DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Sagem oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #185431  autor: kawon90
 21 maja 2007, 22:22
Witam Mam Sagema MyX5-2V juz od ponad 1,5 roku i cos kurcze telefon mi sie zawiesza jak sie wlaczy wygaszacz to jak chce cos zrobic to albo musze wyciagnac baterie i wlozyc albo mi sie po chwili wlacza i nie ma sieci a w tym czasie nie moze sie do mnie nikt dodzwonic nie wiem co jest grane moze trzeba jakies oprogramowanie zainstalowac do neigo od nowa nie wiem co sie dzieje bardzo bym prosil o pomoc jak cos to na gg
jak ktos wie skad sciaganc oprogramowanie prosil bym o link bede wdzieczny z gory dzieki :) Pozdro
Ostatnio zmieniony 04 cze 2007, 22:19 przez kawon90, łącznie zmieniany 1 raz.

 #185483  autor: kamil1221
 22 maja 2007, 10:53
A umiesz czytać ? Chyba nie ! :evil:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=10240 - temat o softach.
Padła ci końcówka mocy i tego nie załatwisz wgraniem softa - komis zaprasza.

 #185564  autor: sqnek
 22 maja 2007, 17:10
Mam model 5-2 i miałem ten sam problem, jeśli nie chcesz chodzić po komisach to najprostsze rozwiązanie to wyłączenie blokady klawiatury i nie blokowanie jej, wtedy, gdy włączy sie wygaszacz telefon nie zgubi zasięgu, wszystko będzie w porządku nawet gdy pojawi się zegar. Ja tak zrobiłem i od miesiące (telefon ten mam nie wiele więcej) nie zdarzyło mi sie żeby zgubił zasięg.

 #185576  autor: kamil1221
 22 maja 2007, 18:06
Dodam ze swojej strony jeszcze, że to częsta przypadłość Sagemów - cena, za którą płacimy mając świetnej jakości anteny (technologia wojskowa - Sagem należy do grupy SAFRAN).
Znajomemu też to się działo, ale w myX5-2 lecz po pewnym czasie samo ustąpiło.