• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #197329  autor: as400
 29 cze 2007, 11:53
Witam,

Mamy kilka telefonow w firmie z Plus'a. Od jakis trzech tygodni mamy problemy (na wszystkich numerach i aparatach) polegajace na przerywaniu rozmow.
Zdarza sie to najczesciej w godzinach pracy i na Kabatach (W-wa) ale czasem takze w innych miejscach Warszawy.

Zglosilem problem do Plus'a ale oczywiscie dzial techniczny stwierdzil, ze wszystko jest ok. Niestety nikt nie zadal sobie trudu zeby mnie o tym poinformowac.

Problem jednak istnieje dalej...

Czy ktos z Was ma podobne problemy? Byc moze to jakis wiekszy fuckup ale sie nie przyznaja ? To przeciez ich stala metoda.

Bylbym wdzieczny za jakis odzew.

Luke

 #197339  autor: maniek
 29 cze 2007, 12:17
Witam mieszkam niedaleko(natolin) :wink: mam kilku znajomych w plusie i wszystko gra nie ma problemu z zasiegiem i ze zrywaniem rozmow

 #197425  autor: dechomenon
 29 cze 2007, 17:58
a te telefony są na mixa, simplusa ? na co biznesklasa ...abonament czy prepaid? bo jak na kartę to moze stara platforma OCP sie sypie...

 #197454  autor: Bloo
 29 cze 2007, 20:02
Jeśli masz pre-paida (Simplus, mixPlus) to radzę przejść na nową platformę bo na starej po 2 sekundach zrywa połączenie. Możesz to zrobić wpisując w Twoim telefonie krótki kod *101*11*99#, naciśnij przycisk "zadzwoń" i poczekaj na potwierdzenie. Po tej czynności nie będziesz miał już widocznego na wyświetlaczu stanu konta. Od teraz stan konta sprawdzisz (każdorazowo i bezpłatnie) wpisując w swoim telefonie krótki kod *100# i naciśnij przycisk zadzwoń. Aha! po przejściu na nową platformę nie ma powrotu już do starej.

Obrazek

 #197709  autor: dechomenon
 30 cze 2007, 21:20
ale to nie jest wszystko takie piękne....niektórzy zauważyli jak przeszli na nową platforme że Plus z nich więcje kasy zdziera.......więc ja bym jeszcze nie przechodziło..ale poczekał...bo jeśli coś jest nieodwracalne to potek konsekwencje będą się ciągnęły cały czas!

 #198166  autor: as400
 02 lip 2007, 09:38
dechomenon pisze:a te telefony są na mixa, simplusa ? na co biznesklasa ...abonament czy prepaid? bo jak na kartę to moze stara platforma OCP sie sypie...
We wszystkich przypadkach to sa normalne telefony abonamentowe...
Nie wiem co o tym myslec bo po drugim zgloszeniu problemu technicznego znowu nikt sie ze mna nie skontaktowal.

Rece opadaja...

Pozdrawiam

 #198178  autor: prezeswk
 02 lip 2007, 10:07
as400 pisze: We wszystkich przypadkach to sa normalne telefony abonamentowe...
Nie wiem co o tym myslec bo po drugim zgloszeniu problemu technicznego znowu nikt sie ze mna nie skontaktowal.
Rece opadaja...
Pozdrawiam
Nie zgłaszaj problemów technicznych, ale złóż reklamacje. Reklamuj nienależyte wykonanie usługi, a dokładniej to, że normalne korzystanie z telefonów w danej lokalizacji jest utrudnione ze względu na rozłączanie połączeń itp. Zarzadaj rekompensaty (zwroty za połączenia z BOK i pakiety minut na dane numery, które mają kłopoty, lub rabat dla całego konta). Na reklamację muszą odpowiedzieć, maja 30 dni. W reklamacji powołaj się na konkretne przypadki, najlepiej wykorzystaj biling, gdzie widać, ze masz np 3 - 4 połączenia trwające np 30 sek następujące po sobie. Można domniemywać, że takie połączenie musiałeś 3 razy ponownie nawiązywać, ze względu na rozłączenie rozmowy. Opisz tez swoją lokalizację. Jeśli jestes biznes i masz opiekuna (lub nawet jak nie masz, ale masz jako takie wysokie rachunki), to postaw sprawe jasno, ze jesli nie rozwiążą tego problemu, to przeniesiesz numery do konkurencji.
Powodzenia.

