Po pierwsze:
ganc2 pisze:A pozatym, nie ubliżaj mi - nie muszę wiedzieć wszystkiego.
Nie miałem zamiaru cię urazić - ale nie jednocześnie nie wprowadzaj w błąd innych użytkowników.
Po drugie:
D@rio pisze:przez konsultanta to już na 100% jest taka opcja, wyłączenia poczty. Nikt nikogo nie może zmuszać do korzystania z usługi!!
Guzik prawda. Konsultant ci to samo powie. Wyłączyć (lub włączyć) można jedynie przekierowanie na pocztę (gdy zajęty, gdy nie odpowiada itd... ) przez co zgłasza się nam ona kiedy chcemy... Ale samej poczty nie można wyłączyć w inny sposób niż nie używając jej (aktualnie jest to okres 3 miesięcy). Nie opowiadam bajek i taka jest prawda - zobacz na nasze
forum heyah gdzie klubowicze wielokrotnie się już na to skarżyli. Wiesz co? Nawet sobie napisz maila do heyah. Konsultant tylko potwierdzi moje słowa i poda ci kod na zawieszenie przekierowań.
Kto nie chce mieć poczty może wyłączyć jedynie przekierowanie - tak żeby ci się nie zgłaszała. Ale jeżeli ktoś naprawdę będzie chciał ci zostawić wiadomość na poczcie głosowej to zostawi

zadzwoni na numer poczty, wklepie twój numer i zostawi wiadomość - tutaj nie masz nic do gadania i tak ma być

Należy również wspomnieć że kiedyś można było tak zrobić. Wpisz sobie w google "darmowe rozmowy w heyah" ii wyskoczą ci setki stron - na wszystkich jest opisywany właśnie ten sposób.
Co do sposobu - TemAtyk opisał go dość niedbale (kopiuj+wklej), więc może ja wyjaśnie wam techniczną stronę dlaczego to już nie działa , działo i miało by działać

:
Patrzcie:
1. Jeżeli mamy aktywną pocztę głosową dzwonimy pod bezpłatny numer 1111. Poczta loguje nas automatycznie na podstawie numeru z jakiego dzwonimy i zaraz po połączeniu słyszymy "nie masz nowych wiadomości"
2. Jeżeli poczta jest wyłączona wtedy system nas nie zaloguje do poczty. Dzwoniąc pod bezpłatne 1111 usłyszymy "Proszę podać numer skrzynki oraz hasło". I wtedy byśmy wbili numer i hasło przyjaciela z aktywną pocztą i zmienili mu powitanie w poczcie głosowej.
3. Osoba pierwsza loguje się automatycznie na swojej poczcie i odsłuchuje powitanie i znowu, zmienia je na swoje... puszcza nam sygnał... i znowu my dzwonimy, logujemy się jako ona i zmieniamy jej powitanie...puszczamy sygnał...osoba pierwsza znowu dzwoni na swoją pocztę, wchodzi w ustawienia i odsłuchuje powitanie (nagrane przez osobę drugą) i zmienia je na swoje... Tak można w nieskończoność
Możnaby gdyby nie fakt że od pewnego czasu nie można zalogować się na cudzej poczcie głosowej, ponieważ dzwoniąc pod bezpłatne 1111 jesteśmy już automatycznie zalogowani na swoim numerze, bo przecież mamy włączoną pocztę

Heyah posłużyła się podstępem włączając nam wszystkim poczty głosowe

mogę zaręczyć że tylko i wyłącznie zrobiła z tego powodu - ten myk był ówcześnie (2-3 lata temu) znany i praktykowany na potęgę
Dodam jeszcze że możemy zalogować się na cudzej poczcie dzwoniąc pod 88800
1111 ale mija się to z celem bo to jest już połączenie płatne
Mam nadzieję że wyjaśniłem to i owo
