• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 35
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 35

 #201372  autor: jahu
 11 lip 2007, 15:51
Azmath, to najlepiej wysłać pismo do Ery, do tego dodać kopię do KRD powołując się na Ustawę z dnia 14 lutego 2003 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych:
Rozdział 7
Przepisy karne
Art. 36.
Kto, będąc przedsiębiorcą, w przypadku:
2) stwierdzenia faktu nieistnienia zobowiązania;
....podlega grzywnie do 30.000 złotych.
Poki co postepowanie Ery w postaci kar umownych zostalo zakwestionowane przez regulatora rynku - o tym też można napisać. Załączyć postanowienie UKE, i formułke że uchylamy się na tej podstawie oczekując rozpatrzenia sprawy przez sąd cywilny. I tu sie pojawia zonk - czy można wpisać na liste w przypadku gdy sprawa bedzie dopiero rozstrzygana? W mej ocenie można uznać działanie Ery w świetle postanowień UKE a więc pobieranie kar umownych, wpisanie na liste dłużników za bezzasadne. Z tego co wiem to decyzje UKE sa obligatoryjne i obowiazują operatorów no chyba że się odwołują od takich decyzji. Miało coś takiego miejsce w tym przypadku? Era zakwestionowała decyzje? Dalej pytajac: Czy w takiej sprawie zapadl prawomocny wyrok? Poki co chyba jednak obowiazuja decyzje UKE - i na nich mozna sie opierac.

BTW - A rzecznik praw konsumenta co robi w tym pośredniczeniu (jak to wyglada w praktyce)?

 #201382  autor: Azmath
 11 lip 2007, 16:53
chyba jednak bede musial isc do rzeczniczki po rade bo rzeczywiscie UKE mowi ze regulamin jest zly itp ble ble ble, walnela im kare wiec nie moga mnie wpisac do tego rejestru teoretycznie. chociaz ja uwazam ze to taka kolejna prymitywna proba zastraszenia.

a rzecznik sie udziela od czasu gdy zerwalem z nimi umowe i napisali to pierwsze pismo, do wszystkich ze to nie byla zmiana tylko cos tam :) slaba pamiec mam :)

wiec moja rzeczniczka napisala im pismo na podstawie zarzadzen UKE i UKOiK, oni odpisali ze mam placic i znowu straszenie, potem rzeczniczka znowu im napisala pismo, w ktorym napisala, w skrocie, 'jesli nie musieli zmieniac regulaminu to po co go zmieniali, a jesli musieli zmieniac to musieli sie liczyc z konsekwencjami' i teraz czekam na odpowiedz w tej sprawie.

maja jeszcze cos kolo 10dni na odpowiedz, wiec jak do tego czasu sie nie odezwa to pojde do rzeczniczki tylko z tym rejestrem dlugow.

 #204043  autor: czemu
 19 lip 2007, 17:16
A do mnie nic nie przyszło, telefon wyłączyli w terminie, saldo mam zerowe w salonie i w ogóle...

Czyżby taktyka 'nie mówić z czym się nie zgadzam w regulaminie, tylko mówić, że się nie zgadzam ze zmianą jego wzorca' pomogła?

 #213915  autor: butterfly
 20 sie 2007, 10:47
Nie wyjdzie im to na dobre. Już nie wyszło...

 #213932  autor: Bloo
 20 sie 2007, 12:09
Era odstrasza od siebie i nowych klientów jak i obecnych. Jak tak dalej pójdzie to spadną z trzeciej pozycji na czwartą i Play ich przeskoczy. Droga Ero oby tak dalej :twisted:

Obrazek

 #213933  autor: adam.wisnia
 20 sie 2007, 12:13
Szczerze mowiac gdy to przeczytalem to troche sie przestraszylem. Sam nie zrywalem umowy ale skoro wprowadzaja taka samowolke to moje notowania co do przedluzenia umowy konczacej sie w pazdzierniku powaznie spadly.

http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1958761

 #213948  autor: Tidus
 20 sie 2007, 12:40
Po prostu szkoda słów, żeby to komentować. Nigdy nie wezmę żadnej aktywacji u tego "operatora" i dopilnuję żeby żaden znajomy też tego nie zrobił.

 #213952  autor: sabled
 20 sie 2007, 12:51
Ja mam pytanie do wszystkich: czy ktokolwiek z Was widział to pismo, że wszyscy się tym tak przejmujecie? To, że ktoś napisał taki tekst to nie znaczy, że tak być musi. Jeżeli tego tekstu nie zobaczycie, nie wypowiadajcie się o nim.
Tidus pisze:Nigdy nie wezmę żadnej aktywacji u tego "operatora" i dopilnuję żeby żaden znajomy też tego nie zrobił.
Dlaczego? Podaj jakiś racjonalny powód czemu? Bo traktują klientów jak "pomyje"? Nie zgodzę się z tym. Raczej (P)Orange przoduje w tym.

 #214006  autor: Bloo
 20 sie 2007, 15:16
sabled pisze:Ja mam pytanie do wszystkich: czy ktokolwiek z Was widział to pismo, że wszyscy się tym tak przejmujecie? To, że ktoś napisał taki tekst to nie znaczy, że tak być musi. Jeżeli tego tekstu nie zobaczycie, nie wypowiadajcie się o nim.
Tidus pisze:Nigdy nie wezmę żadnej aktywacji u tego "operatora" i dopilnuję żeby żaden znajomy też tego nie zrobił.
Dlaczego? Podaj jakiś racjonalny powód czemu? Bo traktują klientów jak "pomyje"? Nie zgodzę się z tym. Raczej (P)Orange przoduje w tym.