 #198610  autor: dechomenon
 03 lip 2007, 11:59
tak reklamacją jedną drogą..a awaria i powiadomienie klienta drugą...niestety Plusa, tak "dba" o swoich klientów, cholera jeśli to telefony abonamentowe tzn. że coś u nich na sieci walnęło..ale czemu o tym nie informują nie mam pojęcia. Ciekawe czy w tym rejonie ktoś jeszcze ma taki problem z Pluse, czy tylko to problem w Twoim przypadku...

 #198642  autor: prezeswk
 03 lip 2007, 12:45
dechomenon pisze:tak reklamacją jedną drogą..a awaria i powiadomienie klienta drugą...niestety Plusa, tak "dba" o swoich klientów, cholera jeśli to telefony abonamentowe tzn. że coś u nich na sieci walnęło..ale czemu o tym nie informują nie mam pojęcia. Ciekawe czy w tym rejonie ktoś jeszcze ma taki problem z Pluse, czy tylko to problem w Twoim przypadku...
Zadna z sieci nie bedzie informowac, bo klientów na w pupie (chyba, że masz duuuuzo aktywacji i jestes wiecej niż bardzo kluczowy klient), dalej idac, dzwoniąc do BOKU, bedą się zarzekać, że u nich jest wszystko w porządku, a wina zawsze leży po stronie klienta.
Swego czasu w polowie Poznania (Orange, LAC 40300) nie mogłem wysyłać MMSów z telefonów Siemensa (M75, ME75, C75). Co ciekawe z innych telow szly, a z kolei z innych LAC szły z Siemensów. Ustawienia tela byly ok, wiec sprawa poszla do BOKU. Oczywiscie u nich wszystko ok, wina u mnie i zalecenie, ze mam chyba kiepski zasieg i mam wyslac z balkonu. Az pewnego dnia samo się naprawiło :mrgreen:

 #198821  autor: as400
 03 lip 2007, 23:06
dechomenon pisze:tak reklamacją jedną drogą..a awaria i powiadomienie klienta drugą...niestety Plusa, tak "dba" o swoich klientów, cholera jeśli to telefony abonamentowe tzn. że coś u nich na sieci walnęło..ale czemu o tym nie informują nie mam pojęcia. Ciekawe czy w tym rejonie ktoś jeszcze ma taki problem z Pluse, czy tylko to problem w Twoim przypadku...
Niestety masz racje. Nie wiem jak jest w innych sieciach ale Plus doprowadzil mnie juz na skraj wk.... Nie mam zamiaru tego dluzej tolerowac. Znalazlem nawet odpowiedni paragraf w Prawie Telekomunikacyjnym, ktory pozwoli mi zerwac umowe (6 numerow abonamentowych).

Jak sadze inni operatorzy postepuja tak samo. Nie ma co spodziewac sie takich elementarnych rzeczy jak uczciwosc i dbanie o klienta. Pomimo tego mysle, ze np. w Erze bedzie lepiej chociazby z powodu tego, ze inwestuja mocno w infrastrukture. A nie jak Plus, ktory ma np. najgorszy zasieg UMTS/GPRS i w dodatku wynajmuje jeszcze czesc swojej sieci Play'owi.
Z mojej perspektywy wazniejsze jest sprawne dzialanie telefonow w firmie niz cena.

Reasumujac - trzymajcie sie od nich z daleka.

pozdrawiam

P.S. Problem jest nie tylko moj - mamy 6 numerow i 6 roznych telefonow. Wszyscy maja ten sam problem...

 #198866  autor: dechomenon
 04 lip 2007, 00:24
ja z pozycji sprzedawcy jak najbardziej to rozumiem...i jeśli operator czyli twój dawca usługio nie potrafii Ci pomóc to trzeba uciekać hen daleko daleko. Sorki, ze nie potrafię w tym temacie pomóc merytorycznie!