• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 15 z 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

 #181696  autor: Tomek_19
 09 maja 2007, 19:15
No i dzisiaj w końcu dostałem odpowiedź od Asi z OK Play i się okazuje, że w dwóch salonach Play we Wrocławiu mnie oszukali, bo chciałem kupić starter i dostać promocję dla niedoszłych testerów, a 'konsultanci' twierdzili, że nie ma już tej promocji, a Asia mi napisała, że została ona przedłużona do 31 maja.

 #181705  autor: b@sho
 09 maja 2007, 19:37
Tomek_19 to jaki wkoncu ten adres :?: :wink:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #181733  autor: Tomek_19
 09 maja 2007, 20:16
Wysłałem ze skrzynki na tlenie na adres: [email protected]. Nawet dostałem wczoraj mejla z potwierdzeniem, że dostali moją wiadomość :-D

 #181997  autor: ozp
 10 maja 2007, 19:03
Jakiej treści to mail był??? Ja nic nie dostałem :(

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #182034  autor: Pawrzes
 10 maja 2007, 19:49
ozp pisze:Jakiej treści to mail był??? Ja nic nie dostałem :(
Bo Tomek_19 penie zaznaczył w programie pocztowym / w WebMail opcję informowania o przeczytanych wiadomościach e-mail przez odbiorcę.

Pozdrawiam

 #182038  autor: D@rio
 10 maja 2007, 19:52
Pawrzes pisze:
Bo Tomek_19 penie zaznaczył w programie pocztowym / w WebMail opcję informowania o przeczytanych wiadomościach e-mail przez odbiorcę.
nie.

Przysyłąją standardowo potwierdzenie o takiej treści (np. w moim przypadku):
OK PLAY pisze:Temat: Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane


Witaj,

Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem: 306621. Jeżeli jesteś Klientem PLAY, możesz, po uprzednim zalogowaniu się, na bieżąco śledzić status zgłoszenia na http://www.playmobile.pl w zakładce "Mój Play".
Zobaczysz tam także naszą odpowiedź.

Pozdrawiamy,

Obsługa Klienta
PLAY

Obrazek

 #182041  autor: Pawrzes
 10 maja 2007, 19:54
Aha... :oops: Dziękuję za wyjaśnienie.

W sumie to dobrze, mamy pewność że mail do nich dotarł.

Pozdrawiam

 #182105  autor: b@sho
 10 maja 2007, 22:45
ta a ja dalej zadnej odpowiedzi nie dostalem... krew mnie juz zalewa... z onetu tez mi zwrocilo maila...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #182144  autor: kojot67
 11 maja 2007, 08:32
D@rio pisze:OK PLAY napisał/a:
Temat: Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane


Witaj,

Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem: 306621. Jeżeli jesteś Klientem PLAY, możesz, po uprzednim zalogowaniu się, na bieżąco śledzić status zgłoszenia na http://www.playmobile.pl w zakładce "Mój Play".
Zobaczysz tam także naszą odpowiedź.

Pozdrawiamy,

Obsługa Klienta
:roll:
PLAY
Znam to z autopsji wysłałem im zgłosznie poprzez stronę Playa i od 5 dni jest rozpatrywana. Myślę że ilość reklamacji ich przerosła.

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #182166  autor: banan1973
 11 maja 2007, 12:11
miale problem z transmisja danych w play,naliczali paczki co 100kb a nie co 10kb.na 4 czy 5 reklamacji od 26 kwietnia dopiero wczoraj dostalem odpowiedz.pisza ze polaczenia byly i nie widza zadnego problemu. no WK... mnie,polaczenia ze byly, ale jak naliczone,taktowali co 100 a nie co 10,PAJACE.poszedlem do play-a i napisalem kolejna reklamacje,nawet koles w punkcie play-a przyznal racje ze po... im sie cos. ale slabo to widze,he he.a i jeszcze jedna dziwna sprawa,w historji polaczen na stronie play-a,gdy sprawdzam swoje polaczenia nagle po odpowiedzi na moje reklamacje, wszystkie polaczenia a raczej cena za 100kb 50groszy zmienila sie na 40groszy.to wczesniej pisali z vatem a teraz nie,ale i tak nie pasuje bo z 50g minus vat to nie jest 40g.jest 11 maj a rachunku jeszcze nie mam.ogolnie zalamuja mnie tym calym zamieszaniem,ale nie odejde,wole play,he he.mam samsunga i600 i moze teraz po wprowadzeniu pakietow danych poczuje ze jestem u dobrego operatora.

