• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #187158  autor: boczi
 28 maja 2007, 16:24
Witam
Mam telefon odebrany z programu 5plus - Samsung e250. Jednak, by zrealizować gwarancję, potrzebuję fakturę zakupu, a nie mogę jej za nic znaleźć. Mam gwarancję.
Co można zrobić?

 #187181  autor: Rokko
 28 maja 2007, 17:05
boczi, idz do serwisu samasunga z gwarancja - powinni przyajc do naprawy.

 #187204  autor: yagi
 28 maja 2007, 18:03
Samsung nie wymaga dowodu zakupu...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #187227  autor: dechomenon
 28 maja 2007, 19:08
u nas jest wymagana faktura jako dowód zakupu...i tyle nie ma czy to samsung czy to nokia, nie przyjmę fona do naprawy bez tych dokumentów..takie są procedury

 #187492  autor: badenov
 29 maja 2007, 20:28
Dziwne. Nie mam tego fona Samsung e250 w 5plusie. Wogóle wybór tam jakiś dziwny, mocno wybiórczy i wygląda na przypadkowy. I niestety nie zmienia sie. A teraz okazuje sie, że różni ludzie mają różne fony do wyboru. Ktoś wie jak to dokładnie działa?

 #187500  autor: D@rio
 29 maja 2007, 20:48
badenov, przecież fony dostępne w 5Plus są dostępne na stronie programu.

Obrazek

 #187504  autor: badenov
 29 maja 2007, 21:00
No wiem, i ja tam definitywnie nie mam samsunga e250, odwrotnie niż założyciel tematu :)
Snuje spiskową teorie, że może po zalogowaniu u niektórych liczba fonów sie zwiększa?

 #187530  autor: boczi
 29 maja 2007, 22:57
Nie wiem jak to wygląda dokładnie, to załatwiał znajomy , więc na tą chwilę nie wiem.

Czy możecie podać jakieś konkrety może odnośnie tej gwarancji jeszcze?

 #187535  autor: pyp
 29 maja 2007, 23:21
Ja miałem podobna sytuację z Nokia. Wygrałem Nokie 3250em w konkursie Coca-Coli i też nie miałem dowodu zakupu tego telefonu. Dzwoniłem do serwisu Noki i mi powiedzieli że jeżeli gwarancja jest podbita poprzez Autoryzowany Serwis Noki to nie trzeba dowodu zakupu. Rzeczywiście tak jest na karcie gwarancyjnej i nie ma problemu z gwarancją. Może to działa ta takiej samej zasadzie.

Pozdrawiam - pYp