Znalazlem

System pomocy na stronce maja badziewny - strach cos szukac - wszystko na czuja..
Odnosnie interentowej obslugi konta - stan konta owszem - ale faktur nie przegladnisz bilingi - prznajmniej u mnie dziadowskie - nie ma nr przyhodzacych - chetnei bym zobaczyl z jakich numerow do mnie sie dzwoni, a problemy zglaszac mozna owszem - wszystkei zawsze zalatwione i niby ok - ale tresc merytoryczna odpowiedz zenada - pytasz sie o "a", a pisza o "b" A juz korespondencja typu - "odpisz mi " i nie ma zadnej takeij opcji zenujaca - kolejny wniosek zapewne trafi do nowego konsultanta i zaczyna sie cale nawijanie od nowa zamiast zasady ze sprawde dalej ciagnie osoba ktora zaznajomiona z problemem.
Dla mnei to jedna z najwiekszych wad - sprawa jesli sie ciagnie zajmuje sie za kazdymr azem inna osoba i wszsyko trzeba od nowa walkowac...