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #182630  autor: kojot67
 12 maja 2007, 17:17
W dalszym ciągu brak odzewu ze strony Play. Chyba jednak, po prostu zadałem za trudne pytanie. A ja tak potrafię. :lol: Sprobuję następne trudne pytanko im zadać. :D

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #182646  autor: b@sho
 12 maja 2007, 18:09
kojot67 ja to czekam i czekam, 5 maili, zero odpowiedzi... pewno wrzucone do kosza bo pytanie dla nich nie wygodne...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #182653  autor: gm
 12 maja 2007, 18:33
banan1973: wystarczy zagladnąć na ostatnie naliczanie transmisji do e-boku online. Sam zauważyłem kilka razy taryfikowanie po 100 kB, ale większość była co 10 kB.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #182835  autor: kojot67
 13 maja 2007, 11:34
Play szczególnie chyba lubi żeby mu tyłek zawracać, nie napisze wszystkiego i potem pytania, reklamacje, problemy. A wystarczyło by dobrze swoją stronę opracować, kogoś mądrzejszego zatrudnić, i po sprawie.

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #183417  autor: amfi
 15 maja 2007, 09:27
gm pisze:Sam zauważyłem kilka razy taryfikowanie po 100 kB, ale większość była co 10 kB.
tez to zauwazylem, ale takie paczki po 100 byly z regulu jak sciagalem jakis wiekszy plik. mysle ze jak sciagasz jednorazowo cos co wazy np . 100kb to naliczaja ci od razu calosc, zamiast 10 x 10kb

amfi

 #183563  autor: b@sho
 15 maja 2007, 16:56
zwarjowalem, zarejestrowali w oku w koncu zgloszenie, to teraz sobie poczekam na odpowiedz :mrgreen: i ciekawe ktore to zarejestrowali :mrgreen: w kazdym razie nie podpisala sie joasia tylko:
Witaj,

Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem: xxxxxx. Jeżeli jesteś Klientem PLAY, możesz, po uprzednim zalogowaniu się, na bieżąco śledzić status zgłoszenia na http://www.playmobile.pl w zakładce "Mój Play".
Zobaczysz tam także naszą odpowiedź.

Pozdrawiamy,

Obsługa Klienta
PLAY
pewnie mail z automatu... normalnie zadziwiaja mnie, pmiesiac bedzie a oni mi pisza ze zarejestrowali :mrgreen: to za rok moze odpowiedz bedzie... :mrgreen:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #183564  autor: D@rio
 15 maja 2007, 17:00
b@sho, Joasia się podpisze przy odpowiedzi .

Obrazek

 #183582  autor: babeo
 15 maja 2007, 17:33
b@sho, no i się doigrałeś:
b@sho pisze:pisza ze zarejestrowali
Zostałeś zarejestrowany jak TW Basandom 8)

Z jakieg adresu w końcu się udało?

 #183706  autor: b@sho
 15 maja 2007, 22:10
z onetu zarejestrowali :wink: wkoncu wspolpracuja ze soba :mrgreen:


________________________________________
EDIT

i odpisali, ale nie joasia tylko jakis adam... ja to mam pecha :mrgreen:
swoja droga nic sie nie dowiedzialem, o to tresz maila:
Witaj. Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Z przykrością informuję, że poprzednie maile do nas nie dotarły. Być może wina leży po stronie serwerów, z których próbowałeś wysłać do nas wiadomości. Abyśmy mogli poprawnie rozpoznać sytuację związaną z MMSami, niezbędne jest, abyśmy znali numer abonentów wysyłających i odbierających, możliwie dokładny czas i miejsce przebywania odbiorcy w trakcie wysyłania wiadomości, model telefonu, treść komunikatów na wyświetlaczu. Pozdrawiam, Adam, Obsługa Klienta Play
i niech mi teraz ktos powie po co im moj nr telefonu, skoro napisalem ze nie jestem uzytkownikiem ich sieci... to jest smiech na sali, bo z tymi mmsami to dosc duza liczba osob miala problemy...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'
  • Strona 15 z 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16