• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #198529  autor: konrad
 03 lip 2007, 09:40
witam,
chciałbym sie dowiedzieć, jak to jest z rachunkami w Play, kiedy powinienem dostać fakturę ? czy przychodzi jakiś sms typu "faktura za czerwiec 100zl'... ? podobno sa opóźnienia w dostarczaniu przesyłek i ludzie nie maja jak zapłacić...

 #198539  autor: kamil1221
 03 lip 2007, 09:50
Do mnie żaden sms nie przyszedł.
Pierwszy rachunek zapłaciłem ok. 100 zł a mam abo. 50 (nie przekroczyłem kwoty).

 #198542  autor: konrad
 03 lip 2007, 09:51
no bo pewnie za miesiac aktywny + nastepny ? a doszedl rachunek na czas ?

 #198551  autor: kamil1221
 03 lip 2007, 10:00
Dość późno przyszedł pierwszy rachunek po 12 dniach od rozpoczęcie nowego cyklu rozliczeniowego.

Tak za pierszy miesiąc i nowy.

 #198553  autor: konrad
 03 lip 2007, 10:03
a czy pod *101# miałeś podane ile wynosi faktura ? i do kiedy jest termin opląty rachunku ? do 14ego każdego miesiąca ? można ja jakoś wcześniej opłacić, numer konta do nich, itp ?

 #198557  autor: zol82
 03 lip 2007, 10:07
W Play jest tylko jeden okres rozliczeniowy.
Pierwszego każdego miesiąca zaczyna się nowy.
Pozdrawiam.

 #198559  autor: konrad
 03 lip 2007, 10:09
to to ja juz wiem nie od dzis ;)

 #198560  autor: kamil1221
 03 lip 2007, 10:11
Tak - pod *101# było napisane, jakie maiłem soldo niezapłaconych faktur, ale to dopiero po kilku dniach od nowego okresu pojawia się taka informacja.
Nie pamiętam jak to było dokładnie z terminem płatności - chyba dwa tygodnie od daty otrzymania faktury - ja zapłaciłem 2 dni po otrzymaniu - takie coś powinno być napisane w regulaminie
§ 13.
Płatności
1. Abonent zobowiązuje się do uiszczania należności wynikającej z Rachunku
Telekomunikacyjnego na wskazany przez Operatora rachunek bankowy
w terminie do 14 dni od daty jego wystawienia, przy czym Operator może
określić w rachunku dłuższy termin płatności.

 #198564  autor: konrad
 03 lip 2007, 10:16
czyli do 14 lipca muszę zapłacić za Play, okej. jak podadzą pod *101# to już sukces. dzieki

 #198982  autor: jahu
 04 lip 2007, 13:37
kamil1221 pisze:
§ 13.
Płatności
1. Abonent zobowiązuje się do uiszczania należności wynikającej z Rachunku
Telekomunikacyjnego na wskazany przez Operatora rachunek bankowy
w terminie do 14 dni od daty jego wystawienia, przy czym Operator może
określić w rachunku dłuższy termin płatności.
A skad mam wiedziec keidy zostala wystawiona faktura i na jaka kwote?

 #199835  autor: konrad
 07 lip 2007, 00:06
czy po zarejestrowaniu sie na playmobile.pl mam dostęp do faktury i jej wcześniej opłacenia ? np. numer konta bankowego, numer klienta, itp etc ? no i sama fakturę ? czy i tak i tak muszę czekać na pocztę z doręczeniem ?

[ Dodano: 2007-07-07, 00:07 ]
jahu pisze:A skad mam wiedziec keidy zostala wystawiona faktura i na jaka kwote?
*101# prawdę Ci powie... chyba nie bawiłeś sie tymi kodami w ogóle :)

 #199876  autor: jahu
 07 lip 2007, 09:59
Pudlo - bawilem - przerabialem - ale co ma kod do faktury? Masz gdzies wystawiony chocby w formie elektronicznej w obsludze online? Wskazany jest rachunek bankowy gdzie dokonca wplaty?

Chodzi mi o to ze wyglada na to ze to klient ma dbac o to zeby dodatrl do niego rachnek - dla mnie to szczyty durnoty bo to powino lezec w interesie operatora zeby platnosci otrzmymywal w terminie i bez problemow

 #199881  autor: yagi
 07 lip 2007, 10:10
Jak dla mnie to porazka... A jeszcze wieksza ze nie ma do tej pory polecenia zaplaty!!! To chore!

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #199888  autor: konrad
 07 lip 2007, 10:22
i nie uzyskałem odpowiedzi... *101# podaje Ci na dole saldo... i masz tam kwotę do zapłacenia, proste ?

 #199966  autor: jahu
 07 lip 2007, 12:56
konrad, chyba tego nei rozumiesz - czy sama infrmacja o saldzie jest wystarczajaca do zaplacenia za uslugi - moim zdaniem potrzeba do tego przynajmniej nr rachunku bankowego - na dzien dzisiejszy nei ma mzliwosci isc do placowki playa i powiedziec chcialbym zaplacic rachunek za ten numer telefonu..

 #200061  autor: konrad
 07 lip 2007, 15:39
dobrze, ale nadal nie odpowiadasz na moje pytanie, czy mając konto na playmobile.pl można pobrać fakturę pdf ? lub chociaż jakoś ja opłacić ??

 #200077  autor: jahu
 07 lip 2007, 16:33
konrad, nie mozesz - jak mi napisali w ok "dziekujemy za sugestie" - co z tego ze sa salon jak takiej sprawy nie zalatwisz, poki co narazie nie stawiaja tez na rozwiazania online - w kwestii platnosci Play to wiocha na maksa..

 #200078  autor: konrad
 07 lip 2007, 16:35
czyli jeżeli przyjdzie faktura 15 lipca to zapłacę kare ?? bo nie zdążyłem opłacić ? suupper

 #200083  autor: kamil1221
 07 lip 2007, 16:59
Dostałeś już wcześniej fakturę za inny miesiąc, w Paly - jeżeli tak możesz przesłać na ten sam numer bankowy kwotę, która widnieje pod tekstem niezapłaconych faktur pod *101#

Dziś się pytałem czy można zapłacić bez faktury - i to jest na tą chwilę jedyna opcja.
Prawdopodobnie po 10 jadę na Mazury a nie wiem, kiedy przyjdzie faktura - a chce mieć uregulowany rachunek na ten miesiąc, jeżeli do 10 nie przyjdzie zrobię tak jak napisałem wyżej.

 #200086  autor: jahu
 07 lip 2007, 17:09
No wlasnie nie bo wg zapisow regulaminu swiadczenia uslug:
§ 12
5. W razie nieotrzymania Rachunku Telekomunikacyjnego w terminie,
w którym Rachunek Telekomunikacyjny był zwykle doręczany Abonentowi,
Abonent powinien zawiadomić o tym niezwłocznie Operatora, jednak nie
później niż w terminie 14 dni. Niedostarczenie przez Operatora Rachunku
Telekomunikacyjnego nie zwalnia Abonenta od obowiązku terminowego uregulowania
należności wobec Operatora
Czyli to my klienci musimy zebrac zeby laskawie przyjeli pieniazki..