• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 11 z 16
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16

 #177453  autor: Rradzio
 25 kwie 2007, 15:43
ja uważam inaczej! Myślę, że im się uda! W maju 200 germanosów otworzą i to da im duuuży zastrzyk, a teraz mamy wakacje, po niech będzie większy ruch...

 #177454  autor: kamil1221
 25 kwie 2007, 15:48
Co do obsługi - teraz codziennie dzwonie do punktu Play, aby się dowiedzieć czy już mają na stanie Z400.
Rozmowa jest prowadzona na bardzo dobrym poziomie - dzień dobry, proszę, dziękuję oraz miłego dnia.
Nie spotkałem się, aby do mnie mówili na "ty".
Na "żywo" obsługa jest równie profesjonalna i kompetentna.

 #177538  autor: amfi
 25 kwie 2007, 20:48
fakt, jak ostanio dzwonilem do OK to juz nie bylo na "Ty" tylko na "Pan"...


czyzby poszli po rozum do glowy!? moze czytaja co sie pisze na ten temat i postanowili zmienic podejscie :P

amfi

 #177588  autor: ozp
 25 kwie 2007, 23:19
na pewno czytają...albo doszły ich słuchy o tym...wkońcu głośno o zachowaniu w stosunku do klientów dzwoniących do OK było...

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #177625  autor: lookass
 26 kwie 2007, 08:56
amfi pisze:fakt, jak ostanio dzwonilem do OK to juz nie bylo na "Ty" tylko na "Pan"...


czyzby poszli po rozum do glowy!? moze czytaja co sie pisze na ten temat i postanowili zmienic podejscie :P
Moze temu ze opowiedzialem to co zaszlo kilku kolegom oni juz zadzwonili i wiedzieli co mowic xD :smt005

 #177796  autor: ozp
 26 kwie 2007, 20:53
A u mnie znowu różnie jest...raz na Pan...później na początku Pan przechodzi na Ty...Albo od razu na Ty. Ilu konsultantów tyle podejść...

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #177822  autor: amfi
 26 kwie 2007, 21:58
lookass pisze: Moze temu ze opowiedzialem to co zaszlo kilku kolegom oni juz zadzwonili i wiedzieli co mowic xD :smt005
czyzbys mial jakies wtyki w OK ;P

jak dla mnie mogliby sie na poczatku rozmowy taktownie pytac czy rozmowca zgadza sie na przejscie na "Ty" i byloby po problemie...

zaledwie jedno zdanie wiecej do powiedzenia (albo zamiast: bardzo milo ze do nas dzwonisz ;P ) a mysle ze duzo by zmienilo

amfi

 #178153  autor: ozp
 28 kwie 2007, 00:16
Dziś rozmawiałem z dziewczyną z OK. Postanowiłem zrobić test...gadałem z nią jak z przyjaciółką prawie...normalnie zacząłem od siema a skończyłem na nara...20 minut gadałem....i wiecie co spodobało mi się... 8) 8) 8) Muszę jeszcze raz ją ałapać i wżiąść od niej numer tel . :-D

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #178154  autor: lookass
 28 kwie 2007, 00:22
ozp pisze:Dziś rozmawiałem z dziewczyną z OK. Postanowiłem zrobić test...gadałem z nią jak z przyjaciółką prawie...normalnie zacząłem od siema a skończyłem na nara...20 minut gadałem....i wiecie co spodobało mi się... 8) 8) 8) Muszę jeszcze raz ją ałapać i wżiąść od niej numer tel . :-D
Tera to za pozno ;p

 #178172  autor: b@sho
 28 kwie 2007, 08:54
ozp to nie dlugo pedziec konsultantow za przyjaciol mial :mrgreen: latwiej bedzie im wtedy wcinsac jakas ciemnote tobie :mrgreen: takie spoufalanie nie jest dobra rzecza. a mam pytanie: czy te rozmowy w play'u zbokiem sa nagrywane :?:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #178260  autor: ganc2
 28 kwie 2007, 16:27
Wolę już jak ktoś zwraca się do mnie na ty niż miałbym się męczyć przez pół godziny z pan/pani.
Ja: Witam.
Konsultantka Play: Cześć
Ja: Czy macie salony w * ?
Konsultantka Play: Pyta pan o wyspy?
Ja: Tak.
Konsultantka Play: Może pan powtórzyć nazwę miejscowości?
Ja: [podaję miejsce]
Konsultantka Play: Dobrze, już sprawdzam. Proszę chwileczkę zaczekać

[następuje kilka sekund błogiej ciszy a następnie kilka minut wku*wiającej melodyjki ]

Konsultantka Play: Niestety w pańskiej miejscowości nie ma naszych salonów.
Ja: Czy mam więc rozumieć że wasz punkt w miejscowości * przy ulicy Sosnkowskiego 16 to oszustwo?
Konsultantka Play: Proszę chwileczkę zaczekać.

