powtorzyla sie tak sytuacja nawet jak dostana kare to pewnie i tak bardziej dotkliwie odczuja swoja kare klienci

 #215083  autor: GND
 23 sie 2007, 16:32
Dziwne jest jednak to,że nikt nie dostał blankietu do zapłaty(ta informacja którą wszysczy zrywający dostali w maju/czerwcu do niczego nie zobowiązuje), a jak byłem osobiście w salonie po ten kwit do zapłaty , to mi powiedzieli że nie mogą mi tego wydrukować ....
Pojawia się pytanie komu to trzeba zapłacić , ile i do kiedy???
Nikt tego nie wie, więc nie ma tematu..
Na jakiej podstawie oni się spodziewają tej wpłaty??? Jako drarowizna mam im to wpłacić??? :-D

 #215112  autor: Azmath
 23 sie 2007, 18:55
to ja sie pochwale ze dostalem owy blankiet, termin platnosci byl przekroczony albo zaraz mial sie skonczyc, do tego byla druga kartka ze jesli w ciagu 3dni nie zaplace to wpisza mnie do rejestru dluznikow, a to juz jest sprawa w innym temacie, o erze straszacej klientow ;]

ogolnie po otrzymaniu pisma wyslalem skargi do UKE i UOKiK

 #215194  autor: D@rio
 23 sie 2007, 23:03
Gazeta Wyborcza już nie raz ładnie pokazała jak potrafi naciągać ładnie fakty. Z resztą, sam padłem tego ofiarą kiedy super profesjonalna "dziennikarka" powołała się na moje słówa i niestety nadszarpnęła dobre imię telepolis a moje słowa wykorzystała bez mojej zgody :|

Moim zdanie, ten kto napisał ten artykuł albo guzik się zna albo ma zbyt bujną fantazję...
[email protected] pisze:a wg mnie forma jest odpowiednia i całe pismo jest zgodne z regulaminem (osobiscie uwazam ze ci ktorzy zerwali umowe to w wiekszosci kombinatorzy ktorzy np chcieli szybko podpisac umowe z innym operatorem i miec nowy telefon, a rzekoma zmiana rśut była tylko "przykrywką" ku temu)

dlaczego nieslychac zeby odchodzily firmy ktore maja po kilka tysiecy sim ? bo ich nie obchodzi kombinowanie tylko lojalna wspołpraca bo z takiej maja o wiele wiecej korzysci...
podpiszę się pod tym obiema rękami. Święta prawda ! :)

Obrazek

 #215483  autor: mamba
 24 sie 2007, 21:41
robia wszystko aby nie powtorzyla sie tak sytuacja nawet jak dostana kare to pewnie i tak bardziej dotkliwie odczuja swoja kare klienci
Robia wszystko aby sprawa ucichła, bo smrod ktory sie jeszcze ciagnie nie słuzy erze i ich potencjalnym klientom, a co do kary to czas pokaze ,kogo bardziej dotknie.

 #215604  autor: lechuslupsk
 25 sie 2007, 12:23
hihihi.tak patrze sobie z daleka na to wszystko.i smieszno i straszno.Era nagina sobie prawo i nikt o zdrowych zmyslach temu nie zaprzeczy.mam jednak nadzieje,graniczaca z pewnoscia,ze nie wygra z nami.jednak menadzerowie z Ery ciesza sie z naszych przepychanek na tym forum.wiedza ze dopoki nie ma jednomyslnosci wsrod ich klientow(nawet bylych klientow) dopoty moga robic co chca.sprawy zapewne skoncza sie w sadach.
dobrze by bylo gdyby wszyscy ktorzy skonczyli z naszym ulubionym operatorem zjednoczyli sie w jakis sposob.niekoniecznie formalny.W JEDNOSCI SILA,moi panstwo. moze ktos ma jakis ciekawy pomysl??? zapraszam ...pozdrawiam z daleka.-)

 #215623  autor: Azmath
 25 sie 2007, 13:08
lechuslupsk pisze:dobrze by bylo gdyby wszyscy ktorzy skonczyli z naszym ulubionym operatorem zjednoczyli sie w jakis sposob.niekoniecznie formalny.W JEDNOSCI SILA,moi panstwo. moze ktos ma jakis ciekawy pomysl??? zapraszam ...pozdrawiam z daleka.-)
co do jednosci to proponuje pod bandera UOKiK, a konkretnie wysylac do nich skargi, jak masa osob wysle do nich skargi to oni nie beda mieli wyjscia niz zadzialac w tej sprawie.

tylko najpierw trzeba miec na co sie skarzyc ;] wiem ze do niektorych era jeszcze nie wyslala listow z rachunkiem i straszakiem w postaci rejestru dluznikow.

 #218361  autor: epiotr
 03 wrz 2007, 12:19
ja dzis dostalem pismo z kara do zapłaty na 900zł i informacje o mozliwosci przekazania danych do" KRD " i "InfoMonitora" co z tym fantem zrobić???i to jest pismo od ery a nie firmy windykacyjnej.

 #218452  autor: butterfly
 03 wrz 2007, 17:59
Walczyć. :wink:

 #218531  autor: Prometo
 03 wrz 2007, 21:04
epiotr tutaj tylko pozostaje jedno wynająć adwokata.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #218640  autor: JacekS
 04 wrz 2007, 13:06
epiotr pisze:ja dzis dostalem pismo z kara do zapłaty na 900zł i informacje o mozliwosci przekazania danych do" KRD " i "InfoMonitora" co z tym fantem zrobić???i to jest pismo od ery a nie firmy windykacyjnej.
Albo wycofac sie z zerwania

 #218680  autor: przemek910
 04 wrz 2007, 15:18
e.l.o pisze:epiotr napisał/a:
ja dzis dostalem pismo z kara do zapłaty na 900zł i informacje o mozliwosci przekazania danych do" KRD " i "InfoMonitora" co z tym fantem zrobić???i to jest pismo od ery a nie firmy windykacyjnej.

