• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #203323  autor: djfafa
 17 lip 2007, 13:47
Mogli by dać premie za polecenie zapłaty. Jak byłem w erze na miałem 6 miesięcy po 15 min. gratis i 60 punktów erapremia. Ja bym miał problem z głowy i oni :)

 #203368  autor: jahu
 17 lip 2007, 16:29
konrad pisze:jahu, chciałem tylko pomoc ;) myślę, że trzeba dać trochę czasu Play'owi bo jednak to trzeba załatwić umowy z bankami,itp itd
A faza testów, przecież tyle testerzy bawili się siecią - czy te testy dotyczyły tylko wyciunku działalności normalnego operatora, jego kontaktu z klientami? Dla mnie to takie coś mogło być danwo załatwione i elegancko rozwiązane..

 #203525  autor: D@rio
 18 lip 2007, 03:58
jahu pisze:czy te testy dotyczyły tylko wyciunku działalności normalnego operatora, jego kontaktu z klientami? Dla mnie to takie coś mogło być danwo załatwione i elegancko rozwiązane..
tak, no bo przecież rachunki nie były im wystawiane.

A swoją drogą. Jak to jest z okresami rozliczeniowymi. Dalej jest tylko jeden okres?

Obrazek

 #203543  autor: jahu
 18 lip 2007, 08:48
D@rio, ja bym to widział inaczej - normalne wystawianie faktur, testowanie całego systemu informatycznego także tego frontendu dostepnego dla klienta.

A to że za darmo mieli - jaki problem wlepić dodatkową linijke tekstu w stylu upust itp a wszystko przewidziane umowa dla testerów?

Fakt fakt że coś tam grzebią na stronach i może doczekamy się przynajmniej wykazu faktur i ich wartości - przedtem nie było ale się pojawił np eksport danych do xls oraz csv

 #203580  autor: djfafa
 18 lip 2007, 11:20
D@rio pisze:
jahu pisze:czy te testy dotyczyły tylko wyciunku działalności normalnego operatora, jego kontaktu z klientami? Dla mnie to takie coś mogło być danwo załatwione i elegancko rozwiązane..
tak, no bo przecież rachunki nie były im wystawiane.

A swoją drogą. Jak to jest z okresami rozliczeniowymi. Dalej jest tylko jeden okres?
Z tego co wiem to dalej, Play ma jeden cykl rozliczeniowy.

 #203695  autor: D@rio
 18 lip 2007, 17:19
jahu pisze:D@rio, ja bym to widział inaczej - normalne wystawianie faktur, testowanie całego systemu informatycznego także tego frontendu dostepnego dla klienta.
no ale komu? za co? fikcyjnie wystawiać? to niezgodne z prawem...
jahu pisze:A to że za darmo mieli - jaki problem wlepić dodatkową linijke tekstu w stylu upust itp a wszystko przewidziane umowa dla testerów?
upust tez może być przewidziany regulaminem ;) pozatym, upust 100%? To, po co faktura? Na 0,00zl ? :)

Obrazek

 #203742  autor: jahu
 18 lip 2007, 19:45
Sam dostawałem takie dziwne faktury - fakt że z tepsy ale dostawałem ;)

D@rio chodziło mi o sprawdzenie całego systemu - teraz takie krzaczory wyskakują.. Zapisując takei upusty w regulaminie wykazaywali by na fakturach i stad ostatecznie wynik na zer dla testera - a oni by sobie sprawdzili chociażby jak im idzie wysyłka (dalej wszysktim wystawiają w ten sam dzień).

Wg OK należy w przelewie podawać numer klienta (no to każdy zna) oraz nr faktury - no a taki numer to albo dowiadujemy sie jak faktura przyjdzie albo dzwonić i co miesiac się dopraszać..

 #203754  autor: D@rio
 18 lip 2007, 20:01
jahu pisze:Sam dostawałem takie dziwne faktury - fakt że z tepsy ale dostawałem
no to wiem o co Ci chodzi. Dostawałeś jedną, wyrównawczą. Wysyłają takie po rozwiązaniu umowy na zakończenie usług.
jahu pisze:D@rio chodziło mi o sprawdzenie całego systemu - teraz takie krzaczory wyskakują..
wiesz, software'owo na pewno testowali. Widocznie ilość abonentów jest zbyt duża. Popyt przewyższa podaż :-)
jahu pisze:Wg OK należy w przelewie podawać numer klienta (no to każdy zna) oraz nr faktury - no a taki numer to albo dowiadujemy sie jak faktura przyjdzie albo dzwonić i co miesiac się dopraszać..
a pod tym *101/*102 co się wyświetla?

Obrazek

 #203760  autor: konrad
 18 lip 2007, 20:33
pod *gwiazdami nic nie ma, tylko informacja o saldzie i tyle. numer faktury pewnie pod numerem OK. wpłaciłem im pieniądze w poniedziałek (ok 23), o 6 rano (17.07) przelew wyszedł a dziś 18.07 o 20.00 mam już 0zl w saldzie wiec szybko to księgują :)

 #204194  autor: ozp
 20 lip 2007, 01:36
Heh...jak trzeba ściągnąć to szybko...gorzej jak musieli by oddać ;)

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #221684  autor: pawel_m
 18 wrz 2007, 09:28
tragedia - 3 faktura wysłana pod rząd po terminie płatności! jaja sobie robią jak berety! a rozmowa z BOK zawsze kończy się tak samo: my wysyłamy faktury 6-go danego miesiaca (choc np. na fakturze jest data nadania.... 8!!!) to zła i brzydka poczta polska trzyma te przesyłki i dostarcza je 10 dni!
PARANOJA!