[następuje kilka sekund błogiej ciszy a następnie kilka minut wku*wiającej melodyjki ]

Konsultantka Play: Niestety nie mogę udzielić odpowiedzi na to pytanie. Zapraszamy na stronę www.playmobile.pl w celu [coś tam dalej mówiła ale nie usłyszałem]
Ja: Nie mam
Konsultantka Play: W czym jeszcze mogę pomóc?
Ja:

[i nas rozłączyło]
Konsultantka Play:

 #178600  autor: Netbird
 29 kwie 2007, 16:16
Z tego mówili mojemu bratu, to każda rozmowa jest przez nich rejestrowana. Nie mam pojęcia czemu oni wszystko spisywali na kompa, skoro chwile wcześniej wspominała że to nagrywane jest pffff....Gubią się 8)

....watch the world....

 #178601  autor: lookass
 29 kwie 2007, 16:20
Netbird pisze:Z tego mówili mojemu bratu, to każda rozmowa jest przez nich rejestrowana. Nie mam pojęcia czemu oni wszystko spisywali na kompa, skoro chwile wcześniej wspominała że to nagrywane jest pffff....Gubią się 8)
To sekretarka mowi przed rozmowa z konsultantem ze rozmowy sa rejestrowane.

 #178657  autor: amfi
 29 kwie 2007, 21:35
Netbird pisze:Nie mam pojęcia czemu oni wszystko spisywali na kompa, skoro chwile wcześniej wspominała że to nagrywane jest pffff....Gubią się
a co im z samego nagrania, przeciez jak np. cos im zlecasz albo skladasz reklamacje to i tak ktos tam inny sie tym pozniej zajmuje a nie konsultant odbierajacy telefon... wiec musi wklepac do systemu to co mu zglaszasz

amfi

 #178760  autor: kojot67
 30 kwie 2007, 09:49
Czy ktoś z Was może załatwiał reklamację przez ich stronę? Bo ja próbowałem i przypomina to Błękitną Linię tepsy. Niekompetencja, niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja.... :oops:

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #178954  autor: banan1973
 30 kwie 2007, 21:53
napalilem sie strasznie na fatalnego play,a wziolem abo za 50pln i samsunga i600 za 1000pln i jeszcze jedno i jest do bani dzwonilem z reklamacja rozmawialem okolo 40min a raczej sluchalem jak laska pisze moja reklamacje i caly czas nie rozumie co do niej mowie moze gdybym mowil o klipsach na paznokcie albo depilatorze w kremie byloby latwiej nam sie zrozumiec a problem mam taki ze naliczaja mi kazda transmisje danych co 100kb a nie po 10kb np sprawdzenie poczty email 100kb czy pobiore czy nie strona wap play 100kb i tak dalej za kazdym razem takyuja co 100kb oczywiscie zadnego kontaktu po telefonie i zgloszeniu na www a net dziala tak wolno ze chyba szybciej byloby list wyslac golebiem pocztowym nawet przy edge moze to wina windows mobile w tym samsungu pomyslalem i wlozylem sim do innego tel. i jest to samo 5dni i mam rachunek 120pln extra napewno nie zaplace

 #179014  autor: dechomenon
 01 maja 2007, 10:28
a jaki duży plik przesyłałeś? jesteś pewien że byłeś w zasięgu Edge?

 #179277  autor: banan1973
 01 maja 2007, 21:47
dalej cisza play milczy jutro sam zadzwonie i zapytam co ich tak zatkalo a szczeze to nie moge przezyc tej kasy po 5 dniach 120pln ale w sumie i tak nie zaplace im tego bo czarne na bialym mam ze zle naliczaja gdyby nawet za kazdym razem mial do pobrania wiadomosc email to nie za kazdym razem akurat rowno 100kb tymbardziej ze mam ustawione w telefonie pobieraj tylko naglowki wiadomosci i czas laczenia sie tel. z moja poczta to okolo 10,15sekund wiec gdyby nawet to nie dalo by rady tak szybko pobrac w tym czsie 100kb wiec tak czy inaczej to ich problem ale to mnie tak wkurza ze ... taka lipa na samym starcie i mnie zlewaja nikt nie zadzwoni a sprawdze jeszcze jak policza za wyslanego maila bo tego nie sprawdzalem tylko pobieralem a tak na marginesie niech ktos sie tu bardziej wypowie bo moze ja do nikogo tu pisze wam dziala jak nalezy czy ... a inie zwracajcie uwagi na moja ortografie he he

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #179294  autor: MADMAX
 01 maja 2007, 22:29
Poczekaj cierpliwie, operator nie musi odpowiadać na reklamację w ciągu 48h...
Swoją drogą sam jestem ciekaw co z tym zrobią :P

Pozdrawiam

 #179392  autor: Rradzio
 02 maja 2007, 13:15
Dokładnie! Na to mają trochę więcej czasu... a to młoda sieć więc dajmy im szanse... takie jest moje zdanie... i 4 operator to większa konkurencja więc trochę im kibicuje
  • Strona 11 z 16
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16