Nie może to być zwykła plotka bo pisze o tym Gazeta Wyborcza a nie brukowiec typu Fakt więc coś w tym musi być . A poza tym sprawa została skierowana do UKE więc nie może to być ściema.

Obrazek

 #214025  autor: przemek910
 20 sie 2007, 16:09
Małe pytanko: nie można kontynować rozmowy w tym temacie? W końcu traktuje o tym samym problemie - roziwązniu umowy z Erą poprzez ich zmiane (vel uzupełnienie) regulaminu.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #214033  autor: Tidus
 20 sie 2007, 16:29
sabeld -> dokładnie dlatego. Ja sam nie zerwałem wtedy umowy z Erą tylko dlatego, że nie miałem akurat u nich żadnego cyrografu, a gdybym to zrobił to nie życzyłbym sobie takich pism. Dla mnie to złodziej, a nie operator. Nie potrafią przyznać się do błędu, kary nie płacą i jeszcze straszą ludzi :x
Ze strony Orange nigdy nie spotkało mnie nic nieprzyjemnego, chociaż być może jestem wyjątkiem... nie wiem.

 #214038  autor: JacekS
 20 sie 2007, 16:49
No coz taka "reklama" na pewno przysporzy wielu klientow erze

 #214084  autor: elrond
 20 sie 2007, 19:32
Od kiedy wziąłem się za przedłuzanie umowy, polityka Ery przestała mi sie podobać. Dziś byłem podpisać papierek o nieprzedłuzaniu umowy. Słabe warunki - spoko, ale przejścia z regulaminem i jak na to reaguje Era to już przesada.

 #214100  autor: przemek910
 20 sie 2007, 20:36
Z drugiej strony PTC to nie fundacja charytatywna i również niechce na tym stracić - niechce stracić na błędzie swoich prawników. No cóz wpadki się zdażają więskze lub mniejsze. Sądzę, że przy takiej wpadce każdy Operator by tak postąpił.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #214102  autor: Prometo
 20 sie 2007, 20:42
kin, przypomnij sobie co było z Plusem :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #214103  autor: JacekS
 20 sie 2007, 20:43
kin pisze:Z drugiej strony PTC to nie fundacja charytatywna i również niechce na tym stracić - niechce stracić na błędzie swoich prawników. No cóz wpadki się zdażają więskze lub mniejsze. Sądzę, że przy takiej wpadce każdy Operator by tak postąpił.
Zgadza sie ale za bledy sie ponosi sie odpowiedzialnosc, i wiedzac o tym zamiast straszyc klientow ktorzy chca odejsc, powinien przekonac ich jakims ciekawym bonusem np. pakietem minut. Na pewno wielu klientow by z tego skorzystalo. A jak era nawarzyla sobie piwa to niech je wypije

 #214109  autor: sabled
 20 sie 2007, 20:52
jacenty1812 pisze:straszyc
Widzieliście to pismo? Ktoś zamieścił pod wiadomością o tym link do skanu takiego papieru.
1. Nie ma tam żadnych gróźb karalnych.
2. Nie ma tam żadnego straszenia, jest jedynie informacja o tym jakie nieprzyjemości mogą nas spotkać.
3. Tak działają wszystkie firmy windykacyjne i nie ma w tym nic dziwnego. Jeżeli było by to w jakiś sposób nie zgodne z prawem to już dawno by takie firmy przestały istnieć.
Poza tym kara dla PTC jest śmieszna, bo 2 miliony dla tak dużej firmy jest malutką sumą.

 #214116  autor: przemek910
 20 sie 2007, 21:30
sabled pisze:Widzieliście to pismo? Ktoś zamieścił pod wiadomością o tym link do skanu takiego papieru.
1. Nie ma tam żadnych gróźb karalnych.
2. Nie ma tam żadnego straszenia, jest jedynie informacja o tym jakie nieprzyjemości mogą nas spotkać.
3. Tak działają wszystkie firmy windykacyjne i nie ma w tym nic dziwnego. Jeżeli było by to w jakiś sposób nie zgodne z prawem to już dawno by takie firmy przestały istnieć.
Poza tym kara dla PTC jest śmieszna, bo 2 miliony dla tak dużej firmy jest malutką sumą.
Dokładnie sabaled - amsz rację. Któś gdzieś napisał, że Era straszy klientów - potem powstał taki sam temat - wiekoszść osób wie tylko pośrednio o co chodzi. A tak naprawdę? No własnie i tu jest problem bo rzeczywistość jest inna. teraz pójdzie plota (bo to będzie plotka - bzdury wyssane z palca), że Era straszy! Już tutaj można spotkać parę takich przykladów :smt011

Podobnie było z joystickami SE. Bzdury + poczta pantoflowa = skuteczna anty reklama... Ale co z tego? Każdy będzie się zapierał, że Era starszy i oszukuje a tak naprawe dla zwykłego szarego użytkownika nie robi to wrażenia - on podpisuje umowe - to sie jej dotrzymuje. Proste. Co go możę obchodzić, że Era miaął wpadkę? Ale niestety ludzie i ich psychika jest dziwna - ta sprawa będzie dla nich wręcz priorytetowa przy wyborze operatora...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...
  • Strona 28 z 35
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 35
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 35