Albo wycofac sie z zerwania
głupio nie gadaj, bo jak kara została już naliczona tzn ze umowa została zerwana.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #218683  autor: JacekS
 04 wrz 2007, 15:26
przemek910 pisze:
e.l.o pisze:epiotr napisał/a:
ja dzis dostalem pismo z kara do zapłaty na 900zł i informacje o mozliwosci przekazania danych do" KRD " i "InfoMonitora" co z tym fantem zrobić???i to jest pismo od ery a nie firmy windykacyjnej.

Albo wycofac sie z zerwania
głupio nie gadaj, bo jak kara została już naliczona tzn ze umowa została zerwana.
Jezeli klient chce sie wycofac ze zerwania umowy to moze tak zrobic. Mialem taki przypadek gdy pracowalem w plusie.

 #218685  autor: przemek910
 04 wrz 2007, 15:28
przemek910 napisał/a:
e.l.o napisał/a:
epiotr napisał/a:
ja dzis dostalem pismo z kara do zapłaty na 900zł i informacje o mozliwosci przekazania danych do" KRD " i "InfoMonitora" co z tym fantem zrobić???i to jest pismo od ery a nie firmy windykacyjnej.

Albo wycofac sie z zerwania

głupio nie gadaj, bo jak kara została już naliczona tzn ze umowa została zerwana.

Jezeli klient chce sie wycofac ze zerwania umowy to moze tak zrobic. Mialem taki przypadek gdy pracowalem w plusie.
od kiedy mozna sie wycofwac ze ZERWANEJ (czas przeszly) umowy?

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #218708  autor: D@rio
 04 wrz 2007, 16:50
e.l.o pisze:Jezeli klient chce sie wycofac ze zerwania umowy to moze tak zrobic. Mialem taki przypadek gdy pracowalem w plusie.
może rozłożyć płatność na raty jedynie.

Obrazek

 #218812  autor: yagi
 04 wrz 2007, 20:35
UOKiK lub UKE pozostaje... Ktoras z tych instytucji powinna Ci pomoc... Zadwon do nicz i popytaj o rade...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #218960  autor: czemu
 05 wrz 2007, 10:16
UOKiK się sprawą nie zajmie, bo zajmuje się nią UKE (nie kara się firm z dwóch urzędów za jedno przewinienie). Sprawa aktualnie toczy się przed sądem.

Proponuję wycieczkę do powiatowego rzecznika praw konsumentów, który nieodpłatnie albo sam zajmie się sprawą w Waszym imieniu, albo pomoże Wam napisać pismo informujące Ere, iż póki nie ma prawomocnego wyroku sądu ich wezwania do zapłaty są nic nie warte.

PS. Ja dostałem fakturę za saldem 0,00 :-)
 #219220  autor: ograbarz
 06 wrz 2007, 00:22
Bardzo proszę o pomoc. W ERZE na jednym koncie abonenckim miałem 2 numery, 1 rozwiązałem ze względu na zmiane regulaminu (2 nie mogłem bo umowa została zawarta po 15 marca kiedy zmienił się regulamin, zresztą nie chciałem jej rozwiązywać, bo dostałem fajny numer telefonu). Dostałem oczywiście odpowiedź, że "uzupełnienie regulaminu Ery nie jest zmianą i będe musiał zapłacić karę", następnie odłączyli mi telefon. Wszystko było już ok, tylko na ostatnim rachunku skorektowali mi stan konta na 900zł, czyli naliczyli mi karę. Nie dostałem jednak faktury z tą dodaną kwotą, cały czas przychodziły "normalne" rachunki do zapłaty za mój jeden aktywny telefon z którego nadal korzystam. Mam pytanie, czy w mojej sytuacji mogą mi odłączyć mój telefon jak niezapłace kary umownej? Czy fakt odłączenia przez nich mego telefonu jest zgodny z prawem? Mogę się jakoś zabezpieczyć? Będe bardzo wdzięczny za pomoc. Marcin

 #219245  autor: makeitfly
 06 wrz 2007, 09:29
Cześć Ograbarz.
Proponuję napisać pismo do ERY z informacją, że istnieje sprzeczność co do interpretacji prawa telekomunikacyjnego, że opinia prawników Ery jest w zasadzie odosobniona i stoi w sprzeczności z opinią UKE, UOKiK, MinTransp. Przypomnij że toczy się w tej sprawie postępowanie przed sądem ochrony konkurencji i konsumentów (chodzi o karę 2mln zł). Z tego wynika, że wymagalność kwoty 900zl jest pod znakiem zapytania i do czasu prawomocnego wyroku sądowego w tej sprawie nie zapłacisz.
Poproś, żeby pod drugi numer nie podpinali tej fakturki na 900 i żeby tego numeru nie odłączali, bo zgodnie z którymś tam punktem regulaminu ery (nie pamiętam którym-poszukaj) jeśli ten numer przez 3 dni bez przerwy będzie nieaktywny z ich winy to umowę na ten numer będziesz mógł rozwiązać - oczywiście bez kar :) . To tyle.
Nie poddawajcie się i głowa do góry!
  • Strona 30 z 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35