.

 #221688  autor: killer0123
 18 wrz 2007, 09:44
Może rzeczywiście tam działa poczta ja naprzykład dostaje rachunki terminowo czyli zawsze około 12 dnia miesiąca.
Proponuje sprawdzenie na stronie play kwoty faktury oraz jej numeru i puszczenia przelewu (finanse=>faktury).

 #221693  autor: jahu
 18 wrz 2007, 11:13
pawel_m, U mnie podobnie - poprzednie 2 miesiące przychodziło w okolicach dnia płatności - tym razem do dziś nie otrzymałem, dobrze że w necie mam bezpłatne przelewy i w "Mój Play" można wkońcu dowiedzieć się jaki jest nr faktury (przy okazji podają też nr rachunku bankowego - przydaje sie tym którzy mają do zapłacenia 1 fakturę a Poczta się spóźnia)

P.s. Ja mam date wystawienia faktury - 3 każdego miesiąca

 #221695  autor: konrad
 18 wrz 2007, 11:39
jahu, każdy tak ma, 3 dnia wystawienie chyba ze to weekend to chyba jest później. a czy ktos robil przelew podając TYLKO numer klienta ?

[ Dodano: 2007-09-18, 12:14 ]
dzis dopiero dostalem fakture z playa z terminem do wczoraj. wplacilem pieniadze za 2 numery Play podajac TYLKO numer klienta, zobaczymy czy to zostanie poprawnie zaksiegowane, jezeli tak to bedzie mozna robic tak przelewy juz 3 dnia nowego miesiaca

 #221699  autor: djfafa
 18 wrz 2007, 12:19
pawel_m pisze:my wysyłamy faktury 6-go danego miesiaca
o to odpowiedź Playa na moje zapytanie o numer faktury w dniu 6 września:

Witam, Dziękuję za zgłoszenie. Niestety nie mam jeszcze możliwości podania numeru faktury za sierpień, ponieważ nie została ona jeszcze wygenerowana. Proszę o kontakt ok. 8 września, wtedy niewątpliwie będziemy mieli już taką możliwość. Zachęcam Cię do odwiedzenia naszej witryny www.playmobile.pl Pozdrawiam serdecznie, Krzysztof, Obsługa Klienta Play

Tak więc między bajki trzeba włożyć to że wystawiją faktury 3-go! A wysyłają 8-go!

 #221711  autor: konrad
 18 wrz 2007, 13:42
to ja dodam, ze wczoraj (17 września) zrobiłem przelew na ich konto, podałem TYLKO numer klienta Play + poprawna kwotę i dzis o 13.00 miałem juz 0,00zl salda. Dodam iz mam 2 numery na moim koncie. Wiec nie musicie czekać do faktury, wystarczy podać numer klienta + opłaty i na 2 dzień jest juz wszystko uregulowane.

 #221727  autor: djfafa
 18 wrz 2007, 15:02
Teoretycznie się z Tobą zgodzę! Ale ja miałem tak:
Pierwszego dnia miesiąca jak sprawdzasz saldo na *101# masz 0,00 bo jeszcze Ci nie naliczyli kosztów za poprzedni m-c, ale wysyłasz SMS-y do kumpla w UK, a one są liczone poza pakietem złotówek i tak wysyłasz nie liczysz ilę, sprawdzasz konto poprzez *101# za dwa dni i pozostaje Ci do zapłaty: np. 50 zł i co to jest faktura za poprzedni miesiąc? Guzik prawda. Będzie to faktura + koszty SMSów z tego miesiąca! Np. 48,50 f-ra + 1,50 SMS-y! czyli nie dowiesz się ilę ile masz do zapłaty bez wejścia na stronę internetową! A o to mi chodziło w którymś z poprzednich postów! ja nie mam obowiązku sparwdzania w internecie ile mam do zapłaty! Powinna przyjść faktura w czasie który umozliwi mi zapąłcenie rachunku przed terminem wymagalności.

 #221732  autor: konrad
 18 wrz 2007, 15:42
wiesz, ja od 24:00 do 2:00 nigdzie nie dzwonie :) inaczej mówiąc, dopóki nie przyznają mi pakietu kwotowego. i potem wiem ile mam zapłaci :) apelowałem u p. Gruszki rzecz.pasowego aby uruchomili opcje informowania klientów smsem o kwocie + jej numerze a będzie to lepsze rozw. niz kilka okresów rozliczeniowych.

ps: sms międzynarodowy nie jest pobierany z pakietu kwotowego ??

 #221735  autor: kamil1221
 18 wrz 2007, 15:49
djfafa pisze: np. 50 zł i co to jest faktura za poprzedni miesiąc? Guzik prawda. Będzie to faktura + koszty SMSów z tego miesiąca! Np. 48,50 f-ra + 1,50 SMS-y! czyli nie dowiesz się ilę ile masz do zapłaty bez wejścia na stronę internetową!
Wiem, o co Tobie chodzi. Sam w tym miesiącu płaciłem przed przyjściem faktury. Pod *101# stan niezapłacony rachunków w moim przypadku to 55,78 a jak przyszła faktura okazało się, że do zapłaty mam 54,41. 1,37 Dałem im za darmo - ciekawe czy po zatwierdzeniu będę mieć na koncie +1,37