Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
198
Rejestracja
18 gru 2006, 19:08
Lokalizacja
Mińsk Mazowiecki
Można się wkurzyć ale Powoli mnie już to przestaje dziwić... Przeczytałem dziś że już mają 600 tyś użytkowników...a palnowali 500 do końca roku! Sami chyba przyznacie że to mimo wszystko ogromne przedsięwzięcie logistyczne i wogóle...rastiman pisze:No raczej chce już tam zostać. Ale nie chce by mnie spotkała przykra niespodzianka że nie będą mi chcieli aktywować karty sim, którą dostałem póki nie podpisze umowy następnej, co z ich tempem załatwiania spraw może mieć miejsce za 3 tygodnie :/. Niestety z OK'a nic nie da sie wyciagnac, każą tylko czekać na telefon w tej sprawie.
Zapewne w tych 600 tyś pracownicy tez sie mieszczą. Ale nie sądzą, żeby stanowili aż połowę.lookass pisze: Tak a polowa to pracownicy palya?
stelle chodzilo jak mysle o naborze do call center. wiecej info tutaj: http://www.blogplay.eu/2007/04/19/szuka ... la-ciebie/b@sho pisze:mam pod nosem ich punkt sprzedazy, raz ich odwiedzilem i wystarczy, poziom wiedzy jak na pracownika firmy zdecydowanie nie zadowalajacy...
wiesz amfi po tym co stelle napisala to wnioskowac tak tego nie mozna, "kolejna placowka" dla mnie nie okresla call center. nie za bardzo jestescie amfi obeznani o tym playustelle pisze:prowadzony jest nabór do kolejnej placówki
ano jestem ale czy za bardzo... :p po prostu testowalem 3 miesiace ta siec a teraz jestem posiadaczem abonamentu w playu wiec sie interesuje co u nich w trawie piszczy. a tamten blog szczerze moge polecic - kopalnia wiedzy o playub@sho pisze:nie za bardzo jestescie amfi obeznani o tym playu![]()
A ja nie sadze zeby dane byly prawdziwe.stelle pisze:Zapewne w tych 600 tyś pracownicy tez sie mieszczą. Ale nie sądzą, żeby stanowili aż połowę.lookass pisze: Tak a polowa to pracownicy palya?
A odnośnie biura OK, to prowadzony jest nabór do kolejnej placówki, tym razem w Szczecinie. Widać potrzebują więcej konsultantów. Tylko niech wybiorą jakieś ogarnięte osoby.
w sumie mogli by si pytac na wstepie rozmowy czy moga sie zwracac na Ty i byloby po sprawie. ktos tu kiedys pisal ze takie cos praktykuja sieci w uk i wzyscy sa zadowoleni...lookass pisze:Moze to detal ze nie uzywaja zwrotow grzecznosciowych jak dla mnie wazny
Hehe zbankrutowali bylookass pisze:Tak a polowa to pracownicy palya?ozp pisze:Przeczytałem dziś że już mają 600 tyś użytkowników...a palnowali 500 do końca roku! Sami chyba przyznacie że to mimo wszystko ogromne przedsięwzięcie logistyczne i wogóle...
tu masz racje, ja pisalem tylko o zwrotach grzecznosciowych. rozlaczenie sie to chowanie glowy w piasek, tyle ze jak klient bedzie uparty i zlozy reklamacje to i tak to nie pomoze konsultantowi...b@sho pisze:amfi rozloaczenie sie dlatego ze ktos spytal o dane jest nie na miejsu... zle swiadzczy o nich, bo zachowanie ich pracownikow wystawia im etykietke...