pyp pisze:Qrcze niby taka prosta sprawa, telefon naprawiony tylko zle zapakowany i juz wymianiają na nowy, to świadczy o tym że nie mozna rozszyfrować serwisantów i przedstawicieli danego producenta telefonów, ja po 7 wizycie w serwisie (przed

składałem prosbe o wymiane i było to na nic, bo telefon mi naprawiali i niby wszystko załatwione... Według nich. Ale juz sie z tym pogodziłem że mi nie wymienią telefonu. Może mozesz doradzic co napisac w powtórnym wiosku żeby zmiękli ?? hehe
Sprawa nie jest tak prosta z tym "moim" telefonem. Dlaczego? Ano dla tego, że ja nie wiem w którym momencie telefon przestał być chroniony, a kurierzy nie obchodzą się zbyt delikatnie z paczkami więc skąd miałem wiedzieć jakie uszkodzenie mechaniczne (zgniecenia, wygięcia złamania mogły w nim nastąpić podczas transportu? W momencie odbioru telefonu z naprawy mógł działać, tylko co by był jak po jakimś czasie przestał by działać i serwis stwierdził by, że to z powodu, że ma wygiętą płytę główną, jak bym im udowodnił, że to dla tego, że kiedyś tam źle go zapakowali do wysyłki. Wymiana nastąpiła tylko dla tego, że producent powiedział serwis, że tak ma zrobić. Serwis sam z siebie pewnie nie był by tak chętny do tego.
Co mogę Ci doradzić nie oddawaj do lokalnych serwisów tylko do centralnego nawet jeśli oznacza to wysyłkę na drugi koniec polski (możesz w tym celu skorzystać z oddania telefonu do swojego opa).
Nie wiem co jest z Twoim telefonem, więc trudno mi doradzić, ale jak nie zdobędziesz poparcia producenta, to nie wiele zdziałasz.
pyp pisze: I tu nasuwa się pytanie... Na jakiej podstawie klientowi to przyznałeś ? Po twojej treści moge wnioskować że pracujesz w Firmowym salonie Ery ? I wtym jeszcze jedno pytanie ? Czy ty jak chcesz komus przyznac rekompensate to musisz sie w kazdym przypadku kontaktować z PTC czy masz przyznany jakis limit na rozdanie (tzn. rekompensaty) np. 200 min. i 100 sms? i Jak ktos przychodzi ty widzisz że on jest niezadowolony, kreci miną to mu to przyznajesz np. jednemu 20 min. drugiemu 30, a 4 dajesz 200 sms`ów ? Jak tak jest to wszystko jasne...
Primo nie pracuję w Salonie Firmowym

Secundo Hierarchami jest taka Salony Firmowe, Sklepy Firmowe, APS-y
Tercjo Moje możliwośći są ograniczone tak jak pisałem wcześniej, a na pozostałe pytania nie odpowiem bo nie mogę
pyp pisze: jastrzomb_nocny pisze:Przychodzi klient, mówi, że zamówił sobie sms z prognozą pogody i po tygodniu chciał zrezygnować, ale nadal je dostaje. Zaglądam do sms klienta i widzę, że dostał odpowiedz na swojego sms-a, że komenda błędna (czyli klient nie przeczytał uważnie informacji w ostatnim darmowym sms-e jak ma zrezygnować z tej usługi jeśli nie chce za nią płacić) Wysyłam razem z klientem tym razem już poprawną komendę przychodzi potwierdzenie, że zrezygnował, no ale klient prze tydzień otrzymywał prognozę i płacił za to, tomu dałem 40sms za free.
Tu się zgodze bez ale, bo to jest wina operatora i należy się coś niezadowolonemu klientowi.
Wybacz, ale tu ja się z Tobą nie zgodzę, jeśli klient dostaje sms-a który mówi np. „Jeśli chcesz zrezygnować z prenumeraty to wyślij sms-a o treści NIE POGODA pod numer 1111” a Klient wysyła sms-a o treści „ANULUJ POGODA” pod nr 111 i dostaje na niego odpowiedz „Błędna komenda jeśli potrzebujesz pomocy wyślij sms-a o treści POMOC pod nr 1111” to jak jest tu wina opa? N ja Cię przeprasza??? Wytłumacz mi bo jakoś nie kumam (może dlatego, że żabą nie jestem)
pyp pisze: A mam do ciebe pytanko nie do temaciku... Powiedz mi jak to jest w przypadku Ery, jak przychodzi klient o przedluzenie umowy, porezentujesz jemu oferte która masz na serwerze Ery, a klient mówi że jest z niej niezadowolony i pujdzie do innego opa... to co w takiej sytuacji robisz ? Dzwonisz do Ery i próbujesz coś jeszcze wytargować czy puszczasz klienta ? Chce to wiedziec bo w sierpniu mi sie umowa konczy i nie wiem czy fatygować sie 100 KM do firmowego salonu Plusa... Z góry dzieki za Infoo i pozdroo
Nie bardzo mam gdzie zadzwonić

takie są fakty. Mogę w pewnym nie wielkim stopniu ale tylko dzięki moim przełożonym uzyskać wyższe uprzywilejowanie klienta, ale najczęściej nic to nie daje (tzn. oferta nie zmienia się!) mogę wystąpić czasami o zgodna wcześniejszy aneks (wcześniejszy niż normalnie), ale wszystkie te rzeczy są rygorystycznie obwarowane, tzn. jak klient zostawiał dużo pieniędzy u nas to będą możliwości jak mało to ich nie będzie i tyle

Co to znaczy duże? 150pln dla nie biznesu i 250-300pln dla biznesu MIESIĘCZNIE dla jednego numeru (kwoty brutto ze średnią +/- kilku miesięcy)
Więcej można poprzez hotline i dział utrzymania klienta, tylko nie tak łatwo tam się dodzwonić (nie telefonu bezpośrednio) i pracują raczej tylko między 9-15
Nie mam zielonego pojęcia jak jest w Plusie !??!?!?!!?!??!
pyp pisze: [ Dodano: 2007-05-21, 01:49 ]
D@rio pisze:aleś Ty chojny. Bardzo interesujące są Twoje możliwości rozdawania gratisów...
No włąsnie D@rio też nie moge tego pojąc jak za problem nie przez wine operatora moze osoba rozdawac gratisy w postaci pakietów usług...
To proste Erze bardzo obecnie zależy na utrzymaniu klientów którzy będą zadowoleni, tzn. klienci roszczeniowy i walący pięścią w stół „bo im się należy” coś tam dostaną, ale jest mało prawdopodobne by nawet jeśli by dostali to czego żądają byli zadowolenia. Raczej stwierdzą, że najwyraźniej za mało żądali. Wszelkiej maści „cwaniaczkowie” również nie będą obsypywanie podarkami, bo nie będą lojalni, tylko będą dążyć do „wydymania” opa (przepraszam za słownictwo, ale...) klienci którzy są spokojni mówią, i dają nadzieję, że jak dostaną nagle jednorazowo 20min to będą cieszyć się „jak dzieci” mają szansę. Zadowolenie klienta, który Dzięki za wszystko temu będzie lojalny jest warte więcej niż to co jednorazowo wydamy na tego gratisa